No s'ha trobat cap coincidència exacta per l’exit, però canviant-lo per l exit...
Resultats globals: 1 registres trobats en 0.06 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
7 p, 171.3 KB El model de negoci en cadena a Catalunya : de l'èxit radiofònic al fracàs televisiu / Guimerà Orts, Josep Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Al llarg dels anys dos mil, quatre empreses de televisió local han intentat aplicar a Catalunya el model de negoci en cadena. Sorgit a la indústria radiofònica als anys vint del segle passat, es basa en l'agregació d'emissores per poder emetre en cadena al màxim d'audiència potencial possible per comercialitzar-la entre grans anunciants. [...]
During the 2000s, four local television companies have tried to apply a network-base business model. This model emerged in the radio industry in the 20s of the last century and it is based on the aggregation of stations to create a network in order to broadcast to the maximum potential audience. [...]

2012
Quaderns del CAC, Vol. 15, Núm. 38 (6 2012) , p. 97-103  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.