Resultats globals: 1 registres trobats en 0.07 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
111 p, 2.2 MB Compres distorsionades: la influència de la publicitat televisiva sobre els productes tecnològics / Marco de la Torre, Ainoa ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Estudi teòric i pràctic al voltant del missatge publicitari dels spots de productes tecnològics, així com de quin és l'impacte d'aquest missatge a la ment el consumidor. L'objectiu final és conèixer el grau d'incidència que té la publicitat en el procés de decisió de compra del sector i, alhora, detectar quins són els altres elements que condicionen la compra d'un determinat producte o marca tecnològica per davant d'una altre.
Estudio teórico y práctico alrededor del mensaje publicitario de los spots de productos tecnológicos, así como de cuál es el impacto de este mensaje en la mente del consumidor. El objetivo final es conocer el grado de incidencia que tiene la publicidad en el proceso de decisión de compra del sector y, a la vez, detectar cuáles son los otros elementos que condicionan la compra de un determinado producto o marca tecnológica por encima de otra.
Theoretical and practical study of the advertising spots of technological products and how they impact on the consumer's mind. The final objective is to know the incidence of advertising on the purchase decision process in that field and, at the same time, identify which other elements influence the purchase of a one product or technological brand before other.

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.