Resultats globals: 6 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 4 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Articles 4 registres trobats  
1.
17 p, 274.4 KB Mejorar las competencias docentes del profesorado universitario es necesario, ¡pero la innovación sostenible requiere algo más! / Euler, Dieter (University St. Gallen (Suïssa))
Desde la reforma de Bolonia han aparecido nuevos retos para la enseñanza y el aprendizaje en las universidades que los programas de formación para los profesores universitarios -por sí solos- no pueden asumir satisfactoriamente. [...]
Following the Bologna reform, there are new challenges for teaching and learning at universities which training programs for university teachers cannot tackle sufficiently. The article argues that sustainable changes in teaching and learning require approaches which cover teachers' individual development and the organizational development of structures and cultures at universities. [...]
Des de la reforma de Bolonya han aparegut reptes nous per a l'ensenyament i l'aprenentatge a les universitats que els programes de formació per als professors universitaris no poden -per si mateixos- assumir satisfactòriament. [...]

2015 - 10.5565/rev/educar.640
Educar, Vol. 51 Núm. 1 (2015) , p. 149-165 (Monográfico)  
2.
20 p, 113.8 KB Cambio y mejora en las organizaciones educativas / Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Rodríguez-Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La presente aportación se sitúa en el marco de las propuestas que consideran al centro educativa como contexto idóneo para promover el cambio y la mejora escolar. La innovación o la institucionalización de los cambios es, al respecto, el referente que se tiene que considerar. [...]
Aquesta aportació se situa en el marc de les propostes que consideren el centre educatiu com un context idoni per promoure el canvi i la millora escolar. La innovació o la institucionalització dels canvis és, sobre això, el referent que s'ha de considerar. [...]
This contribution is in line with proposals that consider the educational centre as the suitable context for promoting change and school improvement. On this matter, innovation or institutionalization of change is the main referent to consider. [...]

2011 - 10.5565/rev/educar.70
Educar, Vol. 47, Núm. 1 (2011) , p. 31-50  
3.
18 p, 106.0 KB Saber cómo aprender: liderazgo, gestión del conocimiento y el reto de crear comunidades de aprendizaje / Lakomski, Gabriele (University of Melbourne)
Este trabajo sostiene que el enfoque tradicional al cambio organizacional, el liderazgo, no es útil para ayudar a crear comunidades de aprendizaje, ya que alberga una teoría implausible de la mente y del aprendizaje. [...]
Aquest treball sosté que l'enfocament tradicional al canvi organitzacional, el lideratge, no és útil per ajudar a crear comunitats d'aprenentatge, ja que alimenta una teoria implausible de la ment i de l'aprenentatge. [...]
This paper argues that the traditional approach to organizational change, leadership, is not useful to help create learning communities because it harbours an implausible theory of the mind and of learning. [...]

2011 - 10.5565/rev/educar.69
Educar, Vol. 47, Núm. 1 (2011) , p. 13-30  
4.
14 p, 90.8 KB La investigación en la acción en educación ante la idea de «cambio» / Rué, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
En una època els traços distintius de la qual són les diverses transformacions socials i productives, hem de reflexionar sobre quin tipus d'investigació permet una gestió més bona del canvi en l'àmbit educatiu. [...]
One of the major trends defining the current times is the transformation of social relationships and production systems. In this epoch, characterised by the concept of change, we must reflect about the impact of all that on education, looking for the best way to deal with such changes. [...]
En una época cuyos rasgos distintivos son las diversas transformaciones sociales y productivas, debemos reflexionar sobre qué tipo de investigación permite una mejor gestión del cambio en el ámbito educativo. [...]

2004 - 10.5565/rev/educar.243
Educar, N. 34 (2004) , p. 71-84  

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
14 p, 5.2 MB Schedule Manager: programari web, per la creació, assignació i gestió autònoma per part dels alumnes de torns de treball / Reig Plazas, Pol ; Serra Ruiz, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En aquest informe es presenta el desenvolupament d'una aplicació web amb l'objectiu de gestionar grups de pràctiques. El propòsit principal és aconseguir que els alumnes puguin accedir al torn de pràctiques que desitgen, amb els companys que escullin (sempre que les pràctiques ho requereixin) de la forma més senzilla i justa possible, tenint en compte les prioritats escollides i la nota mitjana, amb la possibilitat de canviar de grup i d'horari, per tal de minimitzar la implicació del professor a l'hora de canviar de grup alumnes que no estiguin satisfets amb el grup i l'horari que els ha estat assignat. [...]
This report presents the development of a web application with the aim of managing practice groups. The main purpose is to get students to access the internship shift they want, with peers choosing (as long as the internship requires it) in the simplest and fairest way possible, taking into account the chosen priorities and the average grade, with the possibility of changing groups and schedules, in order to minimize the teacher's involvement in changing groups of students who are not satisfied with the group and the schedule that has been assigned to them. [...]
En este informe se presenta el desarrollo de una aplicación web con el objetivo de gestionar grupos de prácticas. El propósito principal es conseguir que los alumnos puedan acceder al turno de prácticas que deseen, con los compañeros que elijan (siempre que las prácticas lo requieran) de la forma más sencilla y justa posible, teniendo en cuenta las prioridades escogidas y la nota media, con la posibilidad de cambiar de grupo y horario, para minimizar la implicación del profesor a la hora de cambiar de grupo alumnos que no estén satisfechos con el grupo y el horario que les ha sido asignado. [...]

2022
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
13 p, 1.8 MB Portal web per al suport a la gestió de contractació de professorat extern a la UAB / Salvador Abad, Àlex ; Otazu Porter, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Davant l'imparable avenç tecnològic que vivim les darreres dècades, són molts els processos de gestió que tradicionalment es realitzaven de manera manual, i actualment es recolzen o han migrat completament a sistemes informàtics que en faciliten la gestió. [...]
Given the unstoppable technological advancement we have experienced in recent decades, many management processes have traditionally been done manually, and are now supported or have been completely migrated to computer systems that facilitate their management. [...]
Ante el imparable avance tecnológico que vivimos las últimas décadas, son muchos los procesos de gestión que tradicionalmente se realizaban de manera manual, y actualmente se apoyan o han migrado completamente a sistemas informáticos que facilitan su gestión. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.