Resultats globals: 2 registres trobats en 0.33 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
14 p, 135.4 KB Delimitando el campo de aplicación del cambio conceptual / Marín Martínez, Nicolás (Universidad de Almería. Departamento de Didáctica de las Matemáticas y de las Ciencias Experimentales)
The teaching proposal based on conceptual change is, no doubt, the most spreaded one in Science Education; however, there is evidence from the teaching practice, as well as some theoretical considerations about students'cognitive conflicts, which, in the best case, limit the range of application of this proposal.
1999 - 10.5565/rev/ensciencias.4107
Enseñanza de las ciencias, V. 17 N. 1 (1999) , p. 79-92  
2.
3 p, 27.8 KB Ideas para la discusión sobre las concepciones de cambio conceptual : comentarios acerca del artículo «Delimitando el campo de aplicación del cambio conceptual» de N. Marín Martínez / Oliva, José Mª
1999 - 10.5565/rev/ensciencias.4110
Enseñanza de las ciencias, V. 17 N. 1 (1999) , p. 115-117  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.