Resultats globals: 1 registres trobats en 0.04 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
11 p, 475.2 KB La figura del Dircom : su importancia en el modelo de comunicación integral / Morales Serrano, Francisca (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Enrique, Ana Mª (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Este artículo aborda la función del Dircom, ejecutivo responsable de la comunicación tanto de empresas como de instituciones y su implicación en la consolidación en estos últimos años del modelo de comunicación integral. [...]
This article approaches the function of the Dircom, an executive responsible for the communication of both companies and institutions and his implication in the consolidation in the latter years of the model of integral communication. [...]

2007
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 35 (2007) p. 83-93  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.