No s'ha trobat cap coincidència exacta per ¿una, però canviant-lo per una...

No s'ha trobat cap coincidència exacta per explicita?, però canviant-lo per explicita ...
Resultats globals: 1 registres trobats en 0.10 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
10 p, 35.5 KB Factores que pueden mejorar la codificación de los mensajes publicitarios : ¿una cuestión de memoria implícita o de memoria explícita? / Sáiz Roca, Dolores (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Baqués Cardona, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sáiz Roca, Milagros (Universitat Autònoma de Barcelona)
Dentro de las aportaciones que la Psicología puede ofrecer a la Publicidad encontramos todas aquellas que guardan relación con los factores que pueden favorecer el recuerdo del mensaje publicitario. [...]
Among the different contributions that psychological research can provide to the field of publicity, one of the most remarkable is the study of the factors that can improve the recall of the publicity messages. [...]

1999
Psicothema, Vol. 11, núm. 4 (1999) , p. 891-900  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.