1.
|
6 p, 115.0 KB |
Estructura de la Comunicació [104764]
/
Corominas, Maria 1961- ;
Castellanos Díaz, Ángel ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement dels trets estructurals dels sistemes de mitjans i les indústries comunicatives i culturals. Es farà una aproximació als factors polítics, econòmics i socials que conformen o contribueixen a la conformació d'aquests sistemes, i les estratègies dels diferents actors (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals, etc. [...] This course provides students with an introduction to the knowledge of structural features of media systems and the communicative and cultural industries. The approach includes political, economic and social factors that contribute to the formation of these systems, and strategies of different actors (regulatory agencies, communication groups, business and professional entities, etc. [...] Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de los rasgos estructurales de los sistemas de medios y las industrias comunicativas y culturales. Se hará una aproximación a los factores políticos, económicos y sociales que conforman o contribuyen a la conformación de estos sistemas, y a las estrategias de los diferentes actores (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales, etc. [...]
2023-24 Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
|
|
2.
|
7 p, 112.4 KB |
Estructura de la Comunicació [103866]
/
Díez Jiménez, Mercè ;
Reales Guisado, Lluis ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement de les indústries comunicatives i culturals i, més concretament, dels sistemes de mitjans de comunicació i del sector publicitari, així com dels actors polítics, econòmics i socials que els modelen amb el seu comportament i estratègies (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals. [...] This course introduces students to the knowledge of the communicative and cultural industries and, more specifically, the media systems and the advertising industry, as well as the political, economic and social actors that model them with their behavior and strategies (regulatory bodies, communication groups, business and professional entities. [...] Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de las industrias comunicativas y culturales y, más concretamente, de los sistemas de medios de comunicación y del sector publicitario, así como de los actores políticos, económicos y sociales que los modelan con su comportamiento y estrategias (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales. [...]
2023-24 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
|
|
3.
|
7 p, 113.7 KB |
Estructura de la Comunicació [103855]
/
Fernández Viso, Ana ;
Martori, Aida ;
Torras Planas, Núria ;
Castellanos Díaz, Ángel ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Introduir l'alumnat en el coneixement dels trets estructurals dels sistemes de mitjans en l'entorn occidental europeu, amb una atenció especial als casos espanyol i català, en què normalment desenvoluparà la seva activitat professional. [...] To provide students with an introduction to the knowledge of structural features of media systems in the Western European environment, with special attention to Spanish and Catalan cases, where he/she will develop his/her professional activity. [...] Introducir al alumnado en el conocimiento de los rasgos estructurales de los sistemas de medios del entorno occidental europeo, con especial atención a los casos español y catalán, donde desarrollará normalmente su actividad profesional. [...]
2023-24 Grau en Periodisme [1432] Grau en Periodisme [971]
3 documents
|
|
4.
|
7 p, 112.0 KB |
Estructura de la Comunicació [103844]
/
Martori, Aida ;
Díez Jiménez, Mercè ;
Castellanos Díaz, Ángel ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement dels trets estructurals dels sistemes de mitjans i de les indústries de la comunicació i la cultura, amb un èmfasi especial en el sector audiovisual. [...] This course introduces students to the structural features of media systems and the communication and culture industries, with special attention on audiovisual sector. In order to understand the reasons for their configuration, the historical, economic, political, social, cultural and technological framework in which they develop is taken into account, as well as the political, economic and social actors that shape them with their behavior and strategies (regulatory bodies, communication groups, business and professional entities . [...] Esta asignatura introduce el alumnado en el conocimiento de los rasgos estructurales de los sistemas de medios y de las industrias de la comunicación y la cultura, con una atención especial al sector audiovisual. [...]
2023-24 Grau en Comunicació Audiovisual [1196] Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
|
|
5.
|
6 p, 110.4 KB |
Estructura de la Comunicació [103866]
/
Díez Jiménez, Mercè ;
Castellanos Díaz, Ángel ;
Reales Guisado, Lluís ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement de les indústries comunicatives i culturals i, més concretament, dels sistemes de mitjans de comunicació i del sector publicitari, així com dels actors polítics, econòmics i socials que els modelen amb el seu comportament i estratègies (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals. [...] This course introduces students to the knowledge of the communicative and cultural industries and, more specifically, the media systems and the advertising industry, as well as the political, economic and social actors that model them with their behavior and strategies (regulatory bodies, communication groups, business and professional entities. [...] Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de las industrias comunicativas y culturales y, más concretamente, de los sistemas de medios de comunicación y del sector publicitario, así como de los actores políticos, económicos y sociales que los modelan con su comportamiento y estrategias (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales. [...]
2022-23 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
|
|
6.
|
6 p, 109.6 KB |
Estructura de la Comunicació [103844]
/
Díez Jiménez, Mercè ;
Torras Planas, Núria ;
Castellanos Díaz, Ángel ;
Reales Guisado, Lluís ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement dels trets estructurals dels sistemes de mitjans i de les indústries de la comunicació i la cultura (amb un èmfasi especial en el sector audiovisual). [...] This course introduces students to the structural features of media systems and the communication and culture industries (with special attention on audiovisual sector). In order to understand the reasons for their configuration, the historical, economic, political, social, cultural and technological framework in which they develop is taken into account, as well as the political, economic and social actors that shape them with their behavior and strategies (regulatory bodies, communication groups, business and professional entities . [...] Esta asignatura introduce el alumnado en el conocimiento de los rasgos estructurales de los sistemas de medios y de las industrias de la comunicación y la cultura (con una atención especial al sector audiovisual). [...]
2022-23 Grau en Comunicació Audiovisual [1196] Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
|
|
7.
|
6 p, 112.3 KB |
Estructura de la Comunicació [103855]
/
Fernández Viso, Ana ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Introduir l'alumnat en el coneixement dels trets estructurals dels sistemes de mitjans en l'entorn occidental europeu, amb una atenció especial als casos espanyol i català, en què normalment desenvoluparà la seva activitat professional. [...] To provide students with an introduction to the knowledge of structural features of media systems in the Western European environment, with special attention to Spanish and Catalan cases, where he/she will develop his/her professional activity. [...] Introducir al alumnado en el conocimiento de los rasgos estructurales de los sistemas de medios del entorno occidental europeo, con especial atención a los casos español y catalán, donde desarrollará normalmente su actividad profesional. [...]
2022-23 Grau en Periodisme [1432] Grau en Periodisme [971]
3 documents
|
|
8.
|
6 p, 114.1 KB |
Estructura de la Comunicació [104764]
/
Corominas, Maria 1961- ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement dels trets estructurals dels sistemes de mitjans i les indústries comunicatives i culturals. Es farà una aproximació als factors polítics, econòmics i socials que conformen o contribueixen a la conformació d'aquests sistemes, i les estratègies dels diferents actors (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals, etc. [...] This course provides students with an introduction to the knowledge of structural features of media systems and the communicative and cultural industries. The approach includes political, economic and social factors that contribute to the formation of these systems, and strategies of different actors (regulatory agencies, communication groups, business and professional entities, etc. [...] Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de los rasgos estructurales de los sistemas de medios y las industrias comunicativas y culturales. Se hará una aproximación a los factores políticos, económicos y sociales que conforman o contribuyen a la conformación de estos sistemas, y a las estrategias de los diferentes actores (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales, etc. [...]
2022-23 Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
|
|
9.
|
6 p, 114.4 KB |
Estructura de la Comunicació [104764]
/
Corominas, Maria 1961- ;
Castellanos Díaz, Ángel ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement dels trets estructurals dels sistemes de mitjans i les indústries comunicatives i culturals. Es farà una aproximació als factors polítics, econòmics i socials que conformen o contribueixen a la conformació d'aquests sistemes, i les estratègies dels diferents actors (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals, etc. [...] This course provides students with an introduction to the knowledge of structural features of media systems and the communicative and cultural industries. The approach includes political, economic and social factors that contribute to the formation of these systems, and strategies of different actors (regulatory agencies, communication groups, business and professional entities, etc. [...] Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de los rasgos estructurales de los sistemas de medios y las industrias comunicativas y culturales. Se hará una aproximación a los factores políticos, económicos y sociales que conforman o contribuyen a la conformación de estos sistemas, y a las estrategias de los diferentes actores (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales, etc. [...]
2021-22 Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
|
|
10.
|
6 p, 109.3 KB |
Estructura de la Comunicació [103866]
/
Díez, Mercè (Díez Jiménez) ;
Reales Guisado, Lluís ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement de les indústries comunicatives i culturals i, més concretament, dels sistemes de mitjans de comunicació i del sector publicitari, així com dels actors polítics, econòmics i socials que els modelen amb el seu comportament i estratègies (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals. [...] This course introduces students to the knowledge of the communicative and cultural industries and, more specifically, the media systems and the advertising industry, as well as the political, economic and social actors that model them with their behavior and strategies (regulatory bodies, communication groups, business and professional entities. [...] Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de las industrias comunicativas y culturales y, más concretamente, de los sistemas de medios de comunicación y del sector publicitario, así como de los actores políticos, económicos y sociales que los modelan con su comportamiento y estrategias (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales. [...]
2021-22 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
|
|