No s'ha trobat cap coincidència exacta per L’hora, però canviant-lo per L hora...

No s'ha trobat cap coincidència exacta per l’audiencia, però canviant-lo per l audiencia...

No s'ha trobat cap coincidència exacta per l’us, però canviant-lo per l us...

No s'ha trobat cap coincidència exacta per l’estrategia, però canviant-lo per l estrategia...
Resultats globals: 1 registres trobats en 0.11 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
227 p, 40.9 MB L'hora de l'audiència social : Anàlisi de l'ús i l'estratègia de les xarxes socials als programes televisius espanyols / Soteras i Acosta, Clara ; Tous, Anna
El consum de televisió està evolucionant gràcies a les xarxes socials. La televisió lineal permet competir amb el consum a la carta a través de la potenciació de la participació del públic. L'interès de les cadenes de televisió pel fenomen promou la cerca de la millor manera per integrar les xarxes als continguts, quelcom que permet la interactivitat entre professionals dels mitjans, continguts i espectadors. [...]
2016  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.