No s'ha trobat cap coincidència exacta per d’un, però canviant-lo per d un...
Resultats globals: 1 registres trobats en 0.37 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
17 p, 110.0 KB La lectura compartida d'un àlbum sense text en una aula d'acollida / Pérez i Ventayol, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Els àlbums sense text poden ser un material molt adequat per fomentar les produccions orals en la llengua d'aprenentatge de l'alumnat nouvingut. La reconstrucció de la història a partir de les il·lustracions crea un espai propici per a l'elaboració de respostes interpretatives i, en el marc d'una dinàmica de lectura compartida entre tot el grup, es pot generar l'intercanvi i la discussió entre l'alumnat. [...]
Los álbumes sin texto pueden ser un material muy adecuado para fomentar las producciones orales en la lengua de aprendizaje del alumnado inmigrante. La reconstrucción de la historia a partir de las ilustraciones crea un espacio propicio para la elaboración de respuestas interpretativas y, en el marco de una dinámica de lectura compartida entre todo el grupo, se puede generar el intercambio y la discusión entre el alumnado. [...]
The use of picturebooks with only illustrations and no text have been proven to be an extremely useful way of encouraging oral production in the target language among immigrant students. Shared reading and reconstructing the story with the aid of the illustration allows for the creation of a space that favours the elaboration of interpretative answers and discussion within the class group, at the same time that it contributes to the exchange of knowledge between classmates. [...]

2010 - 10.5565/rev/jtl3.215
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 3, Núm. 2 (juny-juliol 2010) , p. 98-114  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.