Resultats globals: 1,292 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 686 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 42 registres trobats
Publicacions periòdiques, 2 registres trobats
Llibres i col·leccions, 43 registres trobats
Documents de recerca, 214 registres trobats
Materials didàctics, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 302 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 2 registres trobats
Articles 686 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
3 p, 666.1 KB Aprendre de les illes petites per entendre la dinàmica dels boscos afromuntans / Nogué Bosch, Sandra (Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals) ; Lima, Ricardo (Centre d'Ecologia, Evolució i Canvis Ambientals (cE3c)) ; Alvaro Castilla-Beltrán, Álvaro (Universidad de La Laguna. Instituto Universitario de Bio-Orgánica Antonio González)
Un grup d'investigadores i investigadors internacionals ha dut a terme un estudi a l'illa de Sao Tomé, Golf de Guinea, per a comprendre la dinàmica dels boscos afromuntans. Encara que aquests boscos tropicals van resistir canvis climàtics fa 12. [...]
Un grupo de investigadoras e investigadores internacionales ha llevado a cabo un estudio en la isla de Santo Tomé, Golfo de Guinea, para comprender la dinámica de los bosques afromontanos. Aunque estos bosques tropicales resistieron cambios climáticos hace 12. [...]
An international group of researchers conducted a study on the island of São Tomé, Gulf of Guinea, to understand the dynamics of the Afromontane forests. Although these tropical forests withstood climatic changes 12,500 years ago, the introduction of plant species in the last 200 years and the increase in charcoal particles suggest their vulnerability to human impacts and global climate change.

2024
UAB divulga, Març 2024
3 documents
2.
13 p, 562.7 KB Enseñar y aprender en el ciberespacio : Aportes desde las pedagogías ciberfeministas a la educación virtual. Revisión sistemática de literatura / Sepúlveda-Parrini, Paloma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Valdivia, Paloma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
Los entornos virtuales presentan enormes desafíos en términos de brechas y desigualdades. Una de ellas es el rol del género y sus implicaciones en las relaciones mediadas por las tecnologías. En este escenario, los entornos virtuales de educación superior no son una excepción. [...]
2022 - 10.5209/tekn.77868
Teknokultura, Vol. 19 Núm. 2 (2022) ,p.241-253  
3.
7 p, 519.1 KB Seminars as a useful tool of active learning : The study case of the Zoology in the Environmental Sciences / Soler Membrives, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Muñoz Muñoz, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Carrassón López de Letona, Maite (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Constenla Matalobos, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Garcia-del-Pino, Fernando (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Morton Juaneda, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Valbuena Ureña, Emilio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia)
En aquest treball es mostra com la incorporació de seminaris en la Zoologia de les Ciències Ambientals ajuda a millorar les qualificacions respecte a la mitja de les titulacions. Es conclou que la utilització de seminaris està molt ben valorat pels estudiants i n'augmenta la seva motivació. [...]
This paper shows how the incorporation of seminars in the Zoology of Environmental Sciences helps to improve the qualifications with regard to the average of the degree qualifications. We conclude that the use of seminars is highly valued by students and increases their motivation. [...]

2016
Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), Núm. 3 (2016)  
4.
24 p, 347.0 KB Learning from the streets : a state-of-the-art review about Linguistic Landscapes and Global Citizenship Education / Parrança da Silva, Francisco (Universidade de Aveiro (Portugal))
In this article we discuss how Linguistic Landscapes (LL) as a pedagogical tool can be applied in the framework of Global Citizenship Education (GCE). We explore the pedagogical use of LL, which are the visible representation of multilingualism and diversity in public spaces, and their role for GCE practices. [...]
En aquest article, explorem la utilització dels paisatges lingüístics (PL) com a eina pedagògica dins el marc de l'educació per a la ciutadania global (ECG). Investiguem com els PL, que representen de manera visible el multilingüisme i la diversitat en espais públics, poden contribuir a les pràctiques d'ECG. [...]
En este artículo analizamos las aplicaciones de los Paisajes Lingüísticos (PL) como herramienta pedagógica en el marco de la Educación para la Ciudadanía Global (ECG). Exploramos la utilización pedagógica de los PL y su papel en las prácticas de la ECG. [...]
Dans cet article, nous examinons comment les paysages linguistiques (PL) en tant qu'outil pédagogique peuvent être appliqués dans le cadre de l'éducation à la citoyenneté mondiale (ECM). Nous explorons l'utilisation pédagogique des PL et leur rôle dans les pratiques d'ECM. [...]

2024 - 10.5565/rev/jtl3.1294
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 17 Núm. 1 (2024) , p. e1294 (Articles)  
5.
21 p, 865.5 KB Beyond classroom walls : high school foreign language learning with Linguistic Landscape activities / Bal, Nesrin (Ministry of National Education)
In addition to its widespread use in various disciplines, LL has garnered attention from researchers in education for its role in enhancing language learning and promoting linguistic diversity. However, its systematic integration into language teaching contexts, particularly in high school settings, remains limited. [...]
A més del seu ús generalitzat en diverses disciplines, la Lingüística del Paisatge (LP) ha cridat l'atenció dels investigadors en l'àmbit de l'educació pel seu paper en millorar l'aprenentatge de llengües i promoure la diversitat lingüística. [...]
Además de su uso generalizado en diversas disciplinas, el Paisaje Lingüístico (PL) ha captado la atención de los investigadores en educación por su papel en mejorar el aprendizaje de idiomas y promover la diversidad lingüística. [...]
En plus de son utilisation généralisée dans diverses disciplines, la Linguistique du Paysage (LP) a attiré l'attention des chercheurs en éducation pour son rôle dans l'amélioration de l'apprentissage des langues et la promotion de la diversité linguistique. [...]

2024 - 10.5565/rev/jtl3.1345
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 17 Núm. 1 (2024) , p. e1345 (Articles)  
6.
12 p, 4.0 MB Domain generalization in deep learning for contrast-enhanced imaging / Sendra-Balcells, C. (Universitat de Barcelona) ; Campello, Victor M (Universitat de Barcelona) ; Martín-Isla, C. (Universitat de Barcelona) ; Viladés Medel, David (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Descalzo, Martin (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Guala, Andrea (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Rodriguez-Palomares, Jose F (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Lekadir, K. (Universitat de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona
The domain generalization problem has been widely investigated in deep learning for non-contrast imaging over the last years, but it received limited attention for contrast-enhanced imaging. However, there are marked differences in contrast imaging protocols across clinical centers, in particular in the time between contrast injection and image acquisition, while access to multi-center contrast-enhanced image data is limited compared to available datasets for non-contrast imaging. [...]
2022 - 10.1016/j.compbiomed.2022.106052
Computers in Biology and Medicine, Vol. 149 (october 2022) , p. 106052  
7.
12 p, 262.5 KB La Formación del profesorado para la educación lingüística y culturalmente inclusiva : relato de una experiencia de Aprendizaje-servicio en un Trabajo de Fin de Grado / Llompart Esbert, Julia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Masats, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona)
Las políticas educativas actuales, con el objetivo de dar respuesta a la necesidad de gestionar aulas lingüística y culturalmente diversas, promueven un modelo de educación inclusiva que requiere docentes que sean lingüísticamente sensibles en sus creencias, actitudes y acciones en las aulas ordinarias. [...]
Current educational policies, with the aim of responding to the need to manage linguistically and culturally diverse classrooms, promote an inclusive education model that requires teachers who are linguistically sensitive in their beliefs, attitudes, and actions in ordinary classrooms. [...]

2023 - 10.6018/reifop.559471
Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado, Vol. 26 Núm. 2 (2023) , p. 103-114  
8.
11 p, 1.5 MB Teachers' closeness of professional relationship and its role in learning perception after reciprocal peer observation / Ribosa Martínez, Jesús (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Noguera, Ingrid (Universitat de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Monguillot, Meritxell (Institut Nacional d'Educació Física de Catalunya) ; Duran Gisbert, David 1963- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Extant literature on reciprocal peer observation has reported teachers' perception of positive effects on interpersonal relationships. However, pretest-posttest evidence is missing (first aim), and its role in teacher learning has not been examined (second aim). [...]
2024 - 10.1016/j.tate.2024.104469
Teaching and Teacher Education, Vol. 140 (2024) , art. 104469  
9.
Exploring language alternation and participation in an 'in-between learning scenario': a case study of a WhatsApp chat with secondary students of English / Pratginestós, Cèlia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Masats, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona)
The study of participation from a socio-interactional perspective relates to the exploration of the interactional practices displayed by interactants and the close examination of the multimodal resources they employ. [...]
2023 - 10.1080/19463014.2024.2315022
Classroom Discourse, Feb 2023  
10.
14 p, 686.2 KB Diseño de situaciones de aprendizaje para Matemáticas en un contexto remoto / Solar Bezmalinovic, Horacio (Universidad Católica de Chile)
En Chile, como respuesta a la crisis generada por la pandemia, se diseñaron situaciones de aprendizaje en un contexto remoto. El foco de este estudio es indagar en cinco dimensiones para el diseño de situaciones de aprendizaje en Matemáticas: tareas matemáticas, cápsulas de video, interacciones, retroalimentaciones y evaluaciones. [...]
In response to the pandemic crisis, remote learning situations were designed in Chile. This study investigates five dimensions for the design of Mathematics learning situations: mathematical tasks, video capsules, interactions, feedback, and evaluations. [...]

2024 - 10.5565/rev/ensciencias.5870
Enseñanza de las ciencias, Vol. 42 Núm. 1 (2024) , p. 161-174 (Innovaciones Didácticas)  

Articles : 686 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 42 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
11 p, 15.9 MB Recursos Educativos Abiertos creados con la metodología playful learning / Valdivia, Paloma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Playful Learning UAB representa un projecte on convergeixen la creació, la col·laboració i el joc per abordar desafiaments educatius al nostre entorn. Estudiants de Treballs de Final de Grau i Màster col·laboren per enfrontar reptes locals, des de les necessitats de l'ajuntament de Palau-solità i Plegamans fins als desafiaments al campus de la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
Proyecto de innovación docente que parte del aprendizaje lúdico para realizar propuestas educativas a un contexto determinado. Participan de estudiantes de TFG de Primaria, Máster PHD, Doctorado en Educación y exalumnos/as.

2024
Setmana de l'Educació Oberta a la UAB. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, 2024
2 documents
2.
1 p, 9.2 MB Aprenentatge Situat i Aprenentatge Connectat : Implicacions per al Treball / Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu (CRiEDO)
L'Equip de Desenvolupament Organitzacional (http://edo. uab. cat) de la Universitat Autònoma de Barcelona, amb la col·laboració del Centre d'Estudis Jurídics i Formació Especialitzada (CEJFE) i de l'Escola d'Administració Pública de Catalunya (EAPC), organitzen el IV Congrés Internacional EDO "Aprenentatge situat i aprenentatge connecatat: implicacions per al treball", cel·lebrat els dies 11, 12 i 13 de maig, amb l'objectiu d'analitzar els últims avanços en el camp de l'aprenentatge informal i els processos de creació i gestió del coneixement en les organitzacions.
El Equipo de Desarrollo Organizacional (http://edo. uab. cat) de la Universidad Autónoma de Barcelona, ​​con la colaboración del Centro de Estudios Jurídicos y Formación Especializada (CEJFE) y de la Escuela de Administración Pública de Cataluña (EAPC), organizan el IV Congreso Internacional EDO "Aprendizaje situado y aprendizaje conectado: implicaciones para el trabajo", celebrado los días 11, 12 i 13 de mayo, con el objetivo de analizar los últimos avances en el campo del aprendizaje informal y los procesos de creación y gestión del conocimiento en las organizaciones.
The Organizational Development Group (http://edo. uab. cat) of the Autonomous University of Barcelona, ​​​​with the collaboration of the Center for Legal Studies and Specialized Training (CEJFE) and the School of Public Administration of Catalonia (EAPC ), organise the IV International EDO Congress "Situated Learning and Connected Learning: Implications for Working" together held on may 11, 12 and 13. [...]

2016 (Congrés Internacional EDO)
2 documents
3.
1 p, 5.6 MB Organitzacions que aprenen i generen coneixement / Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu (CRiEDO)
L'Equip de Desenvolupament Organitzacional (http://edo. uab. cat) de la Universitat Autònoma de Barcelona, amb la col·laboració del Centre d'Estudis Jurídics i Formació Especialitzada (CEJFE) i de l'Escola d'Administració Pública de Catalunya (EAPC), organitzen el III Congrés Internacional EDO "Organitzacions que aprenen i generen coneixement" amb l'objectiu d'analitzar els darrers avanços en el camp de la creació i gestió del coneixement a les organitzacions, posant especial èmfasis en l'aprenentatge en el lloc de treball.
El Equipo de Desarrollo Organizacional (http://edo. uab. cat) de la Universidad Autónoma de Barcelona, ​​con la colaboración del Centro de Estudios Jurídicos y Formación Especializada (CEJFE) y de la Escuela de Administración Pública de Cataluña (EAPC), organizan el III Congreso Internacional EDO "Organizaciones que aprenden y generan conocimiento" con el objetivo de analizar los últimos avances en el campo de la creación y gestión del conocimiento en las organizaciones, poniendo especial énfasis en el aprendizaje en el puesto de trabajo.
The Organizational Development Group (http://edo. uab. cat) of the Autonomous University of Barcelona, ​​​​with the collaboration of the Center for Legal Studies and Specialized Training (CEJFE) and the School of Public Administration of Catalonia (EAPC ), organise the III EDO International Congress, "Learning organizations and organizational knowledge creation" which goal was to analyze the latest developments in the field of knowledge creation and management in organizations, with particular emphasis on learning in the workplace.

2014
2 documents
4.
5 p, 726.7 KB Effects of learning an additional language on VOT perception / Liu, Zhao (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gorba, Celia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cebrian, Juli (Universitat Autònoma de Barcelona) ; International Congress of Phonetic Sciences (19è: 2019: Melbourne)
Studies on cross-linguistic influence often investigate the effect of the L1 on subsequently learned languages. This paper reports the results of two studies exploring the effect of language learning on the perception of VOT in the L2/L3 but also in the L1. [...]
2019
Proceedings of the 19th International Congress of Phonetic Sciences, (2019) , p. 260-264  
5.
18 p, 4.7 MB Metric learning for novelty and anomaly detection / Masana, Marc (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ; Ruiz López, Idoia (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ; Serrat Gual, Joan (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ; Weijer, Joost van de (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ; López Peña, Antonio M. (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya))
When neural networks process images which do not resemble the distribution seen during training, so called out-of-distribution images, they often make wrong predictions, and do so too confidently. The capability to detect out-of-distribution images is therefore crucial for many real-world applications. [...]
2019
British Machine Vision Conference. Northumbria University (Newcastle), 3-6 Sep. 2018  
6.
18 p, 2.1 MB From the traditional classroom to mobile microlearning: analysing the potential of Instagram for Chinese language learning / Rovira-Esteva, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Vargas-Urpi, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona)
In the context of the digital revolution that is taking place in education in general, both social networks and the educational content they can offer are becoming increasingly important. Instagram is a paradigmatic example of m-learning (including mobile learning and microlearning). [...]
2023
The 4th International Symposium of the European Association of Chinese Teaching (EACT): Yesterday, Today and Tomorrow: Chinese Language Education in Secondary and Higher Education from a Multilingual and Multicultural Perspective. Southampton, 4t : 2023  
7.
48 p, 7.8 MB d/Deaf people's conceptualization of sound and music: implication for learning Subtitling for the Deaf and Hard of Hearing (SDH) / Rodríguez Redondo, Ana Laura
2021 (LEAD ME)
Lead me Winter Training School (Madrid, 2021), : 2021  
8.
11 p, 1.2 MB A multilingual open access database of resources for Teaching and Learning Chinese as a Foreign Language / Rovira-Esteva, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Casas-Tost, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Morodo, Andy (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Paoliello, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Vargas-Urpi, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental)
Nowadays the use of technologies is deeply embedded in the teaching and learning of foreign languages. Therefore, students and teachers are compelled to continuously update their digital skills. The need for online teaching has been spurred by the COVID pandemics, thus posing new challenges in this regard. [...]
2021
11th International Conference and Workshops on Technology and Chinese Language Teaching (TCLT11). Online, 11è : 2021  
9.
8 p, 134.6 KB Sociology of gender meets pharmacy, university meets high school : interdisciplinarity through service learning / Freude, Leon ; Collado Sevilla, Ana Antonia ; Vergés Bosch, Núria ; International Conference of Education, Research and Innovation (12a : 2019 : Sevilla, Andalusia)
We present an interdisciplinary experience of Service Learning, which has been part of the broader project Sharing ideas: the university goes to high school. In this project, university students divulgate, dialogue and contrast knowledge acquired at their university class through the organization of workshops at high schools. [...]
2019
ICERI2019 Proceedings, 2019, p. 849-856  
10.
6 p, 124.8 KB Service-learning to reflect on gender in universities and schools and boost women's presence in ICT / Vergés Bosch, Núria ; Freude, Leon ; Camps Calvet, Clara ; International Conference of Education, Research and Innovation (12a : 2019 : Sevilla, Andalusia)
Service-Learning (APS), as a teaching methodology, is being increasingly implemented in our universities. However, there has been little research into its potential for a sociology committed to gender transformation and feminisms. [...]
2019
ICERI2019 Proceedings, 2019, p. 957-962  

Contribucions a jornades i congressos : 42 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Publicacions periòdiques 2 registres trobats  
1.
21 p, 413.3 KB Education and treatment of children / Pressley Ridge School ; West Virginia University ; California State College (Pa.)
[Pittsburgh, Pa. : Pressley Ridge School, 1977]-
309 documents
 Accés restringit a la UAB
2.
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
Revista plurilingüe, amb avaluació externa, sobre l'investigació en Didàctica de la Llengua i de la Literatura associada als programes del màster en Recerca en Didàctica de la Llengua i la Literatura i els estudis doctorals de la Unitat de Didàctica de la Llengua i de la Literatura de la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona (Espanya).
Revista plurilingüe, con evaluación externa, sobre la investigación en Didáctica de la Lengua y de la Literatura asociada a los programas de máster en Investigación en Didáctica de la Lengua y la Literatura y los estudios doctorales de la Unidad de Didáctica de la Lengua y la Literatura de la Facultad de Ciencias de la Educación de la Universidad Autónoma de Barcelona (España).
Peer reviewed plurilingual journal of Language and Literature Teaching Methods associated with the masters degree in Research in Language and Literature Teaching Methodology and the doctoral programme from the Area of Language and Literature Education of the Faculty of Education of the Universitat Autònoma de Barcelona (Spain).

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de les Ciències de l'Educació, Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials, 2009-
58 documents

Llibres i col·leccions 43 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
Communities of practice for promoting organizational and informal learning in Public Administration / Rodríguez-Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Professional development of the members of any organization is a key and essential factor to promote innovation and, ultimately, the improvement of public organizations. Communities of practice is one of the leading strategies used to promote knowledge management processes aimed at generating organizational and individual and informal learning. [...]
IGI Global 2019
Handbook of Research on Implementing Knowledge Management Strategy in the Public Sector, 2019, p. 168-189  
2.
13 p, 97.6 KB Acculturation and pragmatic learning : International students in the United States / Sánchez-Hernández, Ariadna
The present study explores the relationship between acculturation and the development of second language (L2) pragmatic competence during a semester-long study abroad (SA) program in the United States (US). [...]
Berlin : Language Science Press, 2018
Learning context effects : study abroad, formal instruction and international immersion classrooms, 2018, p. 283-295  
3.
18 p, 811.4 KB Making Colin the poet real English language learning as embodied action,: aesthetics and emotion / Moore de Luca, Emilee ; Herrera, Almudena ; Deal, Mandy
This chapter analyses videorecorded interactions in English theatre sessions with a group of secondary school students. It shows how seemingly inauthentic language input is transformed into a real, embodied, aesthetic and emotional learning experience by the youth. [...]
Berlin: Peter Lang GmbH International Academic Publishers, 2021
Learning English Out of School : An Inclusive Approach to Research and Action, 2021, p. 143-160  
4.
19 p, 758.4 KB The affordances of an arts-based approach for building opportunities for young people's learning / Moore de Luca, Emilee ; Hawkins, Margaret R.
This chapter sets out from the empirical basis of data collected in a digital storytelling activity implemented as part of the IEP! project, in which different creative practices and methods come into play. [...]
space for learning; 2) the youth develop self- knowledge in the ways they manage their activity and their relationships; and 3) the youth harness the affordances of the context for managing their engagement and alignment in the activity and with others.

Berlin: Peter Lang GmbH International Academic Publishers, 2021
Learning English Out of School : An Inclusive Approach to Research and Action, 2021, p. 99-117  
5.
29 p, 795.2 KB Learning English in translocal exchanges in Instagram chat / Pratginestós, Cèlia ; Masats, Dolors
This chapter analyses how social media-Instagram chats-is employed by a group of youth in Catalonia and in Greece for communicating in English as a lingua franca, as an extension of a translocal project initiated in their schools. [...]
Berlin: Peter Lang GmbH International Academic Publishers, 2021
Learning English Out of School : An Inclusive Approach to Research and Action, 2021, p. 69-97  
6.
16 p, 603.1 KB Out-of-school language learning and educational equity / Moore de Luca, Emilee ; Vallejo Rubinstein, Claudia ; Dooly Owenby, Melinda ; Borràs, Eulàlia
This chapter explores existing scholarship on out-of-school learning at both a local (Catalan) and an international level. We particularly focus on research that documents foreign language learning and literacy development in both informal and nonformal education across diverse socioeconomic, linguistic and cultural contexts. [...]
Berlin: Peter Lang GmbH International Academic Publishers, 2021
Learning English Out of School : An Inclusive Approach to Research and Action, 2021, p. 27-42  
7.
19 p, 654.6 KB Introduction : Inclusive epistemologies and practices of out- of- school English learning / Moore de Luca, Emilee
Official indicators suggest that English as a Foreign language is one of the school subjects that is most telling of social inequalities in Catalonia, this being the geographical and educational context where the research presented in this volume was carried out. [...]
Berlin: Peter Lang GmbH International Academic Publishers, 2021
Learning English Out of School : An Inclusive Approach to Research and Action, 2021, p. 7-25  
8.
Learning and differentiation within professions : the cases of teaching and nursing / Parding, Karolina (Luleå University of Technology (Suècia)) ; Berg Jansson, Anna (Luleå University of Technology (Suècia)) ; Maestripieri, Lara, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona)
In Sweden, the education sector and the healthcare sector have historically been, and still are, to a large extent state run, with both being publicly funded and delivered: typical in a social democratic system. [...]
Palgrave Macmillan Cham, 2023 - 10.1007/978-3-031-31278-6_6
Professionalism and Social Change. Processes of Differentiation Within, Between and Beyond Professions, 2023, p. 125-142  
9.
174 p, 2.8 MB Learning English Out of School : An Inclusive Approach to Research and Action / Moore de Luca, Emilee, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Vallejo Rubinstein, Claudia, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Morodo, Andy ; Herrera, Almudena ; Deal, Mandy ; Zhang, Miaomiao ; Llompart Esbert, Julia ; Hawkins, Margaret R. ; Pratginestós, Cèlia ; Masats, Dolors ; Corona, Victor ; Solans, Jorge ; Dooly Owenby, Melinda ; Borràs, Eulàlia
This volume reports on the main results of the research project Inclusive epistemologies and practices of out-of-school English learning. The study reacts to low attainment levels in English as a foreign language among socioeconomically disadvantaged youth. [...]
Berlin: Peter Lang GmbH International Academic Publishers, 2021 (Foreign Language Teaching in Europe ; 19) - 10.3726/b18699  
10.
342 p, 1.3 MB Learning context effects : study abroad, formal instruction and international immersion classrooms / Pérez-Vidal, Carmen, ed. (Universitat Pompeu Fabra) ; López-Serrano, Sonia, ed. ; Ament, Jennifer Rose, ed. ; Thomas-Wilhelm, Dakota (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sánchez-Hernández, Ariadna ; Pogorelova, Iryna ; Trenchs Parera, Mireia ; Geoghegan, Leah ; del Río, Carmen ; Juan-Garau, Maria ; Monje, Victoria ; Carlet Foresti, Angelica ; Avello, Pilar ; Tejada-Sánchez, Isabel ; Moratinos-Johnston, Sofía ; Juan-Garau, Maria ; Salazar-Noguera, Joana ; Ament, Jennifer Rose (Universitat Pompeu Fabra) ; Barón Parés, Júlia (Universitat Internacional de Catalunya) ; López-Serrano, Sonia (Universitat Pompeu Fabra) ; Thomas-Wilhelm, Dakota (Universitat Autònoma de Barcelona)
This book deals with the effects of three different learning contexts mainly on adult, but also on adolescent, learners' language acquisition. The three contexts brought together in the monograph include i) a conventional instructed second language acquisition (ISLA) environment, in which learners receive formal instruction in English as a Foreign Language (EFL); ii) a Study Abroad (SA) context, which learners experience during mobility programmes, when the target language is no longer a foreign but a second language learnt in a naturalistic context; iii) the immersion classroom, also known as an integrated content and language (ICL) setting, in which learners are taught content subjects through the medium of the target language-more often than not English, used as the Lingua Franca (ELF). [...]
Berlin : Language Science Press, 2018 - 10.5281/zenodo.1300630  

Llibres i col·leccions : 43 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 214 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5.8 MB Desarrollo de un protocolo de innovación asistencial para el manejo de la disfagia orofaríngea en ancianos hospitalizados : cribado sistemático mediante Machine Learning, diagnóstico clínico y tratamiento compensador con Intervenciones Mínimas-Masivas / Martín Martínez, Alberto ; Clavé i Civit, Pere, dir. ; Ortega Fernandez, Omar, dir. ; Quer, Miquel, dir.
La disfàgia orofaringia (DO) és un símptoma caracteritzat per la dificultat per formar i/o propulsar el bolus alimentici de la boca a l'esòfag. La DO presenta greus complicacions associades, com la deshidratació i malnutrició (MN), i el desenvolupament d'infeccions respiratòries i pneumònia aspirativa (PA). [...]
La disfagia orofaríngea (DO) es un síntoma caracterizado por la dificultad para formar y/o propulsar el bolo alimenticio de la boca en el esófago. La DO presenta graves complicaciones asociadas como la deshidratación y malnutrición (MN) y el desarrollo de infecciones respiratorias y neumonía aspirativa (PA). [...]
Oropharyngeal dysphagia (OD) is a symptom characterized by difficulty in forming and/or moving the alimentary bolus from the mouth to the esophagus. OD is associated to serious complications, such as dehydration and malnutrition (MN), and respiratory infections including aspiration pneumonia (AP). [...]

2023  
2.
10 p, 3.5 MB Learning for Compression / Reus Bergas, Antoni ; Serra Sagristà, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Cada vez los usuarios manejan más cantidad de datos, y con el avance tecnológico, estos datos ocupan un mayor espacio, más específicamente en el creciente campo de la realidad virtual, se necesitan enormes cantidades de espacio para almacenar cada uno de los elementos que se desean representar. [...]
Users are handling increasingly large amounts of data, and with technological advances, this data occupies more space, specifically in the growing field of virtual reality. Enormous amounts of space are needed to store each of the elements that are desired to be represented. [...]
Cada cop més, els usuaris gestionen més quantitat de dades, i amb l'avanç tecnològic, aquestes dades ocupen més espai, més específicament en el creixent camp de la realitat virtual, es necessiten enormes quantitats d'espai per emmagatzemar cadascun dels elements que es volen representar. [...]

2024
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
13 p, 2.2 MB Reinforcement learning in videogames / Villar Casino, Raúl ; Casas Roma, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
This work aims to delve into the main Reinforcement Learning (RL) models and explore their potential in environments of varying complexity. As a starting point, an exhaustive review of the state-of-the-art was conducted, covering both tabular methods (Q-Learning, Value Iteration, Monte Carlo) and Deep RL (Deep Q-Learning, PPO). [...]
Aquest treball pretén aprofundir en els principals models d'aprenentatge per reforç (RL) i explorar el seu potencial en entorns de diversa complexitat. Com a punt de partida, es va realitzar una revisió exhaustiva de l'estat de l'art, abastant tant mètodes tabulars (Q-Learning, Value Iteration, MonteCarlo) com Deep RL (Deep Q-Learning, PPO). [...]
Este trabajo tiene como objetivo profundizar en los principales modelos de Aprendizaje por Refuerzo (RL) y explorar su potencial en entornos de diversa complejidad. Como punto de partida, se realizó una revisión exhaustiva del estado del arte, abarcando tanto métodos tabulares (Q-Learning, Iteración de Valores, Monte Carlo) como Aprendizaje por Refuerzo Profundo (Deep Q-Learning, PPO). [...]

2024
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
13.4 MB Going beyond Classification Problems for the Continual Learning of Deep Neural Networks / Wu, Chenshen ; Mihai Raducanu, Bogdan, dir. ; Weijer, Joost van de, dir.
L'aprenentatge profund ha experimentat un gran progrés en l'última dècada a causa de l'explosió de la mida de les dades d'entrenament i els avenços en potència computacional. Mitjançant el processament d'inici a final de grans conjunts de dades utilitzant xarxes neuronals, les representacions d'imatges són més discriminatòries que les funcions fetes a mà utilitzades anteriorment. [...]
El aprendizaje profundo ha progresado enormemente en la última década debido a la explosión en la medida de los datos de entrenamiento y los avances en poder computacional. A través del entrenamiento de extremo a extremo en un gran conjunto de datos, las representaciones de imágenes son más discriminatorias que las funciones hechas a mano que se usaban anteriormente. [...]
Deep learning has made tremendous progress in the last decade due to the explosion of training data and computational power. Through end-to-end training on a large dataset, image representations are more discriminative than the previously used hand-crafted features. [...]

2023  
5.
162 p, 42.3 MB Synth-to-real semi-supervised learning for visual tasks / Gómez Zurita, Jose Luis ; López Peña, Antonio M. (Antonio Manuel), dir.
Aquest PhD se centra a aplicar l'aprenentatge semisupervisat (SSL) en problemes d'adaptació de domini sense supervisió (UDA) per tasques visuals relacionades amb la conducció autònoma. Comencem adreçant el problema de sintètic a real en UDA per detecció d'objectes (vianants i cotxes) en sistemes de visió a bord, que és una tasca crítica en conducció autònoma i sistemes de conducció assistida. [...]
Este PhD se centra en aplicar aprendizaje semi-supervisado (SSL) a problemas de adaptación de dominio sin supervisión (UDA) para tareas visuales relacionadas con la conducción autónoma Empezamos abordando el problema de sintético a real en UDA para detección de objetos (peatones y coches) en sistema de visión a bordo, que es una tarea crítica en conducción autónoma y sistemas de conducción asistida. [...]
This PhD focuses on applying semi-supervised learning (SSL) to unsupervised domain adaptation (UDA) problems for onboard visual tasks related to autonomous driving. We start by addressing the synth-to-real UDA problem on onboard vision-based object detection (pedestrians and cars), a critical task for autonomous driving and driving assistance. [...]

2023  
6.
20 p, 725.3 KB L'agenda compartida de la UAB : el projecte ITACA i la implementació institucional de l'aprenentatge basat en reptes / Ariño, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Gabinet de Projectes Institucionals) ; Ronzoni, Myra (Universitat Autònoma de Barcelona. Gabinet de Projectes Institucionals) ; Freixas, Margarita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Grau Rebollo, Jorge (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural) ; Tubau Muntaña, Susagna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
En aquest article es presenta una experiència concreta d'innovació transformadora a la UAB: l'experiència pilot d'implementació de la metodologia de l'aprenentatge basat en reptes (ABR) a dues facultats de la Universitat. [...]
This article will explain a specific experience of transformative innovation in the UAB: the pilot experience of implementing the Challenge Based Learning (CBL) methodology in two of the university's faculties. [...]

Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023 (Aprenentatge basat en reptes)
2 documents
7.
17 p, 5.2 MB 3D Apple Detection from Large Point Clouds Using Deep Learning / Arpaci, Berkay ; Ruiz Hidalgo, Javier, dir. (Universitat Politècnica de Catalunya) ; Gené-Mola, Jordi, dir. (IRTA - Institute of Agrifood Research and Technology) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació
In this work, the 3D deep learning object detection model, PointRCNN, is evaluated for apples detection. Point clouds obtained from two different methods, LiDAR and photogrammetry, and a combination of the data obtained from them are used to see the effect of positional accuracy, cloud density and the effect of additional parameters such as color and reflectance. [...]
En aquest treball s'avalua l'ús de xarxa neuronal 3D PointRCNN per la detecció de pomes. La base de dades utilitzada inclou núvols de punts obtinguts amb dos mètodes diferents, LiDAR i fotogrametria, i la combinació d'aquestes dades per avaluar l'efecte de l'exactitud posicional, la densitat dels núvols i altres paràmetres addicionals com el color i la reflectància. [...]

2023
Màster Universitari en Visió per Computador/Computer Vision [1172]  
8.
1 p, 998.7 KB Fair trade cocoa, how to increase its use in small Catalan makers? A Service-Learning Project / Xandri Capell, Xènia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
2023
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  
9.
1 p, 1.7 MB Acrylamide in food. Service Learning at Ribot i Serra High School / Picó Llamas, Marina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
2023
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  
10.
1 p, 465.8 KB Effects of the excess of nitrates in vegetables and drinking water on consumers health. A Service - Learning Project / Casas Ortega, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
2023
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  

Documents de recerca : 214 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 1 registres trobats  
1.
68 p, 3.3 MB Recursos formatius per a l'avaluació amb tecnologies digitals. Material pel professorat universitari / Ion, Georgeta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Mercader, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Akintola, Oluwafemi Samuel (Amsterdam University of Applied Sciences) ; Grosseck, Gabriela (West University of Timisoara) ; Hopton, Cherry (Intercultural Iceland) ; Malița, Laura (West University of Timisoara) ; Sava, Simona (West University of Timisoara)
Aquest material està destinat al professorat universitari que treballa a l'àmbit de l'educació, especialment en la formació de mestres i que vol ampliar el seu coneixement i les seves competències per portar a terme processos avaluatius basats en competències amb el suport tecnològic. [...]
2023 (Aula de Recursos Per a l'Avaluació (ARPA))
5 documents

Materials acadèmics 302 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
7 p, 111.7 KB Comunicació i Aprenentatge: Experiències d'Usuari [44249] / Gonzalez Monfort, Maria de las Neus ; Gairín Sallán, Joaquín ; Mercader Juan, Cristina ; Masriera, Clara ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest mòdul introdueix a l'alumnat en el disseny de productes culturals relacionats amb l'educació patrimonial, des del punt de vista de la comunitat d'usuaris / es a la qual està destinat. Les temàtiques que s'abordaran principalment seran l'anàlisi dels diferents tipus d'usuari / a, els processos d'ensenyament-aprenentatge, algunes metodologies educatives, i l'eficàcia de la tecnologia per implementar 1 d'ensenyament-aprenentatge, algunes metodologies educatives, i l'eficàcia de la tecnologia per implementar els mecanismes d'aprenentatge i ensenyament. [...]
This module introduces students to the design of cultural products related to heritage education, from the point of view of the user community for which it is intended. The main topics to be addressed will be the analysis of the different types of user, the teaching-learning processes, some educational methodologies, and the 1 of view of the user community for which it is intended. [...]
1 Este módulo introduce al alumnado en el diseño de productos culturales relacionados con la educación patrimonial, desde el punto de vista de la comunidad de usuarios/as a la que está destinado. [...]

2023-24
Màster Universitari en Humanitats i Patrimoni Digitals [1453]
3 documents
2.
7 p, 113.6 KB Ensenyament i Aprenentatge de les Matemàtiques [43195] / Albarracín Gordo, Lluís ; Guevara Casanova, Iolanda ; Gamboa Rojas, Genaro ; Fuente Pérez, José Abraham de la ; Planas Raig, Nuria ; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1 La finalitat del mòdul és capacitar al futur professorat de secundària perquè pugui ensenyar els continguts del currículum de matemàtiques tant de la ESO com del batxillerat, integrant els coneixements disciplinaris i els de la didàctica de les matemàtiques. [...]
At the end of the Master, students have to achieve the following objectives: 1. Acquire the didactic knowledge necessary to start teaching in secondary education. 2. Apply didactic and problem-solving knowledge to the exercise of teaching as a math 3. [...]
1 La finalidad del módulo es capacitar al futuro profesorado de secundaria para que pueda enseñar los contenidos del currículum de matemáticas tanto de la ESO cómo del bachillerato, integrando los conocimientos disciplinarios y los de la didáctica de las matemáticas. [...]

2023-24
Màster Universitari en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1459]
Màster Universitari en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1529]
3 documents
3.
6 p, 115.0 KB Disseny i Avaluació de l'Ensenyament i l'Aprenentatge de les Ciències i les Matemàtiques en Context [45013] / Marquez Bargallo, Concepcio ; Sanmartí Puig, Neus ; Gamboa Rojas, Genaro ; Grimalt Alvaro, Carme ; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul abordarà de manera transversal alguns dels principals processos relacionats amb l'educació científica i matemàtica com son el treball pràctic, els projectes escolars, les tecnologies per a l'aprenentatge i la comunicació a l'aula, la resolució de problemes i l'avaluació. [...]
This module tackles some of the main transversal processes related to science and mathematics education, such as practical work, school projects, ICTs for learning and communication in schools, problem solving and assessment. [...]
Este módulo abordará de manera transversal algunos de los principales procesos relacionados con la educación científica y matemática como son el trabajo práctico, los proyectos escolares, las tecnologías para el aprendizaje y la comunicación en el aula, la resolución de problemes y la evaluación. [...]

2023-24
Màster Universitari en Recerca en Educació [1548]
3 documents
4.
5 p, 106.1 KB Aprenentatge Automàtic per a la Visió per Computador [44774] / Vanrell Martorell, Maria Isabel ; Baldrich i Caselles, Ramon ; Vilariño Freire, Fernando Luis ; Karatzas, Dimosthenis ; Rodriguez Lopez, Pau ; Arias Bedmar, Guillem ; Gomez Bigorda, Lluis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Coordinador del mòdul: Dr. Ramon Baldrich Caselles L'objectiu d'aquest mòdul és introduir les tècniques d'aprenentatge automàtic per resoldre problemes de visió per ordinador. L'aprenentatge automàtic tracta de l'anàlisi automàtica de dades a gran escala. [...]
Module Coordinator: Dr. Ramon Baldrich Caselles The objective of this module is to introduce the Machine learning techniques for solving computer vision problems. Machine learning deals with the automatic analisys of large scale data. [...]
Coordinador del módulo: Dr. Ramon Baldrich Caselles El objetivo de este módulo es presentar las técnicas de aprendizaje automático para resolver problemas de visión por computador. El aprendizaje automático se ocupa del análisis automático de datos a gran escala. [...]

2023-24
Màster Universitari en Visió per Computador [1539]
3 documents
5.
12 p, 129.1 KB Aprenentatge Integrat en Medicina V i Bioinformàtica [106918] / Kulisevsky Bojarski, Jaime ; Rodrigo Gonzalo De Liria, Carlos ; Falco Ferrer, Vicenç ; Caltabiano, Gianluigi 1978- ; Gasch Blasi, Oriol ; Gonzalez Wong, Angel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
Es tracta d'una assignatura que s'imparteix al segon quadrimestre del cinquè curs del Grau de Medicina. Com la resta d'AIMs, és una assignatura transversal que pretén desenvolupar algunes competències bàsiques per a l'activitat professional i el pensament científic dels graduats en medicina. [...]
This is a subject taught in the second semester of the fifth year of the Degree in Medicine. Like the other AIMs, it is a transversal subject that aims to develop some basic skills for the professional activity and scientific thinking of medical graduates. [...]
Se trata de una asignatura que se imparte en el segundo cuatrimestre del quinto curso del Grado de Medicina. 1 Como el resto de AIMs, es una asignatura transversal que pretende desarrollar algunas competencias básicas para la actividad profesional y el pensamiento científico de los graduados en medicina. [...]

2023-24
Grau en Medicina [1509]
3 documents
6.
6 p, 110.3 KB Visió i Aprenentatge [106582] / Gonzalez Sabate, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aproximadament cada dècada hi ha un tsunami tecnològic que transforma múltiples indústries. La Intel·ligència Artificial (IA) és aquesta onada que arrasa al món tecnològic actual. Si alguna vegada t'has preguntat: com els ordinadors realitzen la detecció de cares en multituds? com les aplicacions de videotrucades desenfoquen el fons o reemplacen el fons amb altres imatges? com es desplacen els cotxes autònoms de forma segura en un entorn urbà? com es segueix la pilota amb tanta precisió en esdeveniments esportius televisats com tennis, futbol i bàsquet? podem saber el tractament de càncer més efectiu a partir de dades multimodals del pacient? podem saber les emocions d'una persona amb un video? com aprenen les màquines? 1 Si hem despertat la seva curiositat, aquest curs és el que necessites. [...]
Roughly every decade there is a technological tsunami that transforms multiple industries. Artificial Intelligence (AI) is this wave that sweeps the current technological world. If you have ever wondered: How do computers perform face detection in crowds? how do video calling apps blur background or replace background with other images? How do autonomous cars move safely in an urban environment? How do you track the ball with such precision in televised sporting events like tennis, soccer, and basketball? Can we know the most effective cancer treatment from multimodal patient data? Can we know the emotions of a person with a video? how do machines learn? 1 If we have aroused your curiosity, this course is what you need. [...]
Aproximadamente cada década existe un tsunami tecnológico que transforma múltiples industrias. La Inteligencia Artificial (IA) es esta ola que arrasa en el mundo tecnológico actual. Si alguna vez te has preguntado: ¿cómo los ordenadores realizan la detección de caras en multitudes? ¿cómo las aplicaciones de videollamadas desenfocan el fondo o reemplazan el fondo con otras imágenes? ¿cómo se desplazan los coches autónomos de forma segura en un entorno urbano? ¿cómo se sigue la pelota con tanta precisión en eventos deportivos televisados como tenis, fútbol y baloncesto? ¿podemos saber el tratamiento de cáncer más efectivo a partir de datos multimodales del paciente? ¿podemos saber las emociones de una persona con un video? ¿cómo aprenden las máquinas? 1 ¿cómo aprenden las máquinas? Si hemos despertado su curiosidad, este curso es lo que necesitas. [...]

2023-24
Grau en Intel·ligència Artificial / Artificial Intelligence [1497]
3 documents
7.
5 p, 105.3 KB Paradigmes d'Aprenentatge Automàtic [106574] / Casas Roma, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu d'aquesta assignatura és proporcionar una formació integral en una àmplia gamma de paradigmes d'aprenentatge automàtic, incloent (però no limitant-se) a l'aprenentatge no supervisat, l'aprenentatge supervisat, l'aprenentatge semisupervisat i l'aprenentatge de reforç. [...]
The objective of this subject is to provide comprehensive training in a wide range of machine learning paradigms, including (but not limited) to unsupervised learning, supervised learning, semi-supervised learning and reinforcement learning. [...]
El objetivo de esta asignatura es proporcionar una formación integral en una amplia gama de paradigmas de aprendizaje automático, incluidos (entre otros) el aprendizaje no supervisado, el aprendizaje supervisado, el aprendizaje semisupervisado y el aprendizaje por refuerzo. [...]

2023-24
Grau en Intel·ligència Artificial / Artificial Intelligence [1497]
3 documents
8.
6 p, 110.2 KB Xarxes Neuronals i Aprenentatge Profund [106573] / Karatzas, Dimosthenis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquesta assignatura té com a objectiu donar una introducció pràctica als models de xarxes neuronals i l'aprenentatge profund. Els estudiants consolidaran i ampliaran els seus antecedents teòrics, construint sobre assignatures anteriors de aprenentatge automàtic i complementant el coneixement previ amb nous conceptes sobre el disseny de xarxes neuronals, les eines i sistemes d'aprenentatge profund, i les tècniques d'aprenentatge per a aquests models. [...]
This subject aims to give a practical introduction to neural network models and deep learning. The students will consolidate and extend their theoretical background, by building on top of previous subjects on machine learning and complementing previous knowledge with new concepts on neural network design, deep learning frameworks, and the training process for such models. [...]
Esta asignatura tiene como objetivo dar una introducción práctica a los modelos de redes neuronales y el aprendizaje profundo. Los estudiantes consolidarán y ampliarán sus antecedentes teóricos, construyendo sobre asignaturas anteriores sobre aprendizaje automático y complementando el conocimiento previo con nuevos conceptos sobre el diseño de redes neuronales, las herramientas y sistemas de aprendizaje profundo, y las técnicas de aprendizaje para dichos modelos. [...]

2023-24
Grau en Intel·ligència Artificial / Artificial Intelligence [1497]
3 documents
9.
6 p, 109.6 KB Fonaments d'Aprenentatge Automàtic [106572] / Karatzas, Dimosthenis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu d'aquesta assignatura és proporcionar una formació integral en un ampli ventall de tècniques i algorismes fonamentals d'aprenentatge automàtic que un enginyer especialista en intel·ligència artificial ha de dominar. [...]
The objective of this subject is to provide comprehensive training in a wide range of fundamental machine learning techniques and algorithms that an engineer specializing in artificial intelligence must master. [...]
El objetivo de esta asignatura es proporcionar una formación integral en un amplio abanico de técnicas y algoritmos fundamentales de aprendizaje automático que un ingeniero especialista en inteligencia artificial debe dominar. [...]

2023-24
Grau en Intel·ligència Artificial / Artificial Intelligence [1497]
3 documents
10.
8 p, 113.4 KB Xarxes Neuronals i Aprenentatge Profund [104362] / Baldrich i Caselles, Ramon ; Boned Riera, Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Objectius i contextualització Aquesta assignatura pretén donar una introducció pràctica als models de xarxes neuronals i l'aprenentatge profund. Els estudiants consolidaran i ampliaran la seva formació teòrica, prenent com a base el coneixement adquirit en les materies anteriors relacionades amb l'aprenentatge automàtic. [...]
Objectives and contextualization This course aims to give a practical introduction to neural network models and deep learning. Students will consolidate and expand their theoretical training, based on the knowledge acquired in previous subjects related to machine learning, completing their profile in this area. [...]
Esta asignatura pretende dar una introducción práctica a los modelos de redes neuronales y el aprendizaje profundo. Los estudiantes consolidarán y ampliarán su formación teórica, tomando como base el conocimiento adquirido en las materias anteriores relacionadas con el aprendizaje automático. [...]

2023-24
Enginyeria de Dades [1394]
3 documents

Materials acadèmics : 302 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 2 registres trobats  
1.
Aprendre idiomes tot cuinant / Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
Dues investigadores de la UAB han participat en el projecte europeu Lancook, que promou l'aprenentatge de llengües en situacions reals. Incorporant tecnologia digital, aquesta modalitat permet aprendre un idioma mentre es cuina.
Dos investigadoras de la UAB han participado en el proyecto europeo LanCook, que promueve el aprendizaje de lenguas en situaciones reales. Incorporando tecnología digital, esta modalidad permite aprender lenguas mientras se cocina.
Two researchers from the UAB worked on the European LanCook project, a new method to learn languages while cooking. With the help of digital technology, this new method promotes learning languages in real-life situations.

2015 (NEO)
3 documents
2.
Technologies for simulating and Learning the past / Rodríguez, Juan Antonio (Institut d'Investigació en Intel·ligència Artificial (IIIA-CSIC)) ; Universitat Autònoma de Barcelona. CORE en Patrimoni Cultural
2015
Gamificació i Patrimoni Cultural. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2015  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.