Resultats globals: 1 registres trobats en 0.03 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
98 p, 3.2 MB Anàlisi dels elements perceptius de la publicitat dels perfums / Fibla Figuereo, Andrea ; Barbeito Veloso, Ma. Luz, (María Luz) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball consisteix en analitzar els anuncis de perfums de dona i comprovar les diferències, en quan a elements perceptius, que hi ha entre la publicitat dels perfums de gran consum i dels perfums de luxe. [...]
Este trabajo consiste en analizar los anuncios de perfume de mujer y comprobar las diferencias, en cuanto a elementos perceptivos, que hay entre la publicidad de perfumes de gran consumo y los de lujo. [...]
This project consists of analysing women's perfume advertisments and checking the perceptive elements differences between general consumption perfumes and luxury perfumes. This perceptive elements refer to colour, text aspects, aural aspects, movement and space among others.

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.