Resultats globals: 677 registres trobats en 0.07 segons.
Materials de curs, 245 registres trobats
Documents de recerca, 432 registres trobats
Materials de curs 245 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 79.8 KB Disseny i Composició Visual [103857] / Valero Sancho, José Luis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Té en general com a objectiu l'estudi de tots els grafismes en informatius, des del punt de vista del disseny i composició visual. Permet reflexionar sobre la seva implicació en les necessàries representacions gràfiques i documentals associades a imatge i continguts dels informatius de televisió.
2016-17
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
4 p, 78.7 KB Infografia, Animació i Espais Virtuals [103102] / Pujol Lozano, Hilari ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conèixer: L'evolució tecnològica de les tècniques infogràfiques i d'animació. Els principis teòrics de l'animació audiovisual Les eines i tècniques per crear infografies i animacions, amb la seva possible aplicación als espais virtuals Les aplicacions pràctiques i les possibilitats expressives de la infografía i l'animació Concebre i produir una peça audiovisual emprant alguna de les tècniques d'animació i d'infografia combinades per a la producció d'un missatge.
2016-17
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
4 p, 72.4 KB Sistema Polític Espanyol i Català [103104] / Colomé García, Gabriel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura girarà al voltant dels principals elements del sistema polític espanyol, i també català. Hi treballarem els antecedents, els factors definitoris, la composició i el funcionament dels sistemes polítics. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
6 p, 83.6 KB Periodisme Cultural [103091] / Vidal Castell, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Provocar la curiositat en l'estudiant sobre les formes com el periodisme s'ha vinculat al sorgiment i l'expansió dels corrents culturals que han provocat transformacions en les formes de veure i entendre el món dins de les societats occidentals contemporànies. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
6 p, 85.3 KB Periodisme de Proximitat [103090] / Rabadán Perea, José Vicente ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura de Periodisme de Proximitat proposa oferir coneixements bàsics de temàtiques clau dels àmbits que tradicionalment s'entenen com locals o de proximitat (política local, institucions i administracions locals, economia municipal,planejament urbanístic, manifestacions i activitats culturals, associacionisme, participació ciutadana. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
4 p, 76.4 KB Llenguatges Comunicatius Escrits i Audiovisuals [103853] / Lázaro Pernias, Patrícia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aqueta assignatura aporta els conceptes generals i les bases teòriques sobre els llenguatges escrits i audiovisuals com a eina de producció de missatges i de continguts. És la primera aproximació dels alumnes vers el llenguatge i narrativa audiovisual, les seves característiques, possibilitats, limitacions, etc. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
7 p, 101.1 KB Documentació Periodística [103079] / Fuentes Pujol, Eulàlia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
GENERAL Des d'un punt de vista general l'assignatura pretén proporcionar una base teòrica i pràctica de coneixements que permeti a l'alumne adquirir competències informacionals relatives tant a l'organització i gestió documental com a la resolució de necessitats informatives pròpies de l'activitat periodística. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
4 p, 77.0 KB Polítiques de Comunicació i Indústries Culturals [103094] / Tresserras Gaju, Joan Manuel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conèixer la naturalesa específica dels diversos àmbits de la gestió pública de la comunicació (els instruments normatius i la seva tramitació; el règim de concessions; la regulació, etc. . . [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
9.
6 p, 80.5 KB Teoria i Tècnica dels Gèneres Periodístics [103113] / Vidal Castell, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
-Estudiar els gèneres periodístics des d'una perspectiva analítica i descriptiva i no pas normativa i catalogadora. -Aprofundir específicament en tres gèneres periodístics: crònica, entrevista i reportatge: analitzar-los, descriure'ls i escriure'ls. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
10.
10 p, 107.2 KB Relacions Internacionals [103112] / Sainz Gsell, Nora ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura té un caràcter de formació bàsica. Això vol dir que serveix com a fonaments a partir dels quals ha de poder analitzar la realitat internacional Els objectius bàsics del curs són: que l'alumnat conegui els conceptes fonamentals de la disciplina; que adquireixi capacitats analítiques aplicables a las relacions internacionals; que es familiaritzi amb el conjunt de processos i referències que a escala global han configurat la societat internacional contemporània; i, que sigui capaç d'expressar i defensar de manera oral i per escrit els seus punts de vista sobre les diverses qüestions internacionals més rellevants.
2016-17
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Materials de curs : 245 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 432 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
La representación del personaje gay en las series de ficción televisiva españolas / Borrego Escot, Daniel ; Martín Villodres, Francisco, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La representació gai en les sèries de ficció televisiva espanyoles va començar a produir-se després del final del franquisme, l'any 1976. Des d'aleshores, són nombroses les sèries que han anat introduint personatges gais per abordar la qüestió de l'orientació sexual. [...]
La representación gay en las series de ficción televisiva españolas comenzó a producirse tras el final del franquismo,en 1976.  Desde entonces, son numerosas las series que han ido introduciendo personajes gays para abordar la cuestión de la orientación sexual. [...]
Gay representation in Spanish T. V fiction began to be produced after Francoism, in 1976.  Since then, there have been many series which have introduced a gay character to question sexual orientation. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
   
2.
69 p, 2.2 MB Info K: Informació i emoció : Estudi de les emocions que provoquen les notícies en infants i adolescents / Blanché Xandri, Antoni ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi sobre l'impacte emocional que tenen les notícies en els infants i adolescents d'entre 6 i 15 anys. A partir del programa infoK, l'informatiu infantil de la televisió pública de Catalunya, s'investiga si els més petits de la casa, més enllà de saber què passa al món, són capaços d'entendre les connotacions emocionals de les notícies o si, per contra, la moderació del llenguatge infantil -per evitar un xoc emocional excessiu- converteix les notícies en apàtiques.
Análisis sobre el impacto emocional que tienen las noticias en los niños y adolescentes de entre 6 y 15 años. Partiendo del programa InfoK, el informativo infantil de la televisión pública de Cataluña, se investiga si los más pequeños de la casa, más allá de saber qué pasa en el mundo, son capaces de entender las connotaciones emocionales de las noticias o si, por contra, la moderación del lenguaje infantil -para evitar un choque emocional excesivo- convierte las noticias en apáticas.
Analysis of the emotional impact that the news have in children and adolescents aged between 6 and 15 years. Using news broadcasted in infoK, the news for children’s program on the public television of Catalonia, this study investigates whether the children, apart from being aware about what happens in the world, are able to understand the emotional connotations of the news or otherwise the language moderation -due to avoid excessive emotional shock- ends up with apathetic news.

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
81 p, 2.9 MB La relació de Jordi Pujol amb el periodisme polític català durant el tram final del seu mandat (1998-2003) i la seva concepció dels mitjans de comunicació / Bertomeu Castaño, Aleix  ; Reales Guisado, Lluís , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Durant el llarg període de Jordi Pujol a la presidència de la Generalitat de Catalunya, els mitjans van tenir gran importància per difondre el seu missatge polític. En aquest reportatge expliquem, des de diferents perspectives i amb els testimonis de diferents procedències de dins del món dels mitjans, com Jordi Pujol i el seu equip es relacionaven amb periodistes i directors de mitjans. [...]
A lo largo del período de Jordi Pujol en la presidencia de la Generalitat de Cataluña, los medios fueron de gran importancia para difundir su mensaje político. En este reportaje explicamos, desde diferentes perspectivas y con los testimonios de distintas procedencias de dentro del mundo de los medios, cómo Jordi Pujol y su equipo se relacionaban con periodistas y directores de medios. [...]
Throughout the period of Jordi Pujol in the presidency of the Generalitat of Catalonia, the media were of great importance to spread their political message. In this report we explain, from different perspectives and with the testimonies of different sources from within the world of the media, how Jordi Pujol and his team related to journalists and media directors. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
100 p, 14.6 MB La deriva ideológica de El País : del socialismo a Ciudadanos / Vallejo Valcárcel, Marina ; Burguet i Ardiaca, Francesc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Durant trenta anys, El País s'ha consolidat com el diari de referència en espanyol, convertint-se en un pilar fonamental en el desenvolupament i manteniment de la democràcia a Espanya i facilitant recolzament mediàtic al PSOE de Felipe González. [...]
Durante treinta años, El País se ha consolidado como el diario de referencia en español, convirtiéndose en un pilar fundamental en el desarrollo y mantenimiento de la democracia en España y facilitando apoyo mediático al PSOE de Felipe González. [...]
For thirty years, El País has been consolidated as the newspaper of reference in Spanish, being an essential pilliar in the development and maintenance of democracy in Spain and providing support media to PSOE and Felipe González. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
90 p, 964.0 KB Retrato del refugiado en Cataluña : los obstáculos del sistema de acogida español / Serra Sánchez, Elena ; Cullell, Pere, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La persona que es veu obligada a marxar del seu país per protegir la seva vida, té dret a acollir-se a l'estatut del refugiat per poder viure de manera segura en un altre Estat. No obstant això, els seus problemes no acaben en arribar al país d'acollida, on segueix formant part d'un col·lectiu vulnerable. [...]
La persona que se ve obligada a marchar de su país para proteger su vida, tiene derecho a acogerse al estatuto de refugiado para poder vivir de manera segura en otro Estado. Sin embargo, sus problemas no terminan al llegar al país de acogida, donde sigue perteneciendo a un colectivo vulnerable. [...]
The person who is forced to leave his country to protect his life, has the right to find shelter on the Statute of the Refugee in order to live safe in another State. However, his problems do not end upon arrival to the host country, where he will belong to a vulnerable group of people. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
99 p, 2.3 MB La por als mitjans de comunicació : anàlisi del tractament del terrorisme la setmana dels atemptats de París / Ruiz Velasco, Sergio ; Perceval, José María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'estudi pretén descobrir el paper dels mitjans de comunicació en la generació d'un clima de terror després d'uns atemptats terroristes. S'han utilitzat mètodes quantitatius i qualitatius per analitzar el tractament del terrorisme que van fer quatre diaris espanyols la setmana següent als atemptats de París del 13 de novembre de 2015. [...]
El estudio pretende descubrir el papel de los medios de comunicación en la generación de un clima de terror después de unos atentados terroristas. Se han empleado métodos cuantitativos y cualitativos para analizar el tratamiento del terrorismo que hicieron cuatro diarios españoles la semana siguiente a los atentados de París del 13 de noviembre de 2015. [...]
The aim of the study is to discover the role of the media in the creation of an atmosphere of terror after a terrorist attack. There have been used quantitative and qualitative methods to analize the treatment of terrorism in four Spanish newspapers the following week after Paris attacks on 13th of November, 2015. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
61 p, 2.7 MB Plan de comunicación de una empresa de comida fast-casual / Roncero Sánchez, Abel ; Morales Morante, Fernando, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte consisteix en l'elaboració d'un pla de comunicació per Burret's, una empresa de menjar fast-casual que aviat obrirà el seu primer restaurant a Barcelona i durà a terme una sèrie d'accions comunicatives internes i externes amb la finalitat de donar-se a conèixer, crear marca i associar-se a un estil de vida saludable i respectuós amb el medi ambient.
Este proyecto consiste en la elaboración de un plan de comunicación para Burret's, una empresa de comida fast-casual que pronto abrirá su primer restaurante en Barcelona y llevará a cabo una serie de acciones comunicativas internas y externas con la finalidad de darse a conocer, crear marca y asociarse a un estilo de vida saludable y respetuoso con el medio ambiente.
This project consists of the elaboration of a communication plan for Burret's, a fast-casual food company that will soon open its first restaurant in Barcelona and will carry out a series of internal and external communicative actions with the purpose of informing, creating a brand and of being associated with a healthy and environmentally-friendly lifestyle.

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
58 p, 1.3 MB Estrategias de fidelización en la radio online : construir una 'comunidad' en Internet. El caso La Cafetera de Radiocable.com / Rodríguez Ortega, Sebastián ; Pérez Tornero, José Manuel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball és una anàlisi del programa de ràdio online ‘La Cafetera’, de Radiocable. com. En aquest es descriu un model que ha aconseguit generar una comunitat d'oients al seu voltant, que entenen l'espai com un focus de trobada i de debat. [...]
El presente trabajo es un análisis del programa de radio online ‘La Cafetera’, de Radiocable. com. En este se describe un modelo que ha conseguido generar un comunidad de oyentes a su alrededor, que conciben el espacio como un foco de encuentro y de debate. [...]
The following project analyses the online radio show ‘La Cafetera’, by Radiocable. com. This one describes a model, which has built a listener’s community around, who conceive the space as a focus of meeting and discussion. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
9.
74 p, 1.8 MB El model d’explotació dels drets audiovisuals de la Lliga de Futbol Professional / Park Viñas, Sergi ; Puig Lobató, Josep M., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La temporada 2015/16 ha estat la primera en que s'ha aplicat la venta centralitzada, tot i no ser obligatòria fins la 2016/17. Aquest fet és un canvi significatiu en els drets audiovisuals del futbol espanyol i en el model d'explotació d'aquests. [...]
La temporada 2015/16 ha sido la primera en que se ha aplicado la venta centralizada, aunque no es obligatoria hasta la 2016/17. Este hecho es un cambio significativo en los derechos audiovisuales del fútbol español y en el modelo de explotación de los mismos. [...]
The 2015/16 season was the first one which has been implemented the centralized sale, although is not compulsory until 2016/17. This is a significant change in the audiovisual rights of Spanish football and the operating model of these. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
10.
140 p, 3.2 MB La transmissió de valors que afavoreixen l'adopció de gossos : anàlisi per a la creació de missatges persuasius / Muñoz Campoy, Raquel ; Blanco, Josep Ma. (Josep Maria), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Per tal de proporcionar eines que ajudin a resoldre el problema de l'abandonament de gossos a les grans metròpolis, el present treball analitza els valors que poden associar-se a la seva figura o imatge amb l'objectiu de generar missatges que promoguin la seva adopció a una ciutat com Barcelona. [...]
Para proporcionar herramientas que ayuden a resolver el problema del abandono de perros en las grandes metrópolis, el presente trabajo analiza los valores que pueden asociarse a su figura o imagen con el objetivo de generar mensajes que promuevan su adopción en una ciudad como Barcelona. [...]
With the aim of providing the tools required to resolve the problem of abandoned dogs in big cities, the present paper studies the values which may be associated to this figure or image, with the objective of generating an adoption message in a city like Barcelona. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 432 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.