Resultats globals: 1 registres trobats en 0.04 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
112 p, 1.2 MB La gestió de la reputació online : Estudi del cas UOC / Ortiz Fort, Laia ; Enrique, Ana Mª, (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La reputació corporativa és un actiu intangible que esdevé un avantatge competitiu per a les organitzacions. Perquè generi valor, però, cal gestionar-la proactivament. L'auge d'Internet i dels mitjans socials obliga les empreses i institucions a adaptar la seva comunicació corporativa i actuació a l'entorn digital. [...]
La reputación corporativa es un activo intangible que se convierte en una ventaja competitiva para las organizaciones. Para que genere valor, no obstante, debe ser gestionada proactivamente. El auge de Internet y de los medios sociales obliga a las empresas e instituciones a adaptar su comunicación corporativa y actuación al entorno digital. [...]
Corporative reputation is an intangible asset that becomes a competitive advantage for organizations. However, it must be managed proactively to generate value. Internet and social media boom forces enterprises and institutions to adapt their corporative communication and their action to the digital environment. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.