Resultados globales: 1 registros encontrados en 0.04 segundos.
Artículos, Encontrados 1 registros
Artículos Encontrados 1 registros  
1.
16 p, 98.5 KB El patrocini i el mecenatge cultural com a elements estratègics de les relacions públiques / Vinyals i Corney, Manel
El procés de construcció de la imatge d'una determinada empresa o institució és un dels elements clau en la comunicació actual de les organitzacions. Aquestes tenen a la seva disposició una gran diversitat d'instruments o tècniques de comunicació amb les que poden aconseguir determinats objectius. [...]
The process of building a company's image is one of the most crucialfactors of business communications. Companies have a wide range of tools and techniques for achieving specific goals. One of the main challenges for Communication Directors is to select, set and integrate the elements that make up the communication mix. [...]

2006
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 34 (2006) p. 271-286  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.