Resultats globals: 10 registres trobats en 0.05 segons.
Articles, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 9 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
24 p, 892.9 KB Diferències individuals i aprenentatge en el comportament agresiu observat en rates que han viscut en petites colònies mixtes / Martí Carbonell, Sunsi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut)
En el presente trabajo se analiza la posible relación que podría existir entre las medidas del Campo abierto (deambulación y defecación) y la conducta agresiva, en ratas de laboratorio. Se ha considerado también la influencia del aprendizaje en esta relación. [...]
En el present treball s'analitza la possible relació que hi podria haver entre les mesures del Camp-obert (deambulació i defecació) i la conducta agressiva de les rates de laboratori. S'ha considerat també la influencia del aprenentatge en aquesta relació. [...]
An experiment was performed to determine the relationship between open field measures (ambulation and defecation) and aggressive behavior in laboratory rats. Learning influences over this relation were considered. [...]

1984 - 10.5565/rev/qpsicologia.539
Quaderns de psicologia, Vol. 8, Núm. 1 (1984) , p. 53-76  

Materials acadèmics 9 registres trobats  
1.
5 p, 106.4 KB Aprenentatge i Diferències Individuals [102599] / Padrós Castells, Marta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura està orientada a estudiar els processos d'aprenentatge, per tal de promoure una educació inclusiva, tot comprenent la diversitat en els processos educatius. El component pràctic d'aquesta assignatura és clau, per això es basarà en la realització de pràctiques de camp i seguirem la metodologia ABP a l'aula per analitzar la pròpia pràctica i realitzar propostes d'intervenció educativa. [...]
Esta asignatura está orientada a estudiar los procesos de aprendizaje, para promover una educación inclusiva, al mismo tiempo que se comprende la diversidad en los procesos educativos. El componente práctico de esta asignatura es clave, por esto se basará en la realización de prácticas de campo y seguiremos la metodología ABP en el aula para analizar la propia práctica y realizar propuestas de intervención educativa. [...]

2019-20
Grau en Psicologia [954]
3 documents
2.
5 p, 80.5 KB Aprenentatge i Diferències Individuals [102599] / Padrós Castells, Marta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura està orientada a estudiar els processos d'aprenentatge, per tal de promoure una educació inclusiva, tot comprenent la diversitat en els processos educatius. El component pràctic d'aquesta assignatura és clau, per això es basarà en anàlisis de casos i en l'anàlisi de la pròpia pràctica professional (pràctiques de camp externes). [...]
2018-19
Grau en Psicologia [954]  
3.
5 p, 79.7 KB Aprenentatge i Diferències Individuals [102599] / Padrós Castells, Marta ; García-Romero, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura està orientada a estudiar els processos d'aprenentatge, per tal de promoure una educació inclusiva, tot comprenent la diversitat en els processos educatius. El component pràctic d'aquesta assignatura és clau, per això es basarà en anàlisis de casos i en l'anàlisi de la pròpia pràctica professional (pràctiques de camp externes). [...]
2017-18
Grau en Psicologia [954]  
4.
5 p, 120.0 KB Aprenentatge i Diferències Individuals [102599] / Universitat Autònoma de Barcelona ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura està orientada a estudiar els processos d'aprenentatge, per tal de promoure una educació inclusiva, tot comprenent la diversitat en els processos educatius. El component pràctic d'aquesta assignatura és clau, per això es basarà en anàlisis de casos i en l'anàlisi de la pròpia pràctica professional (pràctiques de camp externes). [...]
2016-17
Grau en Psicologia [954]  
5.
6 p, 33.7 KB Aprenentatge i Diferències Individuals [102599] / Dezcallar Sáez, Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'ADI és una de les quatre troncals de la menció i té per objectiu ajudar-te a adquirir prou coneixement, tant declaratiu (teòric) com procedimental (pràctic), per poder analizar les característiques individuals d'una persona concreta, per decidir com aquestes característiques s'adeqüen a les demandes d'un entorn educatiu concret, i per proposar pautes de millora de l'adaptació mútua entre aquesta persona i el seu entorn. [...]
2015-16
Grau en Psicologia [954]  
6.
6 p, 112.5 KB Aprenentatge i Diferències Individuals [102599] / Dezcallar Sáez, Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'ADI és una de les quatre troncals de la menció i té per objectiu ajudar-te a adquirir prou coneixement, tant declaratiu (teòric) com procedimental (pràctic), per poder analizar les característiques individuals d'una persona concreta, per decidir com aquestes característiques s'adeqüen a les demandes d'un entorn educatiu concret, i per proposar pautes de millora de l'adaptació mútua entre aquesta persona i el seu entorn. [...]
2014-15
Grau en Psicologia [954]  
7.
7 p, 115.0 KB Aprenentatge i Diferències Individuals [102599] / Dezcallar Sáez, Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'ADI és una de les quatre troncals de la menció i té per objectiu ajudar-te a adquirir prou coneixement, tant declaratiu (teòric) com procedimental (pràctic), per poder analizar les característiques individuals d'una persona concreta, per decidir com aquestes característiques s'adeqüen a les demandes d'un entorn educatiu concret, i per proposar pautes de millora de l'adaptació mútua entre aquesta persona i el seu entorn. [...]
2013-14  
8.
7 p, 21.5 KB Aprenentatge i Diferències Individuals [102599] / Clariana, Mercè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'assignatura 102599 Aprenentatge i diferències individuals (ADI) forma part de la menció anomenada "Anàlisi i intervenció psicoeducativa" i està pensada per la formació dels professionals que treballaran com a psicòlegs en un centre educatiu. [...]
2012-13
Grau en Psicologia [954]  
9.
14 p, 46.2 KB Aprenentatge i Diferències Individuals [102599] / Clariana, Mercè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'assignatura 102599 Aprenentatge i diferències individuals (ADI) forma part de la menció anomenada "Anàlisi i intervenció psicoeducativa" i està pensada per la formació dels professionals que treballaran com a psicòlegs en un centre educatiu. [...]
2011-12
Grau en Psicologia [954]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.