Resultats globals: 307 registres trobats en 0.12 segons.
Materials de curs, 125 registres trobats
Documents de recerca, 182 registres trobats
Materials de curs 125 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 78.1 KB Recerca de Mercats i del Consumidor [103150] / Rodríguez Bravo, Angel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La asignatura forma parte de la materia Investigación en Comunicación, juntamente con la asignatura Métodos de Investigación en Comunicación. Objetivos formativos de la asignatura: 1. Dotar a los estudiante de una visión global, desde el punto de vista científico de las técnicas de investigación de mercados y del consumidor. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
3 p, 65.1 KB Actualitat en Publicitat i Relacions Públiques [103139] / Jordan Avila, Santiago ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conocimiento y desarrollo de las tendencias actuales de comunicación publicitaria y de RRPP en el ambito empresarial. - Conocimiento y practica de las ultimas herramientas de planificación de la comunicación de las marcas. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
3.
3 p, 65.9 KB Gabinets de Comunicació [103160] / Jordan Avila, Santiago ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Definir el rol de los gabinetes de comunicación en el mix de marketing. Analizar su evolución, funciones,servicios y herramientas de trabajo hasta hoy. - Diferentes tipologias de gabinetes de comunicación. [...]
Definir el rol de los gabinetes de comunicación en el mix de marketing. Analizar su evolución, funciones,servicios y herramientas de trabajo hasta hoy. - Diferentes tipologias de gabinetes de comunicación. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
4.
5 p, 78.4 KB Treball de Fi de Grau [103152] / Martín Villodres, Francisco ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del Treball de Fi de Grau és desenvolupar el conjunt de les competències de la titulació, que han de donar eines tant per a continuar altres estudis com per exercir la professió.
2016-17
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
4 p, 73.5 KB Sistemes Publicitaris Contemporanis [103138] / Ullod Pujol, Ana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La asignatura forma parte de la matéria de Teoría y Estructura de la Publicidad y las Relaciones Públicas, en bloque con otras asignaturas como: Teoría y Estructura de la Publicidad, Teoría y Estructura de las Relaciones Públicas, Actualidad en Publicidad y Relaciones Públicas. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
6.
5 p, 84.2 KB Tecnologies de la Informació i la Comunicació [103863] / Bonet Bagant, Montse ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura s'ubica dintre de la matèria Comunicació, impartida en el primer i segon curs del grau. Per tant, els objectius formatius d'aquesta assignatura es materialitzen en el conjunt que forma amb la resta d'assignatures de la matèria, totes elles de 6 crèdits ECTS i de formació bàsica: Història de la comunicació, Estructura de la comunicació, Llenguatges comunicatius escrits i audiovisuals i Teories de la comunicació. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
5 p, 83.1 KB Història de la Comunicació [103865] / Balsebre Torroja, Armand ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura es realitza a primer curs i pertany al bloc formatiu de "Comunicació". A partir d'aquesta assignatura l'estudiant assolirà objectius fonamentals del Grau de Publicitat i Relacions Públiques, que li permetrà ser capaç de: - Transmetre informació, idees, problemes i soluciones sobre l'activitat de la Publicitat i les Relacions Públiques. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
4 p, 72.8 KB Economia Aplicada i de l'Empresa [103140] / Roca Sagalés, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Es tracta d'una assignatura de primer curs, primer semestre, per tant, de formació bàsica. L'assignatura proporciona els instruments bàsics de l'anàlisi econòmica que han de permetre analitzar i entendre el funcionament de les economies de mercat, posant èmfasi en el comportament de les empreses i en les diferents estructures de mercat. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
3 p, 71.4 KB Mètodes de Recerca en Comunicació [103868] / Guimerà Orts, Josep Àngel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura forma part del bloc formatiu Investigació en Comunicació, juntamente amb Investigació de mercats i del consumidor. Objetius formatius de l'assignatura: - Estudiar els mètodes i tècniques quantitatives i qualitatives d'investigació en comunicació i publicitat. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
7 p, 92.5 KB Màrqueting i Gestió Documental [103133] / Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Saber identificar mercats i públics. Comprendre l'abast de les eines i recursos bàsics en el màrqueting analític i saber aplicar-los. Saber usar les principals tipologies de fonts i recursos d'informació. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Materials de curs : 125 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 182 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
240 p, 6.2 MB Plan de Inbound Marketing para Yves Rocher / Tortajada Trullenque, Sandra ; Valli, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Desenvolupament d'una campanya de Inbound Màrqueting per a la marca de cosmètics naturals Yves Rocher basada en dos pilars: màrqueting de continguts y social media marketing. Per a realitzar aquest projecte s'ha analitzat el context actual dels cosmètics naturals, la competència, la marca Yves Rocher i, finalment, s'ha creat un pla de màrqueting digital per aconseguir l'augment de la visibilitat online de la marca.
Desarrollo de una campaña de Inbound Marketing para la marca de cosméticos naturales Yves Rocher basada en dos pilares: marketing de contenidos y social media marketing. Para realizar este proyecto se ha analizado el contexto actual de los cosméticos naturales, la competencia de la marca, la marca Yves Rocher y, finalmente, se ha creado un plan de marketing digital para conseguir el aumento de la visibilidad online de la marca.
Development of an Inbound Marketing campaign for the natural cosmetics brand Yves Rocher based on two pillars: content marketing and social media marketing. In order to carry out this project we have analyzed the current context of natural cosmetics, brand competition, the Yves Rocher brand and, finally, a digital marketing plan has been created to increase the online visibility of the brand.

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
116 p, 6.7 MB Reposicionamiento estratégico de marca y comunicación de Ediciones Mayo / Torres Mayoral, Mercedes ; Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Ediciones Mayo és una empresa familiar que, després d'una mala etapa econòmica, aconsegueix sortir-ne amb èxit adaptant-se al context i realitzant canvis en el seu model de negoci. El nou paradigma de l'empresa havia de donar-se a conèixer, és per això que aquest projecte planteja i duu a terme el reposicionament estratègic de marca i comunicació de Ediciones Mayo, per a que l’empresa torni a apropiar-se d'una identitat que li correspongui i pugui fer front als nous temps, mirant, amb optimisme, al futur.
Ediciones Mayo es una compañía familiar que, tras una mala etapa económica, consigue salirse con éxito adaptándose al contexto y realizando cambios en su modelo de negocio. El nuevo paradigma de la empresa debía darse a conocer, es por ello que este proyecto plantea y lleva a cabo el reposicionamiento estratégico de marca y comunicación de Ediciones Mayo, para que la compañía vuelva adueñarse de una identidad que le corresponda y pueda hacer frente a los nuevos tiempos, mirando, con optimismo, al futuro.
Ediciones Mayo is a family business that, after the economic crisis, manages to get away with success by adapting to the context and making changes on its business model. The new paradigm of the company needs to be communicated, that is why this project sets and carries out the strategic repositioning of the brand and its communications, so that the company can take possession of a new and updated identity that corresponds again, embracing the future with optimism.

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
59 p, 16.7 MB Análisis de los hábitos y costumbres de los viajeros en el mercado de las Smart-Guides / Seas Castillo, Diego ; Cormina, Òscar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Invetigació dels hàbits y costums dels viatgers amb l'objectiu de descubrir quines necesitats estan cobertes y quines per part de les Smart-Guides que hi ha actualment al mercat, i a partir d'aquesta invenstigació determinar si el proyecte previ de Smart-Guide "Umbrelling" compleix amb les necesitats dels usuaris i si podria arribar a ser un producte interesant pel viatger modern.
Investigación de los hábitos y costumbres de los viajeros con el objetivo de descubrir que necesidades están cubiertas y cuales no por parte de las Smart-Guides actuales del mercado, y a partir de dicha investigación determinar si el proyecto previo de Smart-Guide "Umbrelling" cumple con las necesidades de los usuarios y si llegaría a ser un producto interesante para el viajero.
Investigation of travellers habits and customs with the goal of discover which needs are covered and which ones not on the part of the current Smart-Guide market, and with all those details see if the "Umbrelling" Smart Guide proyect covers all the needs of the users and if iUmbrelling will be an interesting Smart-Guide for the travellers.

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
209 p, 2.4 MB Identificació dels factors que influeixen en la consecució de l'èxit professional dels artistes espanyols: Anàlisi del paper de la reputació dins d'aquest procés / Salvatella Pulido, Afra ; Menal Casas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Cada any, milers d'artistes formats en cant, dansa i interpretació intenten inserir-se en el món laboral; però són molt pocs els que finalment aconsegueixen treballar en aquest sector i sobresortir. [...]
Cada año, miles de artistas formados en canto, danza e interpretación intentan inserirse en el mundo laboral; pero finalmente son muy pocos los que consiguen trabajar en este sector y sobresalir. Así pues, el presente estudio pretende identificar los factores que intervienen en la consecución del éxito profesional de los artistas españoles y entender el papel de la reputación dentro de este proceso.
Although every year, thousands of artists trained in singing, dancing and acting try to find their way into the Spanish scene; only a few succed. Thus, the aim of this study is to identify succes-related factors in spanish artists considering the importance of reputation.

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
99 p, 7.9 MB Meraki comunicación : Plan de empresa para la creación de una agencia de comunicación / Rubio Tabeni, María ; Garnatxe Masmitjà, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte consisteix en la creació d'un pla d'empresa per posar en marxa Meraki, una agència de comunicació especialitzada en comunicació digital dirigida a petites empreses dedicades a la venda al detall de roba per a dona, sabateria, complements i bijuteria situades a la costa del Maresme.
Este proyecto consiste en la creación de un plan de empresa para poner en marcha Meraki, una agencia de comunicación especializada en comunicación digital dirigida a pequeñas empresas dedicadas a la venta al por menor de ropa para mujer, zapatería, complementos y bisutería situadas en la costa del Maresme.
This project is about the creation of a business plan to launch Meraki, a communication agency specialized in digital communication aimed at small businesses engaged in the retail sale of women's clothing, footwear, accessories and costume jewellery located at the coast of Maresme.

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
91 p, 16.3 MB THE ONE: L'estètica audiovisual com a catalitzador d'emocions / Rozas Belmonte, Gemma ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
THE ONE és un treball de fi de grau de modalitat de projecte, on s'indaga en la capacitat de l'estètica audiovisual per transmetre emocions a l'espectador i es posa a prova amb la realització d'una peça audiovisual.
THE ONE es un trabajo de fin de grado de modalidad de proyecto, donde se indaga en la capacidad de la estética audiovisual para transmitir emociones al espectador, y se pone a prueba con la realización de una pieza audiovisual.
THE ONE is an end-of-degree project work, which investigates the ability of audiovisual aesthetics to send emotions to the viewer. A test of it is THE ONE; the production of an audiovisual piece.

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
206 p, 4.6 MB Optimització de la visibilitat d'una marca local a través d'una estratègia digital / Ponsa Andreu, Olivia ; Valli, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte que es presenta a continuació és una estratègia de branded content pels canals digitals d'una marca de mobiliari infantil, XO-IN MY ROOM, de característiques diferencials com són: l’artesania (handmade), la sostenibilitat, l’ecologisme i el comerç local i de proximitat. [...]
El proyecto que se presenta a continuación es una estrategia de branded content para los canales digitales de una marca de mobiliario infantil, XO-IN MY ROOM, de características diferenciales cómo son: la artesanía (handmade), la sostenibilidad, el ecologismo y el comercio local y de proximidad. [...]
The project presented below is a strategy of brand content for the digital channels of a kids furniture brand, XO-IN MY ROOM, which has different characteristics such as: handmade, sustainability, environmentalism and local business. [...]

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
88 p, 92.3 MB Sushifest: El festival de la comida que está de moda / Payeras Seguí, Marina Joana ; Morató, Jordi (Morató Bullido) , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte que consisteix a desenvolupar una proposta sobre la creació d’un festival de sushi a Barcelona. Aquest festival és perfecte per a què les marques de la ciutat puguin promocionar-se al mateix temps que el seu públic passi una bona estona envoltat d’aquest aliment que està tan de moda. [...]
Proyecto que consiste en desarrollar una propuesta sobre la creación de un festival de sushi en Barcelona. Este festival es perfecto para que las marcas de la ciudad puedan promocionarse al mismo tiempo que su público pase un buen rato rodeado de este alimento que está tan de moda. [...]
Project that consists in the developement of a proposal on the creation of a festival of sushi in Barcelona. This festival is perfect for the brands of the city to promote themseves at the same time that his public have a great time surrounded of this aliment that is so fashionable. [...]

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
143 p, 17.8 MB Pla de comunicació de feat.bcn: Festival de música emergent de Barcelona / Morey Martín, Virginia ; Rabanal Ramirez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Creació i construcció d'un festival de música emergent a Barcelona i disseny del pla de comunicació. En aquest projecte trobem tres capítols diferenciats: l'anàlisi dels mercats (macroentorn i microentorn, target, DAFO,. [...]
Creación y construcción de un festival de música emergente en Barcelona y diseño del plan de comunicación. En este proyecto encontramos tres capítulos diferenciados: el análisis de los mercados (macroentorno y microentorno, target, DAFO,. [...]
Creation and construction of an emerging music festival in Barcelona and its communication plan. In this project we can see three differentiate chapters: the analysis of its markets (macro and micro environment, target, SWOT,. [...]

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
80 p, 5.0 MB La publicidad encubierta en Instagram: análisis comparado de la regulación de la publicidad encubierta entre España y Estados Unidos / Monerris Valentí, Paula ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball constitueix una anàlisi comparat entre Espanya i els Estats Units en referència a la publicitat encoberta a la plataforma Instagram. El principal objectiu és el d'investigar si hi ha diferències significatives en la manera com aquests països regulen i autoregulen aquesta pràctica.
El presente trabajo constituye un análisis comparado entre España y Estados Unidos en referencia a la publicidad encubierta en la plataforma Instagram. El principal objetivo es el de investigar si existen diferencias significativas en la manera como estos paises regulan y autorregulan esta práctica.
The present thesis constitutes a comparative analysis between Spain and the United States in reference to misleading advertising in the platform Instagram. The main objective is to investigate whether there are significant differences in the way these countries regulate and self-regulate this practice.

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 182 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.