Resultats globals: 41 registres trobats en 0.03 segons.
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Documents de recerca, 3 registres trobats
Materials acadèmics, 37 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
10 p, 227.0 KB Noves estratègies d'aprenentatge en la llicenciatura de geografia (virtual i presencial) mitjançant l'ús del wiki : el cas de l'assignatura de biogeografia / Cristóbal, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Pèlachs Mañosa, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
En aquesta comunicació es mostra l'aplicació d'un Wiki (entorn web col·laboratiu) per a l'ensenyament de la Biogeografia en la llicenciatura de Geografia de la Universitat Autònoma de Barcelona, tant en la llicenciatura virtual com en la presencial, durant el període 2005-2008. [...]
In this work we present the implementation of a Wiki (collaborative web site environment) to improve the Biogeography subject teaching included in the degree of Geography of the Autonomous University of Barcelona, so in the virtual degree as in the class attendance one, from 2005 to 2008. [...]

2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 5es : 2008  

Documents de recerca 3 registres trobats  
1.
11 p, 1.9 MB Learn2Learn : uso de aprendizaje computacional y estrategias de gamificación para el diseño de una herramienta de soporte al aprendizaje / Muñoz Riera, Joan ; Bernal del Nozal, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El nuevo contexto de aprendizaje presenta como uno de sus retos principales la observación más cercana del progreso del alumno. Obtener feedback rápido y preciso puede ser clave para solventar fallos del aprendizaje. [...]
The new learning context we are in presents as one of its main challenges the closest observation of student progress. Getting fast and accurate feedback can be key to solving learning failures. In this project we propose the development of a learning support tool that includes gamification functionalities, being one of its goals to be attractive for frequent use by students. [...]
El nou context d'aprenentatge presenta com un dels seus reptes principals l'observació més propera del progrés de l'alumne. Obtenir feedback ràpid i precís pot ser clau per solucionar errors de l'aprenentatge. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
292 p, 4.2 MB Les Estratègies d'aprenentatge en un context de composició musical col·lectiva en infants de 7 i 8 anys / Fontdevila Sibat, Irene ; Viladot, Laia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal
Històricament, pel conjunt de variables que entren en joc en els mecanismes d'ensenyament i aprenentatge, la definició i categorització del concepte d'estratègia ha esdevingut en sí mateixa un motiu de discussió teòrica abordat per un gran nombre de matèries i d'enfocaments. [...]
Historically, defining learning strategies, as a matter of theory, has been a complex issue for the complexity of operations involved in learning and teaching processes. During the '90, there was a large number of theoretical contributions mostly from cognitive psychology and sociocontructivism perspectives, that assumed that mental representations of the reality started with tools, materials and social meanings and operations through which the knowledge is built. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
3.
149 p, 7.9 MB Ensenyament de l'ús diferencial d'estratègies d'aprenentatge : anàlisi de la incidència dels mapes conceptuals en l'aprenentatge d'estudiants universitaris / Pérez i Cabaní, M. Lluïsa ; Monereo i Font, Carles, 1957-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Vegeu TMLPCresum1de1. pdf.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009
4 documents

Materials acadèmics 37 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
7 p, 115.8 KB Estratègies d'Aprenentatge [102598] / Monereo Font, Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la menció sobre anàlisi i intervenció psicoeducativa i està pensada per la formació d'un/a professional en aquest àmbit. Davant dels reptes que te l'educació en el Segle XXI (quantitat, caducitat i credibilitat de la informació; flexibilitat comunicativa, autonomia d'aprenentatge, treball en equip, etc. [...]
This subject forms part of the specialization in psychoeducational analysis and intervention and is designed for the training of a professional in this field. Faced with the challenges that education in the 21st-century presents (amount, extraction and credibility of information, communication flexibility, learning autonomy, teamwork, etc. [...]
Esta asignatura forma parte de la mención sobre análisis e intervención psicoeducativa y está pensada para la formación de un / a profesional en este ámbito. Ante los retos que tiene la educación en el Siglo XXI (cantidad, caducidad y credibilidad de la información; flexibilidad comunicativa, autonomía de aprendizaje, trabajo en equipo, etc. [...]

2023-24
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
2.
7 p, 115.6 KB Estratègies d'Aprenentatge [102598] / Franch Aguilo, Aina ; Monereo Font, Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la menció sobre anàlisi i intervenció psicoeducativa i està pensada per la formació d'un/a professional en aquest àmbit. Davant dels reptes que te l'educació en el Segle XXI (quantitat, caducitat i credibilitat de la informació; flexibilitat comunicativa, autonomia d'aprenentatge, treball en equip, etc. [...]
This subject forms part of the specialization in psychoeducational analysis and intervention and is designed for the training of a professional in this field. Faced with the challenges that education in the 21st-century presents (amount, extraction and credibility of information, communication flexibility, learning autonomy, teamwork, etc. [...]
Esta asignatura forma parte de la mención sobre análisis e intervención psicoeducativa y está pensada para la formación de un / a profesional en este ámbito. Ante los retos que tiene la educación en el Siglo XXI (cantidad, caducidad y credibilidad de la información; flexibilidad comunicativa, autonomía de aprendizaje, trabajo en equipo, etc. [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
3.
2 p, 1.5 MB Estrategies d'Aprenentatge [21161] / Monereo, Carles ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1997-98
Llicenciat en Psicologia [444]  
4.
7 p, 113.7 KB Estratègies d'Aprenentatge [102598] / Monereo Font, Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la menció sobre anàlisi i intervenció psicoeducativa i està pensada per la formació d'un/a professional en aquest àmbit. Davant dels reptes que te l'educació en el Segle XXI (quantitat, caducitat i credibilitat de la informació; flexibilitat comunicativa, autonomia d'aprenentatge, treball en equip, etc. [...]
This subject forms part of the specialization in psychoeducational analysis and intervention and is designed for the training of a professional in this field. Faced with the challenges that education in the 21st-century presents (amount, extraction and credibility of information, communication flexibility, learning autonomy, teamwork, etc. [...]
Esta asignatura forma parte de la mención sobre análisis e intervención psicoeducativa y está pensada para la formación de un / a profesional en este ámbito. Ante los retos que tiene la educación en el Siglo XXI (cantidad, caducidad y credibilidad de la información; flexibilidad comunicativa, autonomía de aprendizaje, trabajo en equipo, etc. [...]

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
5.
3 p, 2.0 MB Estrategies d'Aprenentatge [21161] / Monereo Font, Carles ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1995-96
Llicenciat en Psicologia [444]  
6.
3 p, 2.3 MB Estrategies d'Aprenentatge [21161] / Monereo Font, Carles ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1996-97
Llicenciat en Psicologia [444]  
7.
7 p, 113.6 KB Estratègies d'Aprenentatge [102598] / Monereo Font, Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la menció sobre anàlisi i intervenció psicoeducativa i està pensada per la formació d'un/a professional en aquest àmbit. Davant dels reptes que te l'educació en el Segle XXI (quantitat, caducitat i credibilitat de la informació; flexibilitat comunicativa, autonomia d'aprenentatge, treball en equip, etc. [...]
Esta asignatura forma parte de la mención sobre análisis e intervención psicoeducativa y está pensada para la formación de un / a profesional en este ámbito. Ante los retos que tiene la educación en el Siglo XXI (cantidad, caducidad y credibilidad de la información; flexibilidad comunicativa, autonomía de aprendizaje, trabajo en equipo, etc. [...]

2020-21
Grau en Psicologia [954]
3 documents
8.
3 p, 2.1 MB Estratègies d'aprenentatge en processos educatius [26971] / Monereo Font, Carles ; Sánchez Busqués, Sònia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2000-01
Llicenciat en Psicologia [444]  
9.
3 p, 2.3 MB Estrategies d'Aprenentatge [21161] / Monereo Font, Carles ; Sánchez, Sònia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1999-00
Llicenciat en Psicologia [444]  
10.
3 p, 1.6 MB Estratègies d'aprenentatge [23235] / Monereo i Font, Carles 1957- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1995-96
Llicenciat en Psicopedagogia [85]  

Materials acadèmics : 37 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.