Resultats globals: 1 registres trobats en 0.04 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
6 p, 1.0 MB Creatividad y tecnología : influencias mutuas para un enfoque docente / Entenza Rodríguez, Ana Isabel (Ana Isabel) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Martínez Bouza, José Manuel (Escoles Salesianes de Sarrià)
A veces, cuando se crea un mensaje publicitario, puede suceder que las prioridades del anunciante, el equipo creativo y la empresa de producción no coincidan: el anunciante querrá el mejor aspecto posible dentro de un presupuesto; el equipo creativo un trabajo espectacular; y las empresas de producción, diponer de piezas que se puedan reproducir industrialmente, con la calidad exigida por su cliente. [...]
Sometimes when an advertisement is created, it can happen that the priorities and goals of the advertiser, the creative team and the production enterprise may not match: the advertiser will want the best possible appearance within their budget; the creative team hopes a spectacular job; and production enterprises, expects all parties can be produced with the quality required by the customer. [...]
A vegades, quan es crea un missatge publicitari, pot succeir que les prioritats de l'anunciant, l'equip creatiu i l'empresa de producció no coincideixin: l'anunciant voldrà el millor aspecte possible dins d'un pressupost; l'equip creatiu una feina espectacular; i les empreses de producció, disposar de peces que es puguin reproduir industrialment, amb la qualitat exigida pel seu client. [...]

2015 - 10.5565/rev/grafica.29
Grafica, Vol. 3 Núm. 5 (2015) , p. 55-60 (Reseñas)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.