No s'ha trobat cap coincidència exacta per Sony’s, però canviant-lo per Sony s...

No s'ha trobat cap coincidència exacta per study., però canviant-lo per study ...
Resultats globals: 1 registres trobats en 0.05 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
153 p, 27.0 MB Posicionament i reposicionament de marca : el cas de Sony / Borja Gutés, Ariadna ; Gutiérrez, Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Davant els models de posicionament de marca elaborats per diversos autors durant els anys vuitanta, s'ha obert camí per investigar els possibles errors del posicionament i la necessitat d'establir un reposicionament de marca. [...]
Ante los modelos de posicionamiento de marca elaborados por diferentes autores durante los años ochenta, se abre camino a la investigación de posibles errores de posicionamiento y a la necesidad de establecer un reposicionamiento. [...]
In light of brand positioning models created by different authors during the 80's, a new investigation path is opened to possible errors in the positioning and the need of establishing a repositioning. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.