Resultats globals: 10 registres trobats en 0.05 segons.
Documents de recerca, 10 registres trobats
Documents de recerca 10 registres trobats  
1.
80 p, 1.9 MB Aprenentatge de la física a través d'hipermèdia / López Simó, Víctor ; Pintó Casulleras, Roser (Roser), tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2010  
2.
125 p, 3.8 MB Anàlisi de les interaccions verbals en un treball pràctic amb un model analògic d'una conca hidrogeològica / Nebot, Maria-Roser ; Sanmartí, Neus, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2010  
3.
87 p, 2.1 MB Estudi de les justificacions d'alumnes de 2n d'ESO davant una controversia sociocientífica : la reintroducció de l'ós bru als Pirineus / Domènech Calvet, Ana Mª ; Márquez, Conxita, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La recerca que descriurem té com objecte d'estudi les justificacions que alumnes de 2n d'ESO manifesten davant la reintroducció de l'ós bru als Pirineus, entenent que aquesta iniciativa és una controvèrsia sociocientífica. [...]
2010  
4.
100 p, 2.0 MB Anàlisi de la idoneïtat d'una pràctica basada en el model didàctic analògic per a treballar el model ésser viu amb alumnes de 1r d'ESO / Gayán Rico, Maria Elena ; Sanmartí, Neus, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2010  
5.
82 p, 3.4 MB Momentos clave en el aprendizaje matemático en un contexto de trabajo de las isometrías usando un entorno tecnológico / Morera, Laura ; Fortuny, Josep M., (Josep Maria), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2010  
6.
76 p, 1.2 MB Avançar cap a un currículum inclusiu / Tusell Palomero, Abraham ; Bonil, Josep, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2010
3 documents
7.
78 p, 1.9 MB Encuentros y distanciamientos entre las competencias promovidas en una práctica experimental y los objetivos curriculares del área de Ciencias Naturales / Ruiz Ortega, Francisco Javier ; Pujol, Rosa M. (Rosa Maria), tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2009  
8.
88 p, 621.3 KB Percepcions sobre el canvi en fenòmens naturals als 4-5 anys / Pedreira, Montserrat ; Márquez, Conxita, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2010  
9.
137 p, 1.9 MB Pensar en emocions per educar el consum : caracterització de l'equip educatiu de l'Escola del Consum de Catalunya, a l'hora d'entendre l'espai que tenen les emocions en els processos d'e-a vinculats a l'Educació del Consum / Banqué, Neus ; Bonil, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La present recerca pretén aproximar-se a la manera d'entendre la integració de l'emoció en les pràctiques educatives d'Educació del Consum, per part dels educadors que duen a terme aquestes pràctiques. [...]
2009  
10.
119 p, 1.6 MB Estratègies i errors en la resolució de problemes d'extrems per mètodes elementals / Ferrer Puigdellívol, Miquel ; Bibiloni, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Pujol i Pujol, Romà, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta investigació s'engloba dins del camp de la resolució de problemes en educació matemàtica i se centra en estudiar de quina manera els alumnes de primer curs de Batxillerat de dos instituts públics de Catalunya resolen alguns problemes d'extrems per mètodes elementals, és a dir, sense utilitzar les tècniques del càlcul diferencial. [...]
2010  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.