Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
69 p, 2.5 MB Campaña publicitaria del Frappuccino: publicidad tradicional versus marketing alternativo / Rodríguez Ponce, Jennifer ; Bernadas Suñé, Dolors, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte parteix de la hipòtesi que les formes tradicionals de publicitat no seran substituïdes per noves tendències alternatives. En aquest sentit, s'ha dut a terme la creació d'una campanya publicitària per al producte Frappuccino, comercialitzat per l'empresa nord-americana Starbucks, amb l'objectiu de rellançar al mercat espanyol mitjançant accions publicitàries convencionals i no convencionals.
El presente proyecto parte de la hipótesis de que las formas tradicionales de publicidad no serán sustituidas por nuevas tendencias alternativas. En este sentido, se ha llevado a cabo la creación de una campaña publicitaria para el producto Frappuccino, comercializado por la empresa estadounidense Starbucks, con el objetivo de relanzarlo al mercado español mediante acciones publicitarias convencionales y no convencionales.
The current project is part of a hypothesis that traditional forms of publicity campaigns will not be replaced by new alternative methods. In that spirit, a new publicity campaign has been carried out for the product Frappuccino, commercialized by the American company Starbucks, with the objective to relaunch in the Spanish market through both conventional and non-conventional publicity campaigns.

2014
Grau en Periodisme [971]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.