Resultats globals: 3 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 3 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
9 p, 145.5 KB "Geovivència", el vídeo participatiu per estudiar geografia a l'ensenyament secundari / Royo Climent, Jordi (Institut Barri Besòs de Barcelona)
La nostra percepció de la situació actual de l'ensenyament de la geografia a secundària i a batxillerat no és positiva, ja que hi predominen uns enfocaments que no interessen a l'alumnat i que projecten una imatge poc útil de la disciplina. [...]
Nuestra percepción de la situación actual de la enseñanza de la geografía en la educación secundaria y en el bachillerato no es positiva, porque predominan unos enfoques que no interesan al alumnado y que proyectan una imagen poco útil de la disciplina. [...]
Le diagnostic de la situation actuelle de l'enseignement de la géographie dans l'enseignement secondaire n'est pas positif. Les approches dominantes n'intéressent pas les étudiants et projettent l'image d'une discipline inutile. [...]
Our diagnosis of the current situation of teaching geography in Catalan secondary schools is not positive: students seem to show no interest in the subject because the approaches that teachers use do not convey the significance and utility of geography content. [...]

2017 - 10.5565/rev/dag.497
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 63 Núm. 3 (setembre-desembre 2017) , p. 649-657 (Estats de la qüestió)  
2.
8 p, 230.9 KB La geografia a l'ensenyament secundari / Ascón i Borrás, Rosa ; Albadalejo, Gide ; Bastida, Anna ; Edo, Mª José ; Sáez, E.
Cet article veut faire connaître une série de réflexions et de propositions qui ont été élaborées par un groupe de professeurs de géographie. Ayant constaté que cette matière occupe souvent une place marginale dans le Lycées, on an tenté l'analyse des causes de cette situation. [...]
This article aims to inform on certain reflexions and proposals made by a group of geography teachers. The reasons for the marginal place that geography occupies in many cases in secondary schools are analyzed, and the conclusion is reached that some causes are of an institutional nature while others are inherent in the discipline itself. [...]
El objetivo de este artículo es reflexionar sobre la geografía en la ensefianza secundaria y hacer unas propuestas elaboradas por un grupo de profesores de geografía. Se constata que la geografía, en muchas ocasiones, juega un papel marginal en los institutos, y a partir de este hecho se analizan las causas de ello. [...]

1984
Documents d'anàlisi geogràfica, N. 5 (1984) p. 141-148  
3.
13 p, 352.1 KB La introducció dels conceptes de la geografia crítica a l'ensenyament secundari / Ascón i Borrás, Rosa
Le but de cet article est celui de montrer la possibilité et l'utilité de l'emploi des principes de l'école critique en géographie dans l'enseignement secondaire. Cette approche est spécialment appropiée pour motiver et impliquer les élèves dans les sujets d'étude ainsi que pour leur permettre une plus grande compréhension de ceux-ci.
This article aims to demonstrate the possibility and utility of applying the methods and theory of the critica1 school of geography to secondary education. This approach is especially suited in achieving the pupils' motivation, involvernent and understanding of the topics studied.
Este articulo pretende demostrar la posibilidad y utilidad de la aplicación de los supuestos de la escuela critica en geografia a la enseñanza secundaria. Este enfoque es muy adecuado desde la perspectiva de la motivación, implicación y comprensión de los ternas por parte de los alumnos.
Aquest article vol demostrar la possibilitat i utilitat d'aplicar els suposits de l'escola crítica en geografia a l'ensenyament secundari. Aquest enfocament és molt adequat des del punt de vista de la motivació, implicació i comprensió dels temes per part dels alumnes.

1990
Documents d'anàlisi geogràfica, N. 16 (1990) p. 79-91  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.