1.
|
4 p, 103.1 KB |
Mediació Didàctica de la Llengua i Creació de Productes Turístics Literaris [44171]
/
Abril-Sellarés, María ;
Carmaniu Mainadé, Xavier ;
Pedote, Giuseppe Simone ;
Revelles Soriano, David ;
Tejedor, Santiago ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
L'objectiu d'aquest mòdul és doble, d'una banda, adaptar els discursos literaris a les noves propostes turístiques, així com a la varietat de recursos (autors, personatges, llocs emblemàtics) que generen atractiu més enllà de la seva pròpia finalitat principal, i d'altra banda, permetre avançar en l'aprenentatge de la comunicació escrita i oral, des de la perspectiva de l'ús correcte de la llengua en la seva aplicació en el turisme. [...] The objective of this module is twofold, on the one hand, to adapt literary discourses to the new tourist proposals, as well as to the variety of resources (authors, characters, emblematic places) that generate attractiveness beyond their own main purpose, and on the other to advance the learning of written and oral communication, from the perspective of the correct use of the language in its application in tourism. [...] El objetivo de este módulo es doble, por un lado, adaptar los discursos literarios a las nuevas propuestas turísticas, así como a la variedad de recursos (autores, personajes, lugares emblemáticos) que generan atractivo más allá de su propio fin principal, y por otro permitir avanzar en el aprendizaje de la comunicación escrita y oral, desde la perspectiva del uso correcto de la lengua en su aplicación en el turismo. [...]
2023-24 Màster Universitari en Gestió Turística del Patrimoni Cultural [1426]
3 documents
|
|
2.
|
7 p, 111.3 KB |
De l'Acció a la Creació en la Innovació i la Recerca [45017]
/
Moron Velasco, Mar ;
Martínez Mínguez, María Lourdes ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
OBJECTIUS DE L'ESPECIALITAT (E6) 1) Analitzar de manera crítica, integral i innovadora el procés de "construcció" de les identitats i la diversitat, contemplant la investigació i innovació en els llenguatges, els discursos i les representacions de l'art, el cos i el moviment. [...] OBJECTIVES OF THE SPECIALTY (E6) 1) To analyze in a critical, integral and innovative way the process of "construction" of identities and diversity, contemplating research and innovation in languages, discourses and representations of art, body and movement. [...] OBJETIVOS DE LA ESPECIALIDAD (E6) 1) Analizar de manera crítica, integral e innovadora el proceso de "construcción" de las identidades y la diversidad, contemplando la investigación e innovación en los lenguajes, los discursos y las representaciones del arte, el cuerpo y el movimiento. [...]
2023-24 Màster Universitari en Recerca en Educació [1548]
3 documents
|
|
3.
|
5 p, 107.3 KB |
Experiència i Recerca: Espais de Creació i Desenvolupament de la Persona [43221]
/
Nieva, Carolina ;
Empain, Joanna ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
En aquest mòdul s'estudiarà des del àmbit transversal de l'espai: l'experiència i pràctica de l'educació artística, l'educació corporal i la psicomotricitat. Ho farà baix el signe de la creativitat i el desenvolupament de la persona, i tenint en compte les transformacions que experimenta el concepte d'espai i la seva vivència en el canvi de paradigma que reclama l'educació actual. [...] This module will be studied from the transversal space: the experience and practice of arts education, physical education and psychomotor skills. We will under the sign of creativity and personal development, and taking into account the transformations experienced by the concept of space and its experience in the paradigm shift that demands modern education. [...] En este módulo se estudiará desde el ámbito transversal del espacio: la experiencia y práctica de la educación artística, la educación corporal y la psicomotricidad. Lo hará bajo el signo de la creatividad y el desarrollo de la persona, y teniendo en cuenta las transformaciones que experimenta el concepto de espacio y su vivencia en el cambio de paradigma que reclama la educación actual. [...]
2022-23 Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents
|
|
4.
|
4 p, 103.3 KB |
Mediació Didàctica de la Llengua i Creació de Productes Turístics Literaris [44171]
/
Abril-Sellarés, María ;
Garriga Escribano, Cecilio ;
Tejedor, Santiago ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
L'objectiu d'aquest mòdul és doble, d'una banda, adaptar els discursos literaris a les noves propostes turístiques, així com a la varietat de recursos (autors, personatges, llocs emblemàtics) que generen atractiu més enllà de la seva pròpia finalitat principal, i d'altra banda, permetre avançar en l'aprenentatge de la comunicació escrita i oral, des de la perspectiva de l'ús correcte de la llengua en la seva aplicació en el turisme. [...] The objective of this module is twofold, on the one hand, to adapt literary discourses to the new tourist proposals, as well as to the variety of resources (authors, characters, emblematic places) that generate attractiveness beyond their own main purpose, and on the other to advance the learning of written and oral communication, from the perspective of the correct use of the language in its application in tourism. [...] El objetivo de este módulo es doble, por un lado, adaptar los discursos literarios a las nuevas propuestas turísticas, así como a la variedad de recursos (autores, personajes, lugares emblemáticos) que generan atractivo más allá de su propio fin principal, y por otro permitir avanzar en el aprendizaje de la comunicación escrita y oral, desde la perspectiva del uso correcto de la lengua en su aplicación en el turismo. [...]
2022-23 Màster Universitari en Gestió Turística del Patrimoni Cultural [1426]
3 documents
|
|
5.
|
|
6.
|
|
7.
|
5 p, 107.4 KB |
Experiència i Recerca: Espais de Creació i Desenvolupament de la Persona [43221]
/
Nieva, Carolina ;
Torrebadella Flix, Francesc Xavier ;
Empain, Joanna ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
En aquest mòdul s'estudiarà des del àmbit transversal de l'espai: l'experiència i pràctica de l'educació artística, l'educació corporal i la psicomotricitat. Ho farà baix el signe de la creativitat i el desenvolupament de la persona, i tenint en compte les transformacions que experimenta el concepte d'espai i la seva vivència en el canvi de paradigma que reclama l'educació actual. [...] This module will be studied from the transversal space: the experience and practice of arts education, physical education and psychomotor skills. We will under the sign of creativity and personal development, and taking into account the transformations experienced by the concept of space and its experience in the paradigm shift that demands modern education. [...] En este módulo se estudiará desde el ámbito transversal del espacio: la experiencia y práctica de la educación artística, la educación corporal y la psicomotricidad. Lo hará bajo el signo de la creatividad y el desarrollo de la persona, y teniendo en cuenta las transformaciones que experimenta el concepto de espacio y su vivencia en el cambio de paradigma que reclama la educación actual. [...]
2021-22 Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents
|
|
8.
|
|
9.
|
|
10.
|
4 p, 102.8 KB |
Mediació Didàctica de la Llengua i Creació de Productes Turístics Literaris [44171]
/
Garriga Escribano, Cecilio ;
Arqués, Rossend 1953- ;
Aguar Martínez, María José ;
Anderson, Jane ;
Tejedor, Santiago ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
L'objectiu d'aquest mòdul és doble, d'una banda, adaptar els discursos literaris a les noves propostes turístiques, així com a la varietat de recursos (autors, personatges, llocs emblemàtics) que generen atractiu més enllà de la seva pròpia finalitat principal, i d'altra banda, permetre avançar en l'aprenentatge de la comunicació escrita i oral, des de la perspectiva de l'ús correcte de la llengua en la seva aplicació en el turisme. [...] El objetivo de este módulo es doble, por un lado, adaptar los discursos literarios a las nuevas propuestas turísticas, así como a la variedad de recursos (autores, personajes, lugares emblemáticos) que generan atractivo más allá de su propio fin principal, y por otro permitir avanzar en el aprendizaje de la comunicación escrita y oral, desde la perspectiva del uso correcto de la lengua en su aplicación en el turismo. [...]
2020-21 Màster Universitari en Gestió Turística del Patrimoni Cultural [1426]
3 documents
|
|