Resultats globals: 27 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 26 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
21 p, 146.9 KB El concepto de figura en el pensamiento de Jean-François Lyotard : arte, política y ontología / Meijide Casas, Sergio (Universidade de Santiago de Compostela)
A pesar de la relevancia que ganó el pensamiento de Jean-François Lyotard con la publicación de La Condition postmoderne (1979), solo un pequeño número de publicaciones académicas han abordado sus primeras propuestas en el campo de la estética. [...]
Malgrat la rellevància que va guanyar el pensament de Jean-François Lyotard amb la publicació de La condition postmoderne (1979), només un petit nombre de publicacions acadèmiques han abordat les seves primeres propostes en el camp de l'estètica. [...]
Despite the influence that the thought of Jean-François Lyotard achieved with the publication of La Condition Postmoderne (1979), only a small number of publications have addressed his early ideas in the field of aesthetics. [...]

2022 - 10.5565/rev/enrahonar.1396
Enrahonar, Vol. 69 (2022) , p. 45-65 (Articles)  

Materials acadèmics 26 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 112.2 KB L'Actualitat i les Ciències Socials en l'Educació Primària: la Formació del Pensament Crític [106078] / Santisteban Fernandez, Antonio Manuel ; Massip i Sabater, Mariona ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Valorar el tractament de temes controvertits de la societat actual a l'educació primària. 2. Identificar les habilitats de pensament crític des de l'estudi de la societat a l'escola quan treballem amb Qüestions Socialment Vives. [...]
1. To value the treatment of controversial subjects of the current society in primary education. 2. Identify critical thinking skills when we work with Socially Acute Questions. 3. Evaluate the importance of the critical thinking education in school and in democracy. [...]
1. Valorar el tratamiento de temas controvertidos de la sociedad actual en la educación primaria. 2. Identificar las habilidades de pensamiento crítico desde el estudio de la sociedad en la escuela cuando trabajamos con Cuestiones Socialmente Vives. [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
2.
10 p, 119.4 KB Art i pensament [100559] / Llorens Moreno, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
El programa d'aquesta assignatura fa un recorregut al llarg de la història del pensament sobre les arts. Estudiarem els principals autors, temes, categories i debats que integren el cos de les teories artístiques des de l'Antiguitat fins a la modernitat. [...]
The course syllabus draws a tour through the history of art theory. We will study the main authors, subjects, concepts and debates that summarize the whole body of artistic theories from antiquity to modernity. [...]
El programa de esta asignatura hace una recorrido a lo largo de la historia del pensamiento sobre las artes. Estudiaremos los principales autores, temas, categorías y debates que integran el cuerpo de las teorías artísticas desde la Antigüedad hasta la modernidad. [...]

2023-24
Grau en Història de l'Art [807]
3 documents
3.
6 p, 108.2 KB Art, Història i Pensament [43005] / Llorens Moreno, Nuria ; Orriols i Alsina, Anna ; Garganté Llanes, Maria ; Bru Turull, Ricard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
El programa del Mòdul 2 enllaça amb el del Mòdul 1 i constitueix el segon pilar del curs pel que fa a la introducció a la investigació. Pel plantejament de les classes i pels seus continguts específics, el programa d'aquest mòdul té per objecte introduir perspectives noves o originals a l'estudi d'un conjunt de temes de llarg recorregut i naturalesa molt diversa, tant des del punt de vista conceptual com espacial i temporal.
The Module 2 program links with Module 1 and constitutes the second cornerstone of the Master as far as the introduction to research is concerned. The program of this training module aims to introduce new and fresh perspectives on the study of a set of long-scope and varied issues, from the conceptual as well as spatial and temporal points of view.
El programa del Módulo 2 enlaza con el del módulo 1 y constituye el segundo pilar del curso en lo que concierne a la introducción a la investigación. Tanto por el planteamiento de las clases como por sus contenidos específicos, el programa de este Módulo persigue introducir perspectivas nuevas y originales en el estudio de un conjunto de temas de largo recorrido y naturaleza diversa, tanto desde el punto de vista conceptual como espacial y temporal.

2023-24
Màster Universitari en Anàlisi i Gestió del Patrimoni Artístic [1173]
3 documents
4.
5 p, 105.9 KB Art, Història i Pensament [43005] / Llorens Moreno, Núria ; Orriols i Alsina, Anna ; Gargante Llanes, Maria ; Bru Turull, Ricard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
El programa del Mòdul 2 enllaça amb el del Mòdul 1 i constitueix el segon pilar del curs pel que fa a la introducció a la investigació. Pel plantejament de les classes i pels seus continguts específics, el programa d'aquest mòdul té per objecte introduir perspectives noves o originals a l'estudi d'un conjunt de temes de llarg recorregut i naturalesa molt diversa, tant des del punt de vista conceptual com espacial i temporal.
The Module 2 program links with Module 1 and constitutes the second cornerstone of the Master as far as the introduction to research is concerned. The program of this training module aims to introduce new and fresh perspectives on the study of a set of long-scope and varied issues, from the conceptual as well as spatial and temporal points of view.
El programa del Módulo 2 enlaza con el del módulo 1 y constituye el segundo pilar del curso en lo que concierne a la introducción a la investigación. Tanto por el planteamiento de las clases como por sus contenidos específicos, el programa de este Módulo persigue introducir perspectivas nuevas y originales en el estudio de un conjunto de temas de largo recorrido y naturaleza diversa, tanto desde el punto de vista conceptual como espacial y temporal.

2022-23
Màster Universitari en Anàlisi i Gestió del Patrimoni Artístic [1173]
3 documents
5.
5 p, 111.8 KB L'Actualitat i les Ciències Socials en l'Educació Primària: la Formació del Pensament Crític [106078] / Santisteban Fernandez, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Valorar el tractament de temes controvertits de la societat actual a l'educació primària. 2. Identificar les habilitats de pensament crític des de l'estudi de la societat a l'escola quan treballem amb Qüestions Socialment Vives. [...]
1. To value the treatment of controversial subjects of the current society in primary education. 2. Identify critical thinking skills when we work with Socially Acute Questions. 3. Evaluate the importance of the critical thinking education in school and in democracy. [...]
1. Valorar el tratamiento de temas controvertidos de la sociedad actual en la educación primaria. 2. Identificar las habilidades de pensamiento crítico desde el estudio de la sociedad en la escuela cuando trabajamos con Cuestiones Socialmente Vives. [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
6.
9 p, 117.0 KB Art i pensament [100559] / Llorens Moreno, Núria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
El programa d'aquesta assignatura fa un recorregut al llarg de la història del pensament sobre les arts. Estudiarem els principals autors, temes, categories i debats que integren el cos de les teories artístiques des de l'Antiguitat fins a la modernitat. [...]
The course syllabus draws a tour through the history of art theory. We will study the main authors, subjects, concepts and debates that summarize the whole body of artistic theories from antiquity to modernity. [...]
El programa de esta asignatura hace una recorrido a lo largo de la historia del pensamiento sobre las artes. Estudiaremos los principales autores, temas, categorías y debates que integran el cuerpo de las teorías artísticas desde la Antigüedad hasta la modernidad. [...]

2022-23
Grau en Història de l'Art [807]
3 documents
7.
5 p, 104.3 KB Art, Història i Pensament [43005] / Gargante Llanes, Maria ; Orriols i Alsina, Anna ; Castiñeiras, Manuel 1964- ; Bru Turull, Ricard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
El programa del Mòdul 2 enllaça amb el del Mòdul 1 i constitueix el segon pilar del curs pel que fa a la introducció a la investigació. Pel plantejament de les classes i pels seus continguts específics, el programa d'aquest mòdul té per objecte introduir perspectives noves o originals a l'estudi d'un conjunt de temes de llarg recorregut i naturalesa molt diversa, tant des del punt de vista conceptual com espacial i temporal.
The Module 2 program links with Module 1 and constitutes the second cornerstone of the Master as far as the introduction to research is concerned. The program of this training module aims to introduce new and fresh perspectives on the study of a set of long-scope and varied issues, from the conceptual as well as spatial and temporal points of view.
El programa del Módulo 2 enlaza con el del módulo 1 y constituye el segundo pilar del curso en lo que concierne a la introducción a la investigación. Tanto por el planteamiento de las clases como por sus contenidos específicos, el programa de este Módulo persigue introducir perspectivas nuevas y originales en el estudio de un conjunto de temas de largo recorrido y naturaleza diversa, tanto desde el punto de vista conceptual como espacial y temporal.

2021-22
Màster Universitari en Anàlisi i Gestió del Patrimoni Artístic [1173]
3 documents
8.
5 p, 112.2 KB L'Actualitat i les Ciències Socials en l'Educació Primària: la Formació del Pensament Crític [106078] / Santisteban Fernández, Antoni ; González-Valencia, Gustavo A ; González-Monfort, Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Valorar el tractament de temes controvertits de la societat actual a l'educació primària. 2. Identificar les habilitats de pensament crític des de l'estudi de la societat a l'escola quan treballem amb Qüestions Socialment Vives. [...]
1. To value the treatment of controversial subjects of the current society in primary education. 2. Identify critical thinking skills when we work with Socially Acute Questions. 3. Evaluate the importance of the critical thinking education in school and in democracy. [...]
1. Valorar el tratamiento de temas controvertidos de la sociedad actual en la educación primaria. 2. Identificar las habilidades de pensamiento crítico desde el estudio de la sociedad en la escuela cuando trabajamos con Cuestiones Socialmente Vives. [...]

2021-22
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
9.
5 p, 105.9 KB Art i pensament [100559] / Llorens Moreno, Núria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
El programa d'aquesta assignatura fa un recorregut al llarg de la història del pensament sobre les arts. Estudiarem els principals autors, temes, categories i debats que integren el cos de les teories artístiques des de l'Antiguitat fins a la modernitat. [...]
The course syllabus draws a tour through the history of art theory. We will study the main authors, subjects, concepts and debates that summarize the whole body of artistic theories from antiquity to modernity. [...]
El programa de esta asignatura hace una recorrido a lo largo de la historia del pensamiento sobre las artes. Estudiaremos los principales autores, temas, categorías y debates que integran el cuerpo de las teorías artísticas desde la Antigüedad hasta la modernidad. [...]

2021-22
Grau en Història de l'Art [807]
3 documents
10.
7 p, 114.4 KB Art, Història i Pensament [43005] / Llorens Moreno, Núria ; Orriols i Alsina, Anna ; Solanilla i Demestre, Victòria ; Gargante Llanes, Maria ; Castiñeiras, Manuel 1964- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
El programa del Mòdul 2 enllaça amb el del Mòdul 1 i constitueix el segon pilar del curs pel que fa a la introducció a la investigació. Pel plantejament de les classes i pels seus continguts específics, el programa d'aquest mòdul té per objecte introduir perspectives noves o originals a l'estudi d'un conjunt de temes de llarg recorregut i naturalesa molt diversa, tant des del punt de vista conceptual com espacial i temporal.
El programa del Módulo 2 enlaza con el del módulo 1 y constituye el segundo pilar del curso en lo que concierne a la introducción a la investigación. Tanto por el planteamiento de las clases como por sus contenidos específicos, el programa de este Módulo persigue introducir perspectivas nuevas y originales en el estudio de un conjunto de temas de largo recorrido y naturaleza diversa, tanto desde el punto de vista conceptual como espacial y temporal.

2020-21
Màster Universitari en Anàlisi i Gestió del Patrimoni Artístic [1173]
3 documents

Materials acadèmics : 26 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.