Resultats globals: 1 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
22 p, 640.5 KB Function-Based vs. Meaning-Based Beliefs in Teaching Vocabulary / Ghaffarzadeh Hassankiade, Mozhgan Alsadat (Islamic Azad University (Teheran, Iran))
Teachers are highly influenced by their beliefs, which are related to their ideas, to their views of the world and to their values and conceptions of their environment. Departing from the premise that teachers' beliefs are one of the most significant issues in education, this study investigates the effects of language teachers' beliefs about teaching vocabulary on learners' vocabulary intake in language learning classrooms. [...]
Inevitablemente, los profesores están altamente influenciados por sus creencias, que están relacionadas con sus ideas, sus opiniones sobre el mundo y sus valores y concepciones de su entorno. Partiendo de la premisa de que las creencias de los profesores son uno de los temas más importantes en la educación, este estudio investiga los efectos de las creencias de los profesores de lenguas sobre la asimilación de vocabulario por parte de los alumnos en cuanto al aprendizaje de idiomas. [...]
Inevitablement, els professors estan altament influenciats per les seves creences, que estan relacionades amb les seves idees, les seves opinions sobre el món i els seus valors i concepcions del seu entorn. [...]

2012 - 10.5565/rev/jtl3.483
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 5, Núm. 4 (novembre-desembre 2012) , p. 20-41  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.