Resultats globals: 4 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
29 p, 13.4 MB Análisi de l'oferta i la demanda de polígons d'activitat a Catalunya / Miralles-Guasch, Carme, 1961- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Donat, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
Carme Miralles-Guasch i Carles Donat ens parlen de la localització d'aquestes àrees d'activitat econòmica, de la varietat de situacions pel que fa a la dimensió, l'emplaçament i la disponibilitat de sòl, així com de les perspectives de la demanda d'espai. [...]
2007
Papers : Regió Metropolitana de Barcelona : Territori, estratègies, planejament, N. 45 (2007) p. 8-36
3 documents
2.
19 p, 114.5 KB Inscripciones urbanas en el ecosistema binario de San Luis (Senegal) / Sarr, Cheikh
La naturaleza del emplazamiento de San Luis marca lo urbano. El crecimiento de la ciudad de estos últimos años, marcadamente caracterizado por la modificación de las estructuras urbanas y por la ampliación de los espacios edificados, se inscribe en un ecosistema binario en el que la acción del agua determina las composiciones, recomposiciones y descomposiciones de los territorios urbanos. [...]
La naturalesa de l'emplaçament de Saint-Louis marca el que és urbà. El creixement de la ciutat d'aquests darrers anys, marcadament caracteritzat per la modificació de les estructures urbanes i per l'ampliació dels espais edificats, s'inscriu en un ecosistema binari en el qual l'acció de l'aigua determina les composicions, recomposicions i descomposicions dels territoris urbans. [...]
La nature du site de la ville de Saint-Louis marque l'urbain. La croissance urbaine de ces dernières années qui est fortement caractérisée par une modification des structures urbaines et par l'extension des espaces urbanisés, s'inscrit dans un écosystème binaire ou les incidences de l'eau règlent les compositions, recompositions et décompositions des territoires urbains. [...]
The nature of the site of the city of saint-louis marks iturban character. the urban growth of the recent years, heavily characterized by a modification of the urban structures and by the increase of urbanized spaces, is part of a binary ecosystem where water regulate the composition, recompositions and decompositions of urban territories. [...]

2004
Documents d'anàlisi geogràfica, N. 44 (2004) , p. 109-127  

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
74 p, 3.0 MB Product Placement: La publicidad del s. XXI / Martin Soler, Anna ; Martinez Surinyac, Gabriel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les característiques i la versatilitat del product placement el converteixen en una opció interessant per als anunciants que desitgen una publicitat original i creativa, alhora que per als productors aquesta pràctica els permet obtenir finançament per als seus continguts. [...]
Las características y la versatilidad del product placement lo convierten en una opción interesante para los anunciantes que desean una publicidad original y creativa, a la vez que para los productores esta práctica les permite obtener financiación para sus contenidos. [...]
Product placement has become an interesting option for advertisers who look for an original and creative way to promote their products because of its characteristics and versatility. At the same time, producers can get economic resources to produce their contents. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  
2.
83 p, 4.4 MB Fobias, una primera aproximació del product placement en el teatre / Baena Simoncini, Judit ; Martín-Pascual, Miguel Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte d'investigació d'aquest treball tracta sobre l'impacte que te la tècnica publicitaria coneguda com product placement a l'obra de teatre "Fobias". Mitjançant la integració de diversos elements publicitaris a "Fobias" s'investiga l'efecte que produeixen aquests emplaçaments en els espectadors i la capacitat d'identificació d'aquests.
El proyecto de investigación de este trabajo trata sobre el impacto que tiene la técnica publicitaria conocida como product placement en la obra de teatro "Fobias". Mediante la integración de distintos elementos publicitarios en "Fobias", se investiga el impacto que producen estos emplazamientos en los espectadores y la capacidad de identificación de estos.
This project is a research about the impact of product placement in the play "Fobias". By introducing some commercial elements in the play, we find out the effect that produce the product placement in the spectators and their ability of identification.

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.