Resultats globals: 3 registres trobats en 0.04 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
26 p, 243.8 KB The chi-compromise value for non-transferable utility games / Bergantiños, Gustavo (Universidade de Vigo) ; Massó, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica)
We introduce a compromise value for non-transferable utility games: the Chi-compromise value. It is closely related to the Compromise value introduced by Borm, Keiding, McLean, Oortwijn, and Tijs (1992), to the MC-value introduced by Otten, Borm, Peleg, and Tijs (1998), and to the Ω-value introduced by Bergantiños, Casas- Méndez, and Vázquez-Brage (2000). [...]
2002 - 10.1007/s001860200193
Mathematical methods of operations research, Vol. 56 Núm. 2 (October 2002) , p. 269-286  
2.
11 p, 77.4 KB El educador reflexivo : notas para la orientación de sus prácticas docentes / Gomes Lima, Paulo
Este trabajo tiene como objetivo principal propiciar momentos de reflexión en la práctica pedagógica del profesor, sobre su «compromiso» con su profesión y con la educación. Consecuentemente, abre espacios para la discusión de la reflexión-en-la-acción como la práctica indispensable del día a día, enumera puntos que pueden constituir obstáculos para la práctica reflexiva y construye otros que proporcionarán las huellas para llevar a cabo un trabajo pedagógico eficiente y eficaz.
Aquest treball té per objecte principal propiciar moments de reflexió en la pràctica pedagògica del professor, sobre el seu compromís amb la professió i amb l'educació. Consegüentment, obre espais per a la discussió de la reflexió en l'acció com la pràctica indispensable de l'activitat quotidiana, enumera punts que poden causar obstacles per a la pràctica reflexiva i en construeix uns altres que proporcionen les petjades per realitzar un treball pedagògic eficient i eficaç.
The main objective of this work is to foster moments of reflection about the teacher's pedagogical practice and about his/her compromise with his/her profession and education. It allows the creation of spaces of discussion about the reflection-into-action as a necessary daily practice and it considers the obstacles of reflective practice as well as the benefits that help build an efficient pedagogical performance.

2002 - 10.5565/rev/educar.313
Educar, N. 30 (2002) , p. 57-67  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
30 p, 346.0 KB Compromising on compromise rules / Barberà, Salvador 1946- (Universitat Autònoma de Barcelona.) ; Coelho, Danilo (IPEA) ; Barcelona Graduate School of Mathematics (BGSMath)
We propose three mechanisms to reach compromise between two opposing parties. They are based on the use of Rules of k Names, whereby one of the parties proposes a shortlist and the other chooses from it. [...]
2021 (BSE working paper ; 1263)
BSE Barcelona School of Economics Working Papers, 2021  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.