Resultats globals: 344 registres trobats en 0.06 segons.
Materials de curs, 309 registres trobats
Documents de recerca, 5 registres trobats
Articles, 30 registres trobats
Materials de curs 309 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 78.7 KB Àlgebra [103795] / Xarles Ribas, Francesc Xavier ; Gallego Gómez, Eduardo ; Nart Viñals, Enric ; Castellana Vila, Natalia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Es tracta d'una introducció als aspectes més bàsics de l'Àlgebra lineal, posant l'èmfasi en els aspectes més funcionals i instrumentals de les tècniques lineals. Un objectiu fonamental és el d'aconseguir una transició àgil i eficient entre els tres nivells següents del coneixement: el coneixement abstracte d'un concepte matemàtic relacionat amb fenòmens lineals l'aprofundiment en el coneixement del mateix concepte a partir de la seva manipulació pràctica "manual" l'aprofundiment en el coneixement del mateix concepte a partir de la seva manipulació pràctica amb un ordinador. [...]
2017-18
Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació [956]
Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicació [957]  
2.
3 p, 70.5 KB Àlgebra [103814] / Gallego Gómez, Eduardo ; Miro Sanchez, Margarida Joana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquesta és una assignatura de formació bàsica de la titulació de Gestió Aeronàutica. Els objectius principals són els de dotar a l'alumne de la capacitat d'operar amb vectors i matrius i resoldre sistemes d'equacions lineals.
2017-18
Grau en Gestió Aeronàutica [829]  
3.
3 p, 70.6 KB Àlgebra [103808] / Nart Viñals, Enric ; Bars Cortina, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Es tracta d'una introducció als aspectes més bàsics de l'Àlgebra lineal, posant l'èmfasi en els aspectes més funcionals i instrumentals de les tècniques lineals. Un objectiu fonamental és el d'aconseguir una transició àgil i eficient entre els tres nivells següents del coneixement: 1) el coneixement abstracte d'un concepte matemàtic relacionat amb fenòmens lineals 2) l'aprofundiment en el coneixement del mateix concepte a partir de la seva manipulació pràctica "manual" 3) l'aprofundiment en el coneixement del mateix concepte a partir de la seva manipulació pràctica amb un ordinador L'objectiu de fons més important és el d'aprendre a dissenyar estratègies eficients per aplicar tècniques concretes per resoldre problemes complexos.
2017-18
Grau en Enginyeria Química [951]  
4.
4 p, 72.1 KB Àlgebra commutativa [100112] / Antoine Riolobos, Ramon ; Claramunt Caros, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
L'objectiu d'aquesta assignatura és la de donar una introducció a les eines bàsiques de la teoria d'anells commutatius. Això significa treballar els conceptes bàsics d'anells, l'estructura dels seus ideals i dels mòduls sobre aquest, aprofundint en temes concrets de cadascun d'aquests aspectes. [...]
2017-18
Grau en Matemàtiques [777]  
5.
4 p, 75.6 KB Àlgebra I [100143] / Antoine Riolobos, Ramon ; Ara Bertrán, Pere ; Moncasi Solsona, Jaume ; Xarles Ribas, Francesc Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Aquesta assignatura és la primera part d'un conjunt de dues assignatures dedicades a aspectes d'Àlgebra del Grau de Física. L'objectiu principal de l'assignatura és dotar l'estudiant d'unes eines algebraiques (es consolidaran en la segona part) necessàries per entendre la resta d'assignatures de la llicenciatura. [...]
2017-18
Grau en Física [1281]  
6.
4 p, 71.7 KB Àlgebra II [100144] / Camps Camprubí, Rosa ; Nart Viñals, Enric ; Solanes Farrés, Gil ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Aquesta assignatura és la segona part d'un conjunt de dues assignatures dedicades a aspectes d'Àlgebra del Grau de Física. L'objectiu principal de l'assignatura és dotar l'estudiant d'unes eines algebraiques necessàries per entendre la resta d'assignatures de la llicenciatura. [...]
2017-18
Grau en Física [1281]  
7.
5 p, 80.4 KB Àlgebra lineal [100088] / Cedó Giné, Ferran ; Mañosas Capellades, Francesc ; Saumell Ariño, Laia ; Xarles Ribas, Francesc Xavier ; Ruíz Cirera, Albert ; Roe Vellve, Joaquim ; Masdeu Sabate, Marc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Els objectius d'aquesta assignatura són de dos tipus: assolir formació matemàtica bàsica i assolir coneixements i destreses propis de l'Àlgebra lineal. Entre els objectius de caire formatiu destaquem els següents: entendre i utilitzar correctament el llenguatge matemàtic, veure la necessitat de les demostracions i desenvolupar el sentit crític davant les afirmacions matemàtiques. [...]
2017-18
Grau en Matemàtiques [777]  
8.
4 p, 79.6 KB Àlgebra [103801] / Bars Cortina, Francesc ; Carmona Domènech, Joan Josep ; Gascón Pérez, Josep ; Roe Vellve, Joaquim ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El curs és una introducció a l'àlgebra lineal, posant l'èmfasi en els aspectes més funcionals i instrumentals de les tècniques lineals. L'objectiu de fons és aconseguir una transició àgil i eficient entre els tres nivells seguents del coneixement: Coneixement abstracte d'un concepte matemàtic relacionat amb fenòmens lineals. [...]
2017-18
Grau en Enginyeria Informàtica [958]  
9.
4 p, 75.1 KB Àlgebra I [100143] / Antoine Riolobos, Ramon ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Aquesta assignatura és la primera part d'un conjunt de dues assignatures dedicades a aspectes d'Àlgebra del Grau de Física. L'objectiu principal de l'assignatura és dotar l'estudiant d'unes eines algebraiques (es consolidaran en la segona part) necessàries per entendre la resta d'assignatures de la llicenciatura. [...]
2016-17
Física [1281]  
10.
5 p, 78.8 KB Àlgebra [103795] / Xarles Ribas, Francesc Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Es tracta d'una introducció als aspectes més bàsics de l'Àlgebra lineal, posant l'èmfasi en els aspectes més funcionals i instrumentals de les tècniques lineals. Un objectiu fonamental és el d'aconseguir una transició àgil i eficient entre els tres nivells següents del coneixement: el coneixement abstracte d'un concepte matemàtic relacionat amb fenòmens lineals l'aprofundiment en el coneixement del mateix concepte a partir de la seva manipulació pràctica "manual" l'aprofundiment en el coneixement del mateix concepte a partir de la seva manipulació pràctica amb un ordinador. [...]
2016-17
Enginyeria Electrònica de Telecomunicació [957]
Graduat o Graduada en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació [956]  

Materials de curs : 309 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 5 registres trobats  
1.
14 p, 217.1 KB When is the second local multiplier algebra of a C*-algebra equal to the first? / Ara, Pere, 1959- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Mathieu, Martin ; Centre de Recerca Matemàtica
We discuss necessary as well as sufficient conditions for the second iterated local multiplier algebra of a separable C*-algebra to agree with the first.
Centre de Recerca Matemàtica 2010 (Prepublicacions del Centre de Recerca Matemàtica ; 960)  
2.
12 p, 187.6 KB A conjecture of Bavula on homomorphisms of Weyl algebra / Makar-Limanov, Leonid ; Centre de Recerca Matemàtica
"Vegeu el resum a l'inici del document del fitxer adjunt".
Centre de Recerca Matemàtica 2008 (Prepublicacions del Centre de Recerca Matemàtica ; 830)  
3.
11 p, 205.5 KB Stable rank of leavitt path algebra / Pardo, E. ; Ara, Pere, 1959- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Centre de Recerca Matemàtica
We characterize the values of the stable rank for Leavitt path algebras, by giving concrete criteria in terms of properties of the underlying graph.
Centre de Recerca Matemàtica 2006 (Prepublicacions del Centre de Recerca Matemàtica ; 710)  
4.
179 p, 909.8 KB Alguns punts d'àlgebra homotopica / Roig Martí, Agustí ; Pascual i Gainza, Pere, dir. (Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Matemàtiques)
L'any 1967, D. Quillen introduí la noció de categoria de models, estructura adaptada a l'estudi de l'àlgebra homotòpica. Una estructura de categoria de models en una categoria donada consisteix en l'elecció de tres classes de morfismes distingits, sotmeses a uns certs axiomes, que permeten definir una teoria d'homotopia en la categoria i representacions concretes de la categoria homotòpica. [...]
On 1967 D. Quillen introduced the notion of model category, a structure adapted for the study of homotopical algebra. A model category structure in a given category consists in the election of three types of distinguished morphisms, subject to certain axioms, which allow to define an homotopy theory in the category and specific representations of the homotopy category. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2005  
5.
108 p, 10.0 MB Estudis matemàtics de Pietro Mengoli (1626-1686) : taules triangulars i quasi proporcions com a desenvolupament de l'àlgebra de Viète / Massa Esteve, Ma. Rosa ; Malet, Antoni, dir. (Universitat Pompeu Fabra)
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2008
4 documents

Articles 30 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
17 p, 260.1 KB El legado de al-Khwārizmī : análisis de la traducción e introducción de algunos arabismos en el campo del álgebra hispánica renacentista / Molina Sangüesa, Itziar (Universidad de Salamanca. Departamento de Lengua Española)
El álgebra, disciplina que nace como una variante elevada (Arte Mayor) o complemento de la aritmética, fue desarrollada por griegos y otras civilizaciones primitivas. No obstante, se considera que su implantación y desarrollo en Occidente proviene del libro escrito por Muhammad ibn Mūsa al-Khwārizmī (Bagdad, ca. [...]
The algebra, discipline that was born as a high variation (Art Major) or complement of arithmetic, was developed by Greeks and other early civilizations. However, it believes that its implementation and development in the West comes from the book by Muhammad ibn Mūsa al-Khwārizmī (Baghdad, ca 780 - ¿? 850), entitled Kitab al-Mukhtasar al-jabr fīhisāb w’almuqābala (ca. [...]

2016
Quaderns : revista de traducció, Núm. 23 (2016) , p. 79-95 (Articles)  
2.
1 p, 403.2 KB Algebra / Stroberg, Paul
1984
Wormwood Review, Vol. 24 Núm. 2, Issue 94 (1984) , p. 69  
3.
19 p, 311.7 KB Center conditions and cyclicity for a family of cubic systems: computer algebra approach / Fercec, Brigita (University of Maribor(Slovenia).Center for Applied Mathematics and Theoretical Physics) ; Mahdi, Adam (University of North Carolina at Charlotte. Mathematics Department)
Using methods of computational algebra we obtain an upper bound for the cyclicity of a family of cubic systems. To that end we overcome the problem of nonradicality of the associated Bautin ideal by moving from the ring of polynomials to a coordinate ring. [...]
2013 - 10.1016/j.matcom.2013.02.003
Mathematics and Computers in Simulation, Vol. 87 (2013) , p. 55-67  
4.
29 p, 461.1 KB Extreme cycles : the center of a Leavitt path algebra / Corrales García, María G. (Universidad de Panamá. Centro Regional Universitario de Coclé: "Dr. Bernardo Lombardo") ; Martín Barquero, Dolores (Universidad de Málaga. Escuela Técnica Superior de Ingenieros Industriales) ; Martín González, Cándido (Universidad de Málaga. Departamento de Algebra Geometría y Topología) ; Siles Molina, Mercedes (Universidad de Málaga. Departamento de Algebra Geometría y Topología) ; Solanilla Hernández, José F. (Universidad de Panamá. Centro Regional Universitario de Coclé: "Dr. Bernardo Lombardo")
In this paper we introduce new techniques in order to deepen into the structure of a Leavitt path algebra with the aim of giving a description of the center. Extreme cycles appear for the first time; they concentrate the purely infinite part of a Leavitt path algebra and, jointly with the line points and vertices in cycles without exits, are the key ingredients in order to determine the center of a Leavitt path algebra. [...]
2016 - 10.5565/10.5565-PUBLMAT 60116 09
Publicacions matemàtiques, Vol. 60 Núm. 1 (2016) , p. 235-263 (Survey)  
5.
18 p, 407.5 KB Conocimiento del profesor acerca de las características de aprendizaje del álgebra en bachillerato / Sosa, Leticia (Universidad Autónoma de Zacatecas (Mèxic)) ; Flores-Medrano, Eric (Universidad de Huelva. Centro de Investigación en didácticas específicas e investigación en el aula (CIDIESIA)) ; Carrillo, José (Universidad de Huelva. Centro de Investigación en didácticas específicas e investigación en el aula (CIDIESIA))
El objetivo de este estudio es avanzar en la caracterización de uno de los subdominios del conocimiento didáctico del contenido, en concreto del conocimiento de las características del aprendizaje de las matemáticas. [...]
The aim of this study is to improve the characterization of one of the subdomains of pedagogical content knowledge, namely knowledge of the features of learning mathematics. With an interpretive approach, we developed a case study with two high school teachers, the content being focused on Linear Algebra. [...]

2015 - 10.5565/rev/ensciencias.1522
Enseñanza de las ciencias, Vol. 33 Núm. 2 (2015) , p. 173-189 (Investigaciones Didácticas)  
6.
20 p, 366.0 KB Conjugacy classes of left ideals of a finite dimensional algebra / Mecel, Arkadiusz (Warsaw University (Polònia). Institute of Mathematics) ; Okniński, Jan (Warsaw University (Polònia). Institute of Mathematics)
Let A be a finite dimensional unital algebra over a field K and let C(A) denote the set of conjugacy classes of left ideals in A. It is shown that C(A) is finite if and only if the number of conjugacy classes of nilpotent left ideals in A is finite. [...]
2013 - 10.5565/287161
Publicacions matemàtiques, Vol. 57, Núm. 2 (2013) , p. 477-496  
7.
1 p, 87.6 KB Àlgebra i Geometria a Pietro Mengoli (1625-1686) / Massa Esteve, Ma. Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis d'Història de les Ciències (CEHIC))
L'esplendor del segle XVII també va deixar caure la seva llum sobre la reina de les ciències: les matemàtiques. Un dels punts més crucials va ser la publicació el 1591 de l'obra de Viète In Artem Analyticen Isagoge. [...]
2006
UAB divulga, juny 2006, p. 1-1  
8.
6 p, 91.1 KB On the definition of the dual lie coalgebra of a lie algebra / Diarra, Bertin
1995 - 10.5565/37842
Publicacions Matemàtiques, Vol. 39, Núm. 2 (1995) , p. 349-354  
9.
10 p, 219.3 KB On the structure of the canonical module of the Rees álgebra and the associated graded ring of an ideal / Zarzuela, S.
In this note we give the description of a morphism related with.
1992 - 10.5565/38195
Publicacions Matemàtiques, Vol. 36, Núm. 2 (1992) , p. 1075-1084  
10.
32 p, 820.5 KB The fundamental theorem of algebra before Carl Friedrich Gauss / Pla i Carrera, Josep
This is a paper about the first attempts of the demonstration of the fundamental theorem of algebra. Before, we analyze the tie between complex numbers and the number of roots of an equation of -n-th degree. [...]
1992 - 10.5565/38183
Publicacions Matemàtiques, Vol. 36, Núm. 2 (1992) , p. 879-911  

Articles : 30 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.