Resultats globals: 13 registres trobats en 0.03 segons.
Materials acadèmics, 13 registres trobats
Materials acadèmics 13 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
5 p, 109.0 KB Discapacitat Intel·lectual i Trastorns del Desenvolupament [102539] / Pont Nesta, Olga ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Al finalitzar l'assignatura l'estudiantat serà capaç de: Conèixer el fenotip cognitiu-conductual de les patologies estudiades Ser sensible per entendre l'afectació global dels pacients que presenten les patologíes estudiades i la influència que pot tenir en el seu entorn i en el seu desenvolupament.
Aims: The subject aims to provide students with knowledge of the following neurodevelopment disorders: genetic syndromes causing intellectual disability, cerebral palsy and language disorders. When the subject is completed, the student will be able to: - Understand and be sensitive to the overall condition of patients who present these disorders. [...]
Al finalizar la asignatura el/la alumno/a será capaz de: Conocer el fenotipo cognitivo-conductual de las patologias estudiadas . Ser sensible para entender la afectación global de los/las pacientes que presenten las patologías estudiadas y la influencia que pueden tener en su entorno y en su desarrollo.

2023-24
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
2.
5 p, 107.9 KB Discapacitat Intel·lectual i Trastorns del Desenvolupament [102539] / Pont Nesta, Olga ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Al finalitzar l'assignatura l'estudiantat serà capaç de: Conèixer el fenotip cognitiu-conductual de les patologies estudiades Ser sensible per entendre l'afectació global dels pacients que presenten les patologíes estudiades i la influència que pot tenir en el seu entorn i en el seu desenvolupament.
Aims: The subject aims to provide students with knowledge of the following neurodevelopment disorders: genetic syndromes causing intellectual disability, cerebral palsy and language disorders. When the subject is completed, the student will be able to: - Understand and be sensitive to the overall condition of patients who present these disorders. [...]
Al finalizar la asignatura el/la alumno/a será capaz de: Conocer el fenotipo cognitivo-conductual de las patologias estudiadas . Ser sensible para entender la afectación global de los/las pacientes que presenten las patologías estudiadas y la influencia que pueden tener en su entorno y en su desarrollo.

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
3.
5 p, 107.7 KB Discapacitat Intel·lectual i Trastorns del Desenvolupament [102539] / Pont Nesta, Olga ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Al finalitzar l'assignatura l'estudiantat serà capaç de: Conèixer el fenotip cognitiu-conductual de les patologies estudiades Ser sensible per entendre l'afectació global dels pacients que presenten les patologíes estudiades i la influència que pot tenir en el seu entorn i en el seu desenvolupament.
Aims: The subject aims to provide students with knowledge of the following neurodevelopment disorders: genetic syndromes causing intellectual disability, cerebral palsy and language disorders. When the subject is completed, the student will be able to: - Understand and be sensitive to the overall condition of patients who present these disorders. [...]
Al finalizar la asignatura el/la alumno/a será capaz de: Conocer el fenotipo cognitivo-conductual de las patologias estudiadas . Ser sensible para entender la afectación global de los/las pacientes que presenten las patologías estudiadas y la influencia que pueden tener en su entorno y en su desarrollo.

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
4.
5 p, 107.4 KB Discapacitat Intel·lectual i Trastorns del Desenvolupament [102539] / Pont Nesta, Olga ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Al finalitzar l'assignatura l'estudiantat serà capaç de: Conèixer el fenotip cognitiu-conductual de les patologies estudiades Ser sensible per entendre l'afectació global dels pacients que presenten les patologíes estudiades i la influència que pot tenir en el seu entorn i en el seu desenvolupament.
Al finalizar la asignatura el/la alumno/a será capaz de: Conocer el fenotipo cognitivo-conductual de las patologias estudiadas . Ser sensible para entender la afectación global de los/las pacientes que presenten las patologías estudiadas y la influencia que pueden tener en su entorno y en su desarrollo.

2020-21
Màster Universitari en Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [1379]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
5.
4 p, 105.3 KB Discapacitat Intel·lectual i Trastorns del Desenvolupament [102539] / Pont Nesta, Olga ; Brun-Gasca, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Al finalitzar l'assignatura l'estudiant serà capaç de: Conèixer el fenotip cognitiu-conductual de les patologies estudiades Ser sensible per entendre l'afectació global dels pacients que presenten les patologíes estudiades i la influència que pot tenir en el seu entorn i en el seu desenvolupament.
Al finalizar la asignatura el/la alumno/a será capaz de: Conocer el fenotipo cognitivo-conductual de las patologias estudiadas . Ser sensible para entender la afectación global de los pacientes que presenten las patologías estudiadas y la influencia que pueden tener en su entorno y en su desarrollo.

2019-20
Grau en Psicologia [954]
3 documents
6.
4 p, 80.3 KB Discapacitat Intel·lectual i Trastorns del Desenvolupament [102539] / Pont Nesta, Olga ; Brun-Gasca, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Al finalitzar l'assignatura l'estudiant serà capaç de: Conèixer el fenotip cognitiu-conductual de les patologies estudiades Ser sensible per entendre l'afectació global dels pacients que presenten les patologíes estudiades i la influència que pot tenir en el seu entorn i en el seu desenvolupament.
2018-19
Grau en Psicologia [954]
3 documents
7.
4 p, 80.4 KB Discapacitat Intel·lectual i Trastorns del Desenvolupament [102539] / Pont Nesta, Olga ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Al finalitzar l'assignatura l'estudiant serà capaç de: Conèixer el fenotip cognitiu-conductual de les patologies estudiades Ser sensible per entendre l'afectació global dels pacients que presenten les patologíes estudiades i la influència que pot tenir en el seu entorn i en el seu desenvolupament.
2017-18
Grau en Psicologia [954]  
8.
4 p, 80.1 KB Discapacitat Intel·lectual i Trastorns del Desenvolupament [102539] / Pont Nesta, Olga ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Al finalitzar l'assignatura l'estudiant serà capaç de: Conèixer el fenotip cognitiu-conductual de les patologies estudiades Ser sensible per entendre l'afectació global dels pacients que presenten les patologíes estudiades i la influència que pot tenir en el seu entorn i en el seu desenvolupament.
2016-17
Grau en Psicologia [954]  
9.
4 p, 28.2 KB Discapacitat Intel·lectual i Trastorns del Desenvolupament [102539] / Brun-Gasca, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Al finalitzar l'assignatura l'estudiant serà capaç de: Conèixer el fenotip cognitiu-conductual de les patologies estudiades Ser sensible per entendre l'afectació global dels pacients que presenten les patologíes estudiades i la influència que pot tenir en el seu entorn i en el seu desenvolupament.
2015-16
Grau en Psicologia [954]  
10.
4 p, 105.2 KB Discapacitat Intel·lectual i Trastorns del Desenvolupament [102539] / Brun-Gasca, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Al finalitzar l'assignatura l'estudiant serà capaç de: Conèixer el fenotip cognitiu-conductual de les patologies estudiades Ser sensible per entendre l'afectació global dels pacients que presenten les patologíes estudiades i la influència que pot tenir en el seu entorn i en el seu desenvolupament.
2014-15
Grau en Psicologia [954]  

Materials acadèmics : 13 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.