Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
12 p, 95.0 KB Geografia econòmica i localització industrial / Pallares-Barbera, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
Dins la geografia humana, la teoria de la localització i, concretament, de la localització industrial constitueix una de les temàtiques de més ampli recorregut en el temps i d'estreta interrelació entre disciplines. [...]
En geografía humana, la teoría de la localización y, concretamente, de la localización industrial constituye una de las temáticas de más amplio recorrido en el tiempo y de estrecha relación con otras disciplinas. [...]
En géographie humaine la théorie de la localisation, et notamment la localisation industrielle, constitue l'une des thématiques les plus récurrentes dans le temps et se trouve en étroite relation avec d'autres disciplines. [...]
In human geography, the theory of localisation and, specifically, that of industrial localisation has been one of the most broadly covered issues over time, and is closely related to other disciplines. [...]

2003
Documents d'anàlisi geogràfica, N. 42 (2003) , p. 171-182  
2.
22 p, 166.5 KB Externalidades localizativas y apoyo al desarrollo local de la región metropolitana de Milán / Salone, Carlo
La estructura de las relaciones que se dan entre las empresas y los territorios en las que éstas operan, está cada vez más condicionada por la combinación de lógicas y estrategias competitivas desplegadas a escala global y por factores contextuales de conveniencia localizativa. [...]
L'estructura de les relacions existents entre les empreses i els territoris en les que aquestes operen, es veu cada vegada més condicionada per la combinació de lògiques i estratègies competitives desplegades a escala global i per factors contextuals de conveniència localitzativa. [...]
La combinaison des logiques et des stratégies compétitives à l'échelle mondiales, et les facteurs contextuels d'une convenance de localisation conditionnent, de plus en plus, les rapports entre les entreprises et les territoires où celles-ci agissent. [...]
The structure of relations that is established between companies and the territories in which they operate is conditioned more and more by the mixture of competitive logic and strategies at a global level, and by contextual factors of localizative convenience. [...]

2002
Documents d'anàlisi geogràfica, N. 41 (2002) , p. 83-104  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.