1.
|
85 p, 1.0 MB |
La identitat reflexiva de les docents d'Educació Infantil i Primària
/
Albella Gallego, Cristina ;
Giralt Romeu, Mireia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
La següent investigació té per finalitat descriure la competència reflexiva de diferents docents d'educació infantil i primària. Aquesta descripció es fa a partir dels incidents crítics que viuen a l'aula, els quals, els porten a engegar processos de reflexió que canvien la seua identitat docent; dels dispositius de reflexió que fan servir i dels nivells d'aprofundiment que desenvolupen. [...] La siguiente investigación tiene por finalidad describir la competencia reflexiva de diferentes docentes de educación infantil y primaria. Esta descripción se hace a partir de los incidentes críticos que viven en el aula, los cuales, los llevan a poner en marcha procesos de reflexión que cambian su identidad docente; de los dipositivos de reflexión que usan y de los niveles de profundización que desarrollan. [...] The following research aims to describe the reflexive competence of different teachers of primary and early childhood education. This description is based on the critical incidents that live in the classroom, which lead them to start reflection processes that change their teacher identity; the reflection devices they use and the levels of depth they develop. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2023 Grau en Educació Infantil [847]
|
|
2.
|
39 p, 1.2 MB |
Recursos didácticos para la enseñanza de la ortografía en la Educación Secundaria Obligatoria
/
Fadel Abakhti, Ikram el ;
Aguilar, Lourdes, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
"Repetitiva", "Difícil", "Aburrida", "Pesada" y "Estresante" son algunos de los adjetivos que han utilizado los estudiantes de tercero de la Educación Secundaria Obligatoria, del Instituto Aiguaviva, para describir la enseñanza de la ortografía. [...] "Repetitiva", "Difícil", "Avorrida", "Pesada" i "Estressant" són alguns dels adjectius que han utilitzat els estudiants de tercer de l'Educació Secundària Obligatòria, de l'Institut Aiguaviva, per descriure l'ensenyament de l'ortografia. [...]
2023 Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [1481]
|
|
3.
|
438 p, 6.8 MB |
Gramática y escritura : hacia un vínculo consciente en las prácticas lingüísticas. Análisis del tratamiento gramatical en los dispositivos curriculares de Chile
/
Riveros Diegues, Nicole Alejandra ;
Brucart, José María, dir.
En aquesta tesi s'analitza la relació entre la gramàtica i l'escriptura en el currículum educatiu de Xile. Concretament, l'estudi considera els Programes d'assignatura de Llengua i Literatura del primer tram de l'Educació mitjana, una selecció de llibres de text i els Estàndards orientadors per a les carreres de pedagogia, emanats el marc curricular vigent. [...] En esta tesis se analiza la relación entre la gramática y la escritura en el currículo educativo de Chile. Concretamente, el estudio considera los Programas de asignatura de Lengua y Literatura del primer tramo de la Educación media, una selección de libros de texto y los Estándares orientadores para las carreras de pedagogía, emanados del marco curricular vigente. [...] This thesis analyses the relationship between grammar and writing in the educational curriculum in Chile. Specifically, the study contemplates the Language and Literature Subject Program of the first part of High School, a selection of textbooks and the orientation Standards for teaching careers, stated in the current curriculum framework. [...]
2020
|
|
4.
|
115 p, 2.1 MB |
Reflejos de la reflexión en una experiencia de aproximación a la Danza Movimiento Terapia
/
Buitrago Parra, Alba Yasmith ;
Hills de Zárate, Margaret, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
Aquest estudi fa servir els resultats de les reflexions a una experiència d'aproximació a la DMT per a discernir sobre el paper de la reflexió a l'àmbit epistemològic de la disciplina. Ressalta la metodologia d'aprenentatge auto reflexiu que caracteritza la formació dels dansa-terapeutes, el paper essencial de la reflexivitat a la investigació, la pràctica reflexiva professional i els espais de supervisió a la pràctica clínica. [...] Este estudio utiliza los resultados de las reflexiones en una experiencia de aproximación a la DMT para discernir sobre el papel de la reflexión en el ámbito epistemológico de la disciplina. Resalta la metodología de aprendizaje autorreflexivo que caracteriza la formación de los danzaterapeutas, el papel crucial de la reflexividad en la investigación, la practica reflexiva profesional y los espacios de supervisión en práctica clínica. [...] This study uses the results of the reflections in an experience of approach to DMT to discern the role of reflection in the epistemological field of the discipline. It highlights the self-reflective learning methodology that characterizes the training of dance therapists, the crucial role of reflexivity in research, professional reflective practice and supervisory spaces in clinical practice. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2021 Màster en Dansa Moviment Teràpia [1614]
|
|
5.
|
33 p, 520.4 KB |
La metodología de los pares mínimos aplicada a la mejora de la escritura en Secundaria : los signos de puntuación
/
Bauzán García, Alba ;
Cánovas Hernández, Germán, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
En este TFG se ha llevado a cabo una investigación para determinar si el uso de la metodología de los pares mínimos puede resultar beneficioso en la Enseñanza Secundaria Obligatoria. En particular, se ha querido comprobar si los ejercicios de reflexión gramatical podrían tener alguna incidencia en la mejora de la escritura de los alumnos y, por otra parte, si el uso de esta metodología podría cambiar la percepción que tiene el alumnado respecto a la relación entre el estudio de la gramática y su utilidad a la hora de contribuir a la mejora en la producción de textos. En aquest TFG s'ha dut a terme una recerca per determinar si l'ús de la metodologia dels parells mínims pot resultar beneficiós en l'Ensenyament Secundari Obligatori. En particular, s'ha volgut comprovar si els exercicis de reflexió gramatical podrien tenir alguna incidència en la millora de l'escriptura dels alumnes i, d'altra banda, si l'ús d'aquesta metodologia podria canviar la percepció que té l'alumnat respecte a la relació entre l'estudi de la gramàtica i la seva utilitat a l'hora de contribuir a la millora en la producció de textos.
2018 Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
|
|
6.
|
73 p, 1.9 MB |
Advanced filter response based on the reflectionless concept
/
Ulinic, Daniel ;
Verdú Tirado, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Modern wireless communications systems require microwave circuits presenting high performances in order to provide the end-user multiple services at ultralight data rates. In the case of RF/Microwave filters, reflectionless configurations became an attractive solution since the present good matching characteristic not only at the interest frequencies, but in all the frequency spectrum which improves the overall linearity, efficiency, and reduces instability scenarios at the system level. [...] Els sistemes de comunicacions inalàmbrics actuals requereixen de circuits de microones d'altes prestacions per tal d'oferir a l'usuari final múltiples serveis a altes velocitats de transmissió de dades. [...] linealitat, eficàcia, i reduint escenaris d'inestabilitat a nivell de sistema. En aquest estudi, es reproduiran la metodologia de disseny i equacions d'un filtre sense reflexió de senyal, a la vegada que s'estudia per a característiques de filtres pas baix, pas alt i banda. de pas presentant un acoplament perfecte de l'entrada i la sortida del sistema a totes les freqüències.
2018 Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació [956]
|
|
7.
|
57 p, 848.1 KB |
Translating the translator : translation and analysis of the book 'Me ve con el corazón', by Ángel Gómez Mesonero
/
Gómez Sentís, Oriol ;
Rolph, Deborah, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació
This TFG focuses on translation and reflexion. Oriol Gómez Sentís, blind since birth, translates the book that his father wrote. The book discusses many topics including feelings and emotions, education, blindness and other complications, as well as the good aspects. [...] L'Oriol Gómez Sentís, invident des del seu naixement, tradueix a l'anglès el llibre que va escriure el seu pare. El llibre tracta temes com els sentiments i emocions, la educación, la ceguesa, complicacions, frustracions i els bons moments. [...] Oriol Gómez Sentís, invidente desde nacimiento, traduce al inglés el libro que escribió su padre. El libro trata temas como los sentimientos y emociones, la educación, la ceguera, complicaciones y frustraciones y buenos momentos. [...]
2016 Grau en Traducció i Interpretació [1202]
|
|
8.
|
381 p, 1.9 MB |
Síntesis y reflexión en los juicios: la teoría del juicio en Kant
/
Real Obradors, Marcel ;
Gabás Pallás, Raúl, 1934-, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Filosofia
Esta tesis tiene como objeto el análisis de la facultad del Juicio en la filosofía crítica de Kant. En él se analiza la función del Juicio en las tres Críticas respecto a los juicios cognoscitivos, morales, estéticos y teleológicos. [...] The aim of this thesis is the analysis of the faculty of Judgment in Kant's critical philosophy. It provides an analysis of the role of Judgement in the three Critiques with respect to the cognitive, moral, aesthetic and teleological judgments. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015
|
|
9.
|
78 p, 4.2 MB |
Sis interrogants fotogràfics
/
López Esteban, Amanda ;
Hernández Gómez, Juan Bautista, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball és una reflexió teòrica sobre certs conceptes que em criden l'atenció de la fotografia i tot el que aquesta comporta. El treball gira al voltant de sis preguntes bàsiques: ¿Què és la fotografia? ¿Existeix l'instant precís? ¿Les fotografies estan lligades als records? ¿Per què ens emociona la fotografia? ¿Cóm s'explica l'ambigüitat de la fotografia? i ¿Cóm serà la fotografia en un futur?. [...] Este Trabajo es una reflexión teórica sobre algunos conceptos que me llaman la atención de la fotografía y todo lo que esta representa. El Trabajo gira alrededor de seis preguntes básicas: ¿Qué es la fotografía? ¿Existe el instante preciso? ¿Las fotografías están relacionadas con los recuerdos? ¿Porque nos emociona la fotografía? ¿Cómo se explica la ambigüedad de la fotografía? y ¿Cómo será la fotografía en el futuro?. [...] This work is a theoretical reflection about certain concepts that attract my attention of photography and all what implies that. The work is based on six basic questions: what is photography? Does exist the decisive moment? Are the photographs linked with memories? Why the photography does thrill us? How can be explained the photography's ambiguity? How will look photography in the future? In order to look into these questions I turned to theoretical and photographical referents internationally recognized like Susan Sontag, Roland Barthes, John Berger, David Green, Gerry Badger or Joan Fontcuberta.
2014 Grau en Comunicació Audiovisual [968]
|
|