Resultats globals: 1 registres trobats en 0.11 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
6 p, 144.0 KB Identificación de los elementos que favorecen la presencia del diálogo disicplinar en el desarrollo de un programa de la asignatura de didáctica de las Ciencias / Calafell Subirà, Genina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
El currículum por competencias supone una oportunidad para reflexionar entorno a los procesos de enseñanza y aprendizaje. Planteando nuevos retos y formas de abordar la formación inicial de maestros como el modo de articular los conocimientos. [...]
2009
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2009) , p. 3047-3051  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.