Resultats globals: 4 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 2 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
17 p, 98.5 KB La docència a la UAB / Hernanz, Ma. Lluïsa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola)
La universitat està abocada a fer front a un nou entorn marcat per una sèrie de transformacions profundes que afecten àmbits diversos. La migració accelerada d'un sistema d'universitat tradicional -amb una oferta rígida i poc diversificada de titulacions homologades i una demanda «segura» d'estudiants locals entre els 18 i els 25 anys, dedicats prioritàriament a l'estudi presencial- a un nou model molt més flexible, tant pel que fa a la tipologia de les carreres com a les característiques dels alumnes, ha comportat un procés paral·lel de reflexió entorn de la docència sensu lato, que ha esdevingut un factor clau de competitivitat dins l'àmbit universitari. [...]
La universidad está destinada a hacer frente a un nuevo entorno marcado por una serie de transformaciones profundas que afectan a ámbitos diversos. La migración acelerada de un sistema de universidad tradicional -con una oferta rígida y poco diversificada de titulaciones homologadas y una demanda «segura» de estudiantes locales entre los 18 y 25 años dedicados prioritáriamente al estudio presencial- a un nuevo modelo mucho más flexible, ya sea por la tipología de las carreras o por la características de los alumnos, ha comportado un proceso paralelo de reflexión alrededor de la docencia sensu lato. [...]
University is facing a new context characterized by a set of deep transformations that affect various aspects. The accelerated migration from a traditional university system -- with a rigid and little diversified offer of studies and a «secure» demand of local students aged 18 to 25, mainly consecrated to the presential study -- to a much more flexible new one with regard to the type of studies and the students' characteristics, has become a parallel process of reflection about teaching sensu lato. [...]

2001 - 10.5565/rev/educar.393
Educar, N. 28 (2001) , p. 99-115  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
158 p, 3.0 MB La perspectiva de gènere en la docència universitària a la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB : una observació participant amb les docents / Mampel Alonso, Olga ; Foradada Villar, Mireia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Actualment, la perspectiva de gènere (PE) a la docència universitària és un concepte cada cop més estès a les universitats. A Catalunya, existeix el Marc Conceptual de Gènere (2020) des d'una aproximació multidimensional, transformable i transversal, i reflexiona gràcies a epistemologies feministes sobre la necessitat de transgredir de les fronteres eurocèntriques, postcolonials i discriminatòries en la pràctica educativa. [...]
2022
Grau en Pedagogia [1211]  

Documents gràfics i multimèdia 2 registres trobats  
1.
2 p, 308.8 KB XVII Jornada "Compartint Coneixements a les biblioteques de la UAB" Intel·ligència Artificial: el seu impacte en la docència i les biblioteques / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
2023
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 17 : 2023
13 documents
2.
2 p, 697.5 KB Setzena Jornada "Compartint Coneixements a les biblioteques de la UAB" Docència i Biblioteca / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
2022
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 16 : 2022
16 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.