visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: learning
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Informatius occitans. Fons Mac...
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Cristina Vicente
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
DocèncIA
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Consorci Europeu d'Universitat...
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzins
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
FRASEOLEX. Revista Internacion...
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Grup de Recerca Geografia Apli...
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grup de Recerca en Antropologi...
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut de Recerca Sant Pau
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Journal of Human Security and ...
José Mallorquí
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lluís Capdevila i Vilallonga
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria càrnia digital (MCD)
Fons Manuel Cubeles i Solé
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells, contri...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
Universitat Autònoma de Barcel...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Etnografia Culinària
Fires de bestiar i aviram
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Productes de la pesca
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
1,480
registres trobats en 0.02 segons.
Articles
,
1,053
registres trobats
Contribucions a jornades i congressos
,
74
registres trobats
Llibres i col·leccions
,
20
registres trobats
Documents de recerca
,
327
registres trobats
Materials didàctics
,
7
registres trobats
Articles
1,053
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
20 p, 785.6 KB
La docencia en pandemia, estrategias y adaptaciones en la educación superior : Una aproximación a las pedagogías flexibles
/
Valdivia, Paloma
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Noguera, Ingrid
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
Esta investigación busca compartir la metodología de análisis desarrollada para identificar las lecciones aprendidas durante el período de confinamiento y recomendaciones para reflexionar sobre las adaptaciones pedagógicas y digitales para una educación más flexible. [...]
2022 -
10.21556/edutec.2022.79.2373
Edutec (Palma de Mallorca)
,
Vol. 79 Núm. 3 (2022)
Registre complet
-
2.
13 p, 562.7 KB
Enseñar y aprender en el ciberespacio : Aportes desde las pedagogías ciberfeministas a la educación virtual. Revisión sistemática de literatura
/
Sepúlveda-Parrini, Paloma
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Valdivia, Paloma
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Pineda i Herrero, Pilar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
Los entornos virtuales presentan enormes desafíos en términos de brechas y desigualdades. Una de ellas es el rol del género y sus implicaciones en las relaciones mediadas por las tecnologías. En este escenario, los entornos virtuales de educación superior no son una excepción. [...]
2022 -
10.5209/tekn.77868
Teknokultura
,
Vol. 19 Núm. 2 (2022)
,p.241-253
Registre complet
-
3.
Global spectra of plant litter carbon, nitrogen and phosphorus concentrations and returning amounts
/
Yuan, Ji
(Fujian Normal University. School of Geographical Sciences) ;
Wu, Fuzhong
(Fujian Normal University. School of Geographical Sciences) ;
Peng, Changhui
(University of Quebec. Institute of Environment Sciences) ;
Peñuelas, Josep
(Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals)
;
Vallicrosa Pou, Helena
(Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals) ;
Sardans i Galobart, Jordi
(Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals) ;
Peng, Yan
(Fujian Normal University. School of Geographical Sciences) ;
Wu, Qiqian
(Zhejiang A & F University. State Key Laboratory of Subtropical Silviculture) ;
Li, Zimin
(Université catholique de Louvain. Earth and Life Institute) ;
Heděnec, Petr
(University Malaysia Terengganu. Institute of Tropical Biodiversity and Sustainable Development) ;
Li, Zhijie
(Forschungszentrum Jülich GmbH. Institute of Bio- and Geosciences) ;
Tan, Siyi
(Fujian Normal University. School of Geographical Sciences) ;
Yuan, Chaoxiang
(Fujian Normal University. School of Geographical Sciences) ;
Ni, Xiangyin
(Fujian Normal University. School of Geographical Sciences) ;
Yue, Kai
(Fujian Normal University. School of Geographical Sciences)
Litter decomposition is a key ecological process that determines carbon (C) and nutrient cycling in terrestrial ecosystems. The initial concentrations of C and nutrients in litter play a critical role in this process, yet the global patterns of litter initial concentrations of C, nitrogen (N) and phosphorus (P) are poorly understood. [...]
2024 -
10.1111/1365-2745.14250
Journal of Ecology
,
Vol. 112, issue 4 (April 2024)
, p. 717-729
Registre complet
-
4.
8 p, 492.1 KB
Actividades de aprendizaje tradicionales y nuevas metodologías docentes como la simulación : Valoración de los estudiantes de enfermería
/
Guitard Quer, Alba
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament Infermeria) ;
Guitard Sein-Echaluce, M. Luisa
(Universitat de Lleida. Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia)
Objetivos: Valorar dificultad y aprendizaje sobre las actividades incluidas en una asignatura de 1er curso del grado de enfermería. Conocer la opinión sobre la simulación clínica. Métodos: Estudio descriptivo transversal mediante 2 encuestas de opinión a los 111 estudiantes. [...]
Aim. Assess the difficulty and learning level of different activities included in the 1st course of nursing degree. Know the opinion of students on simulation. Methods. Cross-sectional descriptive study conducting 2 surveys to 111 nursing students. [...]
2016
Revista del Congrés Internacional de Docència
,
Núm. 3 (2016)
Registre complet
-
5.
11 p, 614.0 KB
Factores condicionantes de la implementación de las innovaciones docentes y su impacto en la cultura de aprendizaje en la Universidad : El caso de la Universitat de València
/
Feixas, Mònica
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Martínez-Usarralde, María-Jesús
(Universitat de València. Centre de Formació i Qualitat Manuel Sanchis Guarner) ;
Pallás Ferrando, Juan
(Universitat de València. Centre de Formació i Qualitat Manuel Sanchis Guarner) ;
Quesada Pallarès, Carla
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut)
Esta comunicación presenta una investigación que estudia los factores condicionantes de la implementación de las innovaciones docentes financiadas por la Universitat de València y su impacto en la cultura de aprendizaje de profesores y estudiantes. [...]
This paper presents a research which aims at studying the factors conditioning the implementation of teaching innovations that have been financed by the University of Valencia, and its impact on the teachers and students' learning culture. [...]
2016
Revista del Congrés Internacional de Docència
,
Núm. 3 (2016)
Registre complet
-
6.
14 p, 5.4 MB
Creació d'una eina de suport per a la docència en Geoquímica : Una eina d'aprenentatge autònom i d'avaluació
/
Aulinas Juncà, Meritxell
(Universitat de Barcelona. Departament de Mineralogia, Petrologia i Geologia Aplicada) ;
Inglès i Urpinell, Montserrat
(Universitat de Barcelona. Departament de Geoquímica, Petrologia i Prospecció Geològica) ;
Playà i Pous, Elisabet
(Universitat de Barcelona. Departament de Mineralogia, Petrologia i Geologia Aplicada) ;
Rosell Ortíz, Laura
(Universitat de Barcelona. Departament de Geoquímica, Petrologia i Prospecció Geològica)
La proposta presentada s'emmarca en un projecte d'innovació docent de la Universitat de Barcelona. L'objectiu és desenvolupar una nova eina interactiva que d'una banda ajudi els alumnes a reforçar i/o ampliar els coneixements de geoquímica de manera autònoma i, de l'altra, sigui un nou recurs d'avaluació per al professorat. [...]
The teaching action here presented is part of a Teaching Innovation Project of the Universitat de Barcelona. The aim of this project is to develop a new interactive tool which will help undergraduate students to improve their skills in geochemistry. [...]
2014
Revista del Congrés Internacional de Docència
,
Núm. 2 (2014)
Registre complet
-
7.
19 p, 564.9 KB
Análisis del uso y apropiación social de un sistema de e-portafolios para la enseñanza y el aprendizaje
/
Dorado Perea, Carles
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Bertran, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
El presente trabajo se centra en los aspectos de la docencia de las asignaturas anuales de Comunicación e Interacción Educativa (CIE) y Antropología y Filosofía de la Educación (AFE), durante el curso académico 2011-12, que implica a los diferentes grados de la Facultad de Ciencias de la Educación de la Universidad Autónoma de Barcelona. [...]
This research is focused on some respects of teaching at graduate level on subjects "Educational Communication and Interaction" (CIE) and "Anthropology and Philosophy of Education" (AFE) in Faculty of Education at the Autonomous University of Barcelona. [...]
2012
Revista del Congrés Internacional de Docència
,
Núm. 1 (2012)
Registre complet
-
8.
13 p, 1.2 MB
El ABP como metodología docente profesionalizadora : la experiencia de la asignatura "Prácticas Integradas"
/
Peñaranda-Cólera, Maria del Carmen
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ;
Parrado Romero, Eva
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Cladellas, Ramon
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Coll-Andreu, Margalida
(Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia)
;
Edo Izquierdo, Sílvia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Fornieles Deu, Albert
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ;
Guillazo i Blanch, Gemma
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut)
Se presenta la experiencia de innovación docente de la implementación de la asignatura "Prácticas Integradas" del Grado de Psicología en la Facultad de Psicología de la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
The educational innovation experience of implementation of the course.
"Integrated Practices" in the Bachelor in Psychology of the Faculty of Psychology at the Autonomous University of Barcelona is presented. With the aim of approaching the student to professional practice, interdisciplinary practical cases that present different approaches and psychological perspectives arise. [...]
2014
Revista del Congrés Internacional de Docència
,
Núm. 2 (2014)
Registre complet
-
9.
22 p, 808.9 KB
Análisis de la tipología de la formación permanente del profesorado universitario para el uso de carpetas de aprendizaje en la educación superior en la Universitat Autònoma de Barcelona
/
Suárez Ojeda, María Eugenia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ;
Cayón Costa, Magda
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ;
Fuentes Agustí, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Gimeno Soria, Xavier
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
;
González-Monfort, Neus
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Blanch Gelabert, Sílvia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
La formación continuada se entiende como una actividad de formación para aprender a utilizar nuevos entornos e incorporar recursos y/o estrategias en nuestra práctica profesional. Sin embargo, la formación permanente del profesorado universitario además debe contemplar sus necesidades reales y el hecho de que su participación dentro de la formación sea activa. [...]
Lifelong learning is understood as a training activity for discovering about new environments and to incorporate resources and/or strategies into our daily practice. However, lifelong learning of university professors must also consider their real needs and the fact that their participation in the training must be active. [...]
2012
Revista del Congrés Internacional de Docència
,
Núm. 1 (2012)
Registre complet
-
10.
23 p, 5.2 MB
La formación de competencias comunicativas no verbales en alumnos de Medicina : Una experiencia innovadora de integración de contextos de aprendizaje
/
Molinuevo Alonso, Beatriz
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal) ;
Torrúbia, Rafael
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal) ;
Fernández-Teruel, Alberto
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal) ;
Escorihuela, Rosa M.
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal)
;
Tobeña, Adolf
1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal)
Este trabajo presenta una innovación docente dirigida a estudiantes de segundo curso del Grado en Medicina de la Universitat Autònoma de Barcelona. La experiencia tiene como objetivo principal incluir el aprendizaje de competencias comunicativas no verbales en el currículo, según recomendaciones internacionales, desde la perspectiva de integración de dos contextos de aprendizaje: académico y clínico. [...]
This work shows an educational innovation for students of second year of the Degree in Medicine from the Universitat Autònoma de Barcelona. The main aim of this experience is to include the learning of non verbal communication competences at the curriculum, according to international recommendations, from the perspective of the integration of two learning contexts: academic and clinic. [...]
2012
Revista del Congrés Internacional de Docència
,
Núm. 1 (2012)
Registre complet
-
Articles :
1,053
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos
74
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
13 p, 490.0 KB
Does metalinguistic knowledge about the L2 enhance the effectiveness of L2 perceptual training?
/
Carlet Foresti, Angelica
(Universitat Internacional de Catalunya) ;
Cebrian, Juli
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Gavaldà, Nuria
(Universidad Internacional de La Rioja) ;
Gorba, Celia
(Universitat Autònoma de Barcelona)
This paper examines the role of metalinguistic knowledge in the ability to perceive L2 vowel sounds, generalize and retain knowledge as a result of high variability phonetic training (HVPT). Native Catalan/Spanish speakers with different levels of L2 experience underwent identification (ID) or discrimination (DIS) training regimes. [...]
Girona: Servei Publicacions Universitat de Girona, 2022
Propuestas en fonética experimental : enfoques metodológicos y nuevas tecnologías
,
2022,
p. 31-35
Registre complet
-
2.
18 p, 2.1 MB
From the traditional classroom to mobile microlearning: analysing the potential of Instagram for Chinese language learning
/
Rovira-Esteva, Sara
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Vargas-Urpi, Mireia
(Universitat Autònoma de Barcelona)
In the context of the digital revolution that is taking place in education in general, both social networks and the educational content they can offer are becoming increasingly important. Instagram is a paradigmatic example of m-learning (including mobile learning and microlearning). [...]
2023
The 4th International Symposium of the European Association of Chinese Teaching (EACT): Yesterday, Today and Tomorrow: Chinese Language Education in Secondary and Higher Education from a Multilingual and Multicultural Perspective
. Southampton,
4t
: 2023
Registre complet
-
3.
30 p, 3.5 MB
ICT and Chinese Language Education: the e·Chinese Database and its Potential for Teaching
/
Paoliello, Antonio
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Rovira-Esteva, Sara
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Vargas-Urpi, Mireia
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Casas-Tost, Helena
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Technologies are ever-present in most aspects of our daily lives, second/foreign language education being no exception. Digital tools have greatly enhanced the teaching and learning of Chinese as a foreign language (CFL) as well, and they have gone as far as replacing - in some cases - traditional teaching-learning models. [...]
2023
The 4th International Symposium of the European Association of Chinese Teaching (EACT)
. Southampton,
4t
: 2023
Registre complet
-
4.
7 p, 227.0 KB
An aphabet-size bound for the information bottleneck function
/
Hirche, Christoph
(Technical University of Munich. Zentrum Mathematik) ;
Winter, Andreas
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física)
The information bottleneck function gives a measure of optimal preservation of correlation between some random variable X and some side information Y while compressing X into a new random variable W with bounded remaining correlation to X. [...]
2020 -
10.1109/ISIT44484.2020.9174416
IEEE International Symposium on Information Theory
. Los Angeles, CA, USA,
21-26 June 2020,
p. 2383-2388
Registre complet
-
5.
11 p, 1.2 MB
A multilingual open access database of resources for Teaching and Learning Chinese as a Foreign Language
/
Rovira-Esteva, Sara
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ;
Casas-Tost, Helena
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ;
Morodo, Andy
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Paoliello, Antonio
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental)
;
Vargas-Urpi, Mireia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental)
Nowadays the use of technologies is deeply embedded in the teaching and learning of foreign languages. Therefore, students and teachers are compelled to continuously update their digital skills. The need for online teaching has been spurred by the COVID pandemics, thus posing new challenges in this regard. [...]
2021
11th International Conference and Workshops on Technology and Chinese Language Teaching (TCLT11)
. Online,
11è
: 2021
Registre complet
-
6.
8 p, 134.6 KB
Sociology of gender meets pharmacy, university meets high school : interdisciplinarity through service learning
/
Freude, Leon
;
Collado Sevilla, Ana Antonia
;
Vergés Bosch, Núria
;
International Conference of Education, Research and Innovation
(12a : 2019 : Sevilla, Andalusia)
We present an interdisciplinary experience of Service Learning, which has been part of the broader project Sharing ideas: the university goes to high school. In this project, university students divulgate, dialogue and contrast knowledge acquired at their university class through the organization of workshops at high schools. [...]
2019
ICERI2019 Proceedings
,
2019,
p. 849-856
Registre complet
-
7.
6 p, 124.8 KB
Service-learning to reflect on gender in universities and schools and boost women's presence in ICT
/
Vergés Bosch, Núria
;
Freude, Leon
;
Camps Calvet, Clara
;
International Conference of Education, Research and Innovation
(12a : 2019 : Sevilla, Andalusia)
Service-Learning (APS), as a teaching methodology, is being increasingly implemented in our universities. However, there has been little research into its potential for a sociology committed to gender transformation and feminisms. [...]
2019
ICERI2019 Proceedings
,
2019,
p. 957-962
Registre complet
-
8.
16 p, 500.9 KB
Person-fit statistics : a useful tool for formative assessment
/
Fuentes Agustí, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Doval Dieguez, Eduardo
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ;
Riba i Lloret, M. Dolors
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ;
Renom Pinsach, Jordi
(Universitat de Barcelona. Departament de Psicologia Social i Psicologia Quantitativa)
The total test scores are interpreted as indicators of the level of proficiency. Even if the test is built with guarantees of content validity, the validity of these interpretations is not guaranteed for all people tested. [...]
2015
EDULEARN
. Barcelona,
:
2015
Registre complet
-
9.
13 p, 129.4 KB
The national and european qualifications frameworks : a new Jerusalem? The spanish evidences
/
Plana, Jordi,
1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ;
Sala, Guillem
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball)
2009
Qualifications for lifelong learning and employability
. Thessaloniki,
:
2009
Registre complet
-
10.
18 p, 598.9 KB
El treball en grup com a mètode docent
/
Masjuan, Josep M.
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Elias, Marina
(Universitat de Barcelona) ;
Troiano i Gomà, Helena
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Tot i que diverses titulacions han adoptat diferents graus i versions del treball de grup, des de fa algun temps, sembla clar que la modificació dels mètodes docents associada a Bolonya n'ha estès la seva consideració com a competència a assolir, el seu ús i la seva pràctica a gairebé tots els àmbits de docència universitària. [...]
The teaching and learning Bologna's reform has promoted the use of the working group as a teaching methodology. However, we must consider that different degrees and faculties have implemented diverse versions of this way of organising the learning experience. [...]
2010
CIDUI : Nuevos espacios de calidad en la Educación Superior. un análisis comparado y de tendencias
. Barcelona, Catalunya,
6è
: 2010
Registre complet
-
Contribucions a jornades i congressos :
74
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Llibres i col·leccions
20
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
29 p, 795.2 KB
Learning English in translocal exchanges in Instagram chat
/
Pratginestós, Cèlia
;
Masats, Dolors
This chapter analyses how social media-Instagram chats-is employed by a group of youth in Catalonia and in Greece for communicating in English as a lingua franca, as an extension of a translocal project initiated in their schools. [...]
Berlin: Peter Lang GmbH International Academic Publishers, 2021
Learning English Out of School : An Inclusive Approach to Research and Action
,
2021,
p. 69-97
Registre complet
-
2.
25 p, 818.6 KB
Is English important in your life? : A collaborative experience in a secondary school
/
Corona, Victor
;
Solans, Jorge
;
Vallejo Rubinstein, Claudia
;
Moore de Luca, Emilee
In this chapter, we describe a collaborative action-research project involving an ethnographer, an English teacher and secondary school students in the production of videos about the role of English in the youths' lives. [...]
Berlin: Peter Lang GmbH International Academic Publishers, 2021
Learning English Out of School : An Inclusive Approach to Research and Action
,
2021,
p. 43-67
Registre complet
-
3.
16 p, 603.1 KB
Out-of-school language learning and educational equity
/
Moore de Luca, Emilee
;
Vallejo Rubinstein, Claudia
;
Dooly Owenby, Melinda
;
Borràs, Eulàlia
This chapter explores existing scholarship on out-of-school learning at both a local (Catalan) and an international level. We particularly focus on research that documents foreign language learning and literacy development in both informal and nonformal education across diverse socioeconomic, linguistic and cultural contexts. [...]
Berlin: Peter Lang GmbH International Academic Publishers, 2021
Learning English Out of School : An Inclusive Approach to Research and Action
,
2021,
p. 27-42
Registre complet
-
4.
Learning and differentiation within professions : the cases of teaching and nursing
/
Parding, Karolina
(Luleå University of Technology (Suècia)) ;
Berg Jansson, Anna
(Luleå University of Technology (Suècia)) ;
Maestripieri, Lara,
ed. (Universitat Autònoma de Barcelona)
In Sweden, the education sector and the healthcare sector have historically been, and still are, to a large extent state run, with both being publicly funded and delivered: typical in a social democratic system. [...]
Palgrave Macmillan Cham, 2023 -
10.1007/978-3-031-31278-6_6
Professionalism and Social Change. Processes of Differentiation Within, Between and Beyond Professions
,
2023,
p. 125-142
Registre complet
-
5.
31 p, 892.7 KB
Is English important in your life? A collaborative experience in a secondary school
/
Moore de Luca, Emilee
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Corona, Victor
;
Vallejo Rubinstein, Claudia
;
Solans, Jorge
In this chapter, we describe a collaborative action- research project involving an ethnographer, an English teacher and secondary school students in the production of videos about the role of English in the youths' lives. [...]
2021
Learning English out of school : An inclusive approach to research and action
,
(2021)
, p. 43-68
Registre complet
-
6.
L2 Vowel Learning
/
Cebrian, Juli
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
L2 vowel learning refers to the process of learning to perceive and to produce the vowel sounds of a second language (L2), that is, a language that is learned after acquiring a first language or mother tongue (L1). [...]
John Wiley, 2023
Encyclopedia of Applied Linguistics
Registre complet
-
7.
13 p, 349.7 KB
Instruments per a la recollida de dades
/
Canals, Laia
(Universitat Oberta de Catalunya)
Research-publishing.net 2017
Qualitative approaches to research on plurilingual education - Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe - Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe
,
2017,
p. 377-401
2 documents
Registre complet
-
8.
17 p, 2.6 MB
On offline evaluation of vision-based driving models
/
Codevilla Moraes, Felipe
(Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ;
López Peña, Antonio M.
(Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ;
Koltun, Vladlen
(Intel Corporation) ;
Dosovitskiy, Alexey
(Intel Labs)
Autonomous driving models should ideally be evaluated by deploying them on a fleet of physical vehicles in the real world. Unfortunately, this approach is not practical for the vast majority of researchers. [...]
Cham, Switzerland: Springer, 2018 (
Lecture Notes in Computer Science book series (LNCS) ; 11219
) -
10.1007/978-3-030-01267-0_15
Computer Vision - ECCV 2018
,
2018,
p. 246-262
Registre complet
-
9.
9 p, 360.3 KB
Training Teachers for a New Era
/
Mont Algamasilla, Maria
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Masats, Dolors
(Universitat Autònoma de Barcelona)
This paper analyses a case study in which a university practicum tutor embarks on the adventure of setting their trainee teachers the task of designing a common technology-enhanced language project as a strategy to help them acquire the so-called Four Cs of 21st century learning. [...]
Revistia Press, 2019
New Studies and Research in Education
,
2019,
p. 115-123
Registre complet
-
10.
14 p, 462.2 KB
Virtual exchange in teacher education : is there an impact in teacher practice?
/
Dooly Owenby, Melinda
(Universitat Autònoma de Barcelona)
This text presents the results of surveys and interviews of Former Students (FSs) who have taken part in a teacher education course that began in 2004 (still on-going) and that includes Virtual Exchange (VE). [...]
Research-publishing.net 2020 -
10.14705/rpnet.2020.46.1136
Virtual exchange and 21st century teacher education : short papers from the 2019 EVALUATE conference
,
2020,
p. 101-113
Registre complet
-
Llibres i col·leccions :
20
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Documents de recerca
327
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
44 p, 1.8 MB
Modelització de dades temporals sobre el comportament humà : impacte de variables exògenes en la predicció d'agressions sexuals
/
Castro Sánchez, Carlota Loreto
;
González Sabaté, Jordi
, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Borras Camarasa, Marc
, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències
Aquest treball se centra a aprendre a modelar el comportament humà mitjançant la modelització de dades, utilitzant exemples de consum humà en una cadena de supermercats i agressions sexuals en una ciutat fent servir les eines XGBoost, Random Forest, DeepAR i Prophet. [...]
2023
Grau en Matemàtica Computacional i Analítica de Dades
[
1403
]
Registre complet
-
2.
7.8 MB
Estudio sobre la transferibilidad del modelo de patrones de aprendizaje de Jan Vermunt : Exploración en distintos territorios y ámbitos educativos
/
Ciraso Calí, Anna
;
Quesada Pallarès, Carla,
dir. ;
Martinez Fernandez, José Reinaldo,
dir.
El model de patrons d'aprenentatge (Vermunt, 1998) indaga en la comprensió dels processos d'aprenentatge a partir de la identificació de concepcions, orientació motivacional, estratègies de regulació i de processament. [...]
El modelo de patrones de aprendizaje (Vermunt, 1998) indaga en la comprensión de los procesos de aprendizaje a partir de la identificación de concepciones, orientación motivacional, estrategias de regulación y de procesamiento. [...]
The model of learning patterns (Vermunt, 1998) seeks to understand learning processes through an identification of conceptions, motivations, regulation and processing strategies. According to the combinations of the categories of the aforementioned components, four patterns are theorised: meaning-directed (MD), application-directed (AD), reproduction-directed (RD) and undirected (UD). [...]
2023
Registre complet
-
3.
16 p, 876.9 KB
Business Partner Portal
/
Ferraz Robles, Raúl
;
Talló Sendra, Marc,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Business Partner Portal es una iniciativa por parte de la empresa Lakmé para mejorar todo el proceso de compra y recepción de pedidos en las instalaciones. La aplicación estará totalmente conectada al sistema SAP de la empresa, y comenzará registrando todos los pedidos creados por el departamento de compras a proveedores. [...]
Business Partner Portal is an initiative by the company Lakmé to improve the whole process of purchasing and receiving orders on site. The application will be fully connected to the company's SAP system, and will start by recording all orders created by the purchasing department from suppliers. [...]
Business Partner Portal és una iniciativa per part de l'empresa Lakmé per a millorar tot el procés de compra i recepció de comandes en les instal·lacions. L'aplicació estarà totalment connectada al sistema SAP de l'empresa, i començarà registrant totes les comandes creades pel departament de compres a proveïdors. [...]
2024
Enginyeria Informàtica
[
958
]
Registre complet
-
4.
12 p, 390.6 KB
Generador automàtic de problemes basat en IA generativa
/
Sanz Mateo, Oscar
;
Martinez Carrascal, Juan Antonio,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
En aquest projecte, s'ha implementat una aplicació amb caràcter docent. Aquesta, té l'objectiu d'ajudar a professors a generar problemes parametritzables aleatoris amb l'ajuda de la intel·ligència artificial, que posteriorment podran ser resolts per estudiants. [...]
In this project, an application with educational purpose has been implemented. With the objective of helping professors to generate random parameterised problems with the help of artificial intelligence. [...]
En este proyecte se ha implementado una aplicación con carácter docente. Esta tiene el objetivo de ayudar a profesores a generar problemas parametrizables con la ayuda de la inteligencia artificial, que posteriormente podrán ser resueltos por estudiantes. [...]
2024
Enginyeria Informàtica
[
958
]
Registre complet
-
5.
11 p, 6.1 MB
Evaluación de modelos profundos en datos de violencia de género
/
Sánchez Lima, Óscar
;
Gonzalez Sabaté, Jordi,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Actualment, la modelització de dades temporals s'ha convertit en un dels grans èxits de l'aprenentatge computacional, tant per a la predicció dels valors de Bitcoin o Ethereum al llarg del temps com per a la previsió del consum d'energia elèctrica en determinades regions. [...]
Actualmente, la modelización de datos temporales se ha convertido en uno de los grandes logros del aprendizaje computacional, tanto para la predicción de los valores de Bitcoin o Ethereum a lo largo del tiempo como para la previsión del consumo de energía eléctrica en determinadas regiones. [...]
Currently, the modeling of temporal data stands out as a significant achievement in computational learning, serving both the prediction of Bitcoin or Ethereum values over time and the projection of electricity consumption in specific regions. [...]
2024
Enginyeria Informàtica
[
958
]
Registre complet
-
6.
11 p, 901.0 KB
Desenvolupament d'un mòdul de Moodle per implementar una aula interactiva de programació
/
Simó Marí, Rubén
;
Valveny Llobet, Ernest,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Aquest projecte té com a objectiu crear un plugin per integrar una eina de programació que s'ha desenvolupat en projectes anteriors. Aquesta eina permet als professors crear exercicis per a que els alumnes puguin realitzar-los durant les classes. [...]
This project aims to create a plugin to integrate a programming tool that has been developed in previous projects. This tool allows teachers to create exercises so that students can perform them. The tool allows to speed up the communication between the student and the teacher because while the student is doing the activity, the teacher can see and edit in real time what the student is doing. [...]
Este proyecto tiene como objetivo crear un plugin para integrar una herramienta de programación que se ha desarrollado en proyectos anteriores. Esta herramienta permite a los profesores crear ejercicios para que los alumnos puedan realizarlos durante las clases. [...]
2024
Enginyeria Informàtica
[
958
]
Registre complet
-
7.
13 p, 2.2 MB
Reinforcement learning in videogames
/
Villar Casino, Raúl
;
Casas Roma, Jordi,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
This work aims to delve into the main Reinforcement Learning (RL) models and explore their potential in environments of varying complexity. As a starting point, an exhaustive review of the state-of-the-art was conducted, covering both tabular methods (Q-Learning, Value Iteration, Monte Carlo) and Deep RL (Deep Q-Learning, PPO). [...]
Aquest treball pretén aprofundir en els principals models d'aprenentatge per reforç (RL) i explorar el seu potencial en entorns de diversa complexitat. Com a punt de partida, es va realitzar una revisió exhaustiva de l'estat de l'art, abastant tant mètodes tabulars (Q-Learning, Value Iteration, MonteCarlo) com Deep RL (Deep Q-Learning, PPO). [...]
Este trabajo tiene como objetivo profundizar en los principales modelos de Aprendizaje por Refuerzo (RL) y explorar su potencial en entornos de diversa complejidad. Como punto de partida, se realizó una revisión exhaustiva del estado del arte, abarcando tanto métodos tabulares (Q-Learning, Iteración de Valores, Monte Carlo) como Aprendizaje por Refuerzo Profundo (Deep Q-Learning, PPO). [...]
2024
Enginyeria Informàtica
[
958
]
Registre complet
-
8.
7.9 MB
El aprendizaje en el puesto de trabajo. Su concreción en el Departamento de Justicia y en los Servicios Sociales de Cataluña
/
Murillo Pedrosa, Lourdes
;
Gairín Sallán, Joaquín,
dir.
T'has parat a pensar com aprens tot el que saps per a desenvolupar les funcions que requereix el teu lloc de treball? Consideres que des de la teva organització s'ofereixen les suficients oportunitats per a facilitar l'adquisició de competències i/o habilitats que necessites en el dia a dia? Aquestes són algunes qüestions a les quals intenta donar resposta la present tesi doctoral. [...]
¿Te has parado a pensar cómo aprendes todo lo que sabes para desarrollar las funciones que requiere tu puesto de trabajo? ¿Consideras que desde tu organización se ofrecen las suficientes oportunidades para facilitar la adquisición de competencias y/o habilidades que necesitas en el día a día? Estas son algunas cuestiones a las que intenta dar respuesta la presente tesis doctoral. [...]
Have you stopped thinking about how you learn everything you need to know to carry out the functions required by your position? Do you consider that your organization offers sufficient resources to facilitate the acquisition of the competences and/or skills you need on a daily basis? These are some of the questions this doctoral thesis attempts to answer. [...]
2023
Registre complet
-
9.
4.8 MB
Estudiants que aprenen ensenyant quan creen materials didàctics per a altres persones. Aprensenyar de forma indirecta en contextos naturals
/
Ribosa Martínez, Jesús
;
Duran, David,
1963-, dir.
La recerca ha evidenciat que qui ensenya pot millorar el propi coneixement sobre el contingut gràcies al fet d'ensenyar-lo -és a dir, pot aprendre ensenyant. El potencial d'aprendre ensenyant també el poden aprofitar els estudiants a les aules, com ara quan fan presentacions orals davant d'una audiència. [...]
La investigación ha evidenciado que quien enseña puede mejorar su propio conocimiento sobre el contenido gracias al hecho de enseñarlo -es decir, puede aprender enseñando. El potencial de aprender enseñando también lo pueden aprovechar los estudiantes en las aulas, como cuando realizan presentaciones orales ante una audiencia. [...]
Research has shown that those who teach can improve their own knowledge of the content thanks to teaching it -that is, they can learn by teaching. The potential of learning by teaching can also be harnessed by students in class, such as when they give oral presentations before an audience. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Psicologia de l'Educació.
2023
Registre complet
-
10.
26 p, 667.9 KB
An axiomatic approach to the law of small numbers
/
Noor, Jawwad
(Boston University) ;
Payro Chew, Fernando
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica)
With beliefs over the outcomes of coin-tosses as our primitive, we formalize the Law of Small Numbers (Tversky and Kahneman (1974)) by an axiom that expresses a belief that the sample mean of any sequence will tend towards the coin's perceived bias along the entire path. [...]
Barcelona Barcelona School of Economics, 2022 (
BSE working paper ; 1364
)
BSE Barcelona School of Economics Working Papers
, 2022
Registre complet
-
Documents de recerca :
327
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Materials didàctics
7
registres trobats
1.
11 p, 358.4 KB
Exchange of constructive feedback in face-to-face flipped classroom
/
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Noguera, Ingrid
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sepúlveda-Parrini, Paloma
(Universitat Autònoma de Barcelona)
El projecte Erasmus + FLeD (Learning design for flexible education) té per objecte el disseny d'escenaris d'aprenentatge flexible efectius. A tal efecte, s'han confeccionat un conjunt de patrons de disseny d'aprenentatge (entesos com un recurs reutilitzable per a resoldre una situació problemàtica habitual tot oferint solucions pràctiques). [...]
2023 (
FLeD project
)
2 documents
Registre complet
-
2.
14 p, 1.2 MB
Self-regulation and prior preparation in online flipped classrooms
/
Sepúlveda-Parrini, Paloma
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Noguera, Ingrid
(Universitat Autònoma de Barcelona)
El projecte Erasmus + FLeD (Learning design for flexible education) té per objecte el disseny d'escenaris d'aprenentatge flexible efectius. A tal efecte, s'han confeccionat un conjunt de patrons de disseny d'aprenentatge (entesos com un recurs reutilitzable per a resoldre una situació problemàtica habitual tot oferint solucions pràctiques). [...]
2023 (
FLeD project
)
2 documents
Registre complet
-
3.
22 p, 481.0 KB
Key decisions for an effective flipped classroom
/
Noguera, Ingrid
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sepúlveda-Parrini, Paloma
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Ituen, Alfred
(Universitat Autònoma de Barcelona)
El projecte Erasmus + FLeD (Learning design for flexible education) té per objecte el disseny d'escenaris d'aprenentatge flexible efectius. A tal efecte, s'han confeccionat un conjunt de patrons de disseny d'aprenentatge (entesos com un recurs reutilitzable per a resoldre una situació problemàtica habitual tot oferint solucions pràctiques). [...]
2023 (
FLeD project
)
2 documents
Registre complet
-
4.
10 p, 2.1 MB
Seqüència didàctica : Aprendre a utilitzar el Bee-Bot (Educació Infantil)
/
Valcarce de Veer, Verónica
;
Valdivia, Paloma
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Proposta didàctica per a iniciar-se a través de l'ús dels bee boots en el llenguatge computacional i en la lateralitat. Aquest material forma part d'una proposta educativa lúdica centrada en potenciar el coneixement del patrimoni que inclou una catifa personalitzada amb la "LLegenda de la Pedra Llarga" de l'ajuntament de Palau-solità i Plegamans.
2023 (
Playful Learning UAB
)
Registre complet
-
5.
238.1 KB
e·Chinese Tools
/
Rovira-Esteva, Sara
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ;
Vargas-Urpi, Mireia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ;
Casas-Tost, Helena
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ;
Paoliello, Antonio
En els darrers anys l'interès per aprendre xinès ha crescut exponencialment arreu. Paral·lelament, a Internet s'han anat acumulant una gran quantitat de recursos per a l'ensenyament i l'aprenentatge de llengües en general i del xinès en concret. [...]
En los últimos años el interés por aprender chino ha crecido exponencialmente en todo el mundo. Paralelamente, en Internet se ha ido acumulando una gran cantidad de recursos para la enseñanza y el aprendizaje de lenguas, en general, y del chino, en particular. [...]
In recent years, the interest in learning Chinese has surged globally. Concurrently, the Internet has been accumulating an abundance of resources for the teaching and learning of foreign languages, including Chinese. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2021 -
10.5565/ddd.uab.cat/259978
3 documents
Registre complet
-
6.
86 p, 1.1 MB
Lernziele Deutsch B. Adaptierung und Skalierung nach dem Gemeinsamen europäischen Referenzrahmen für Sprachen: Deutsch als 1. Fremdsprache der Übersetzung. Fächer Deutsch B1, B2, B3, B4
/
Doerr, Emmanuel Jean André
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació
This catalogue of learning objectives for German as 1st foreign and working language of translation focuses on the description of the general, language and communicative-linguistic competences and learning objectives necessary and achievable within the framework of the subject series. [...]
Este catálogo de objetivos de aprendizaje para el alemán como primera lengua extranjera y de trabajo de la traducción se centra en la descripción de las competencias generales, de lengua y comunicativas-lingüísticas y los objetivos de aprendizaje necesarios y alcanzables en el marco de la serie de asignaturas. [...]
Dieser Katalog der Lernziele für Deutsch als 1. Fremd- und Arbeitssprache der Übersetzung konzentriert sich auf die Beschreibung der im Rahmen der Fachreihe notwendigen und erreichbaren allgemeinen, sprachlichen und kommunikativ-linguistischen Kompetenzen und Lernziele. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020 (
Idioma B per a traductors i intèrprets (alemany). Materials docents
)
Registre complet
-
7.
52 p, 2.6 MB
Chemistry in everyday life
/
Fuentes Arjona, Miquel Àngel
;
Hernández, Helena
;
Escobar Urmeneta, Cristina,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
;
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió
;
CLILSI
We are surrounded by chemistry, but many people are not aware of that fact. By the end of this unit, you and your group will be able to explain to everybody how our everyday life is conditioned by chemistry and to which extent it is important in our lives.
2010
11 documents
Registre complet
-
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.