Resultats globals: 6 registres trobats en 0.05 segons.
Documents de recerca, 6 registres trobats
Documents de recerca 6 registres trobats  
1.
117 p, 18.8 MB Proyecto de marca de contenido multiplataforma sobre deportes de contacto : Esquina Azul / Arteaga González, Rafael David ; Belghazy Gallardo, Ángel ; Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Llopis, Maite, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Esquina Azul és un projecte de marca de contingut multiplataforma sobre esports de contacte. El treball consta de dues parts: una part teòrica, que versa principalment sobre el pla d'empresa i el procés de creació de la marca que, al seu torn, justifiquen el major actiu de la marca un programa en Gol Televisió; i una part pràctica, en la qual s'exposa una mostra del contingut potencial per a televisió del contingut publicat en les nostres xarxes socials, al costat d'una anàlisi amb gràfics de la primera presa de contacte amb el nostre públic objectiu.
Esquina Azul es un proyecto de marca de contenido multiplataforma sobre deportes de contacto. El trabajo consta de dos partes: una parte teórica, que versa principalmente sobre el plan de empresa y el proceso de creación de la marca que, a su vez, justifican el mayor activo de la marca: un programa en Gol Televisión; y una parte práctica, en la que se expone una muestra del contenido potencial para televisión y del contenido publicado en nuestras redes sociales, junto a un análisis con gráficos de la primera toma de contacto con nuestro público objetivo.
Esquina Azul is a branding project for multimedia content on contact sports. The work consists of two parts: a theoretical part, which deals mainly with the business plan and the process of creating the brand that, in turn, justify the greatest asset of the brand: a program on Gol Television; and a practical part, in which a sample of potential content for television and content published on our social networks is exposed, along with an analysis with graphics of the first contact with our target audience.

2022
Grau en Periodisme [1432]  
2.
76 p, 4.5 MB Creació d'un magazín digital sobre reportatges audiovisuals, radiofònics i fotogràfics / Freixenet Manent, Gemma ; Garnatxe Masmitjà, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte tracta de la creació d'un projecte empresarial sobre un magazín digitals de reportatges audiovisuals, radiofònics i fotogràfics que expliquen històries que passen al nostre voltant, donant visibilitat a temàtiques d'actualitat i de no-actualitat. [...]
El proyecto trata de la creación de un proyecto empresarial sobre un magacín digital de reportajes audiovisuales, radiofónicos y fotográficos que cuentan historias que pasan a nuestro alrededor, dando visibilitadad a temáticas de actualidad y de no-actualidad. [...]
The project is about the creation of a business project of a digital magazine of audiovisual, radio and photograpic reports that tell stories that happen aroound us, giving visibility to current and non-current issues. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
3.
122 p, 53.3 MB Pla empresarial d'un mitjà de comunicació digital : "Palabra de George" / Álvarez Expósito, Ulrich ; Beltran Bernabeu, Marcel ; Martín Murillo, Guillem ; Tamborero Viadiu, Vicenç, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Pla de llançament del projecte 'Palabra de George', un mitjà digital de cultura futbolística. Aquest estudi recull tota la informació necessària com a pas previ a la creació d'un portal a Internet que utilitzi tots els recursos multimèdia per a explicar històries sobre futbol, oferint continguts de tot tipus de gènere i que es distingeixi pel seu tractament atemporal, profund, independent i qualitatiu dels fets.
Plan de lanzamiento del proyecto 'Palabra de George', un medio digital de cultura futbolística. Este estudio recopila toda la información necesaria como paso previo a la creación de un portal en Internet que pretende utilizar todos los recursos multimedia para contar historias sobre fútbol, ofreciendo contenidos de todo tipo de género y que se distinga por su tratamiento atemporal, profundo, independiente y cualitativo de los hechos.
We present the business plan of the project Palabra de George, a digital media based on football culture. This study compiles all information needed as a previous step to the creation of a website that aims to use a vast range of multimedia resources to tell stories about this sport. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  
4.
53 p, 43.7 MB Pla de comunicació de l'empresa Domaine des Huards / Fusalba Roselló, Sofia ; Llorens Maluquer, Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest TFG és un projecte audiovisual, concretament un pla de comunicació per a la empresa vitícola Domaine des Huards, localitzada a França. El treball s'ha basat en la recerca sobre com es desenvolupa un pla de comunicació i com hauria de ser una web corporativa. [...]
Este TFG es un proyecto audiovisual, concretamente un plan de comunicación para la empresa vitícola Domaine des Huards, localizada en Francia. El trabajo se ha basado en la investigación sobre cómo se desarrolla un plan de comunicación y cómo debería ser una web corporativa. [...]
This TFG is an audiovisual project, specifically a communication plan for the Domaine des Huards, a winemaking business located in France. The paper is based on research about how a communication plan is developed and how a business web page should be. [...]

2014
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
5.
80 p, 6.5 MB Plan empresarial: creación de una revista de literatura romántica / Acebedo Tobías, Vanessa ; Mateo, Rosario de, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
FABULOSUS és una revista digital gratuïta amb l'objectiu d'informar sobre l'actualitat de la indústria editorial del gènere romàntic a Espanya. Està destinada a dones de tot el territori nacional amb edats compreses entre els 16 i els 54 anys. [...]
FABULOSUS es una revista digital gratuita con el objetivo de informar sobre la actualidad de la industria editorial del género romántico en España. Está destinada a mujeres de todo el territorio nacional con edades comprendidas entre los 16 y los 54 años. [...]
FABULOSUS is a digital free magazine with the aim of increase the knowledge about the current importance of romance genre inside the Spain publishing industry. It is addressed to women on the whole national territory by ages between the 16 and 54 years. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
6.
90 p, 2.7 MB Projecte de televisió esportiva online : 'Canal Deporte' / Huguet Ramon, Carles ; Marco Alonso, Esther ; Ramírez Monfort, Martí ; Ràfols Cabrisses, Rafael, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
'Canal Deporte' és un projecte de televisió esportiva en línia Aquest consta de dues parts. La primera, que és la teòrica, està formada per un pla d'empresa on s'expliquen els aspectes necessaris per la creació d'aquest mitjà de comunicació esportiu a Internet. [...]
'Canal Deporte' es un proyecto de televisión deportiva en línea. Consta de dos partes. La primera, la teórica, está formada por un plan de empresa donde se explican los aspectos necesarios para la creación de este medio de comunicación deportivo en Internet. [...]
'Canal Deporte' is an online sports TV project. It's divided into two parts. The first part is based on theory. Here you will find a business plan where the main points for the creation of this sport online communication media. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.