1.
|
10 p, 688.8 KB |
Secure PIN library
/
Mirila, Diana ;
Ventayol Marimón, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
La seguretat de les nostres dades ha de ser una prioritat. Aquesta prioritat no només ha de ser dels desenvolupadors, sinó que també ha de ser nostre. Tant els desenvolupadors d'aplicacions han de ser capaços de protegir les nostres dades, com els usuaris també hem de ser capaços, amb les eines donades pels desenvolupadors, de protegir o mitigar alguns aspectes delicats del nostre ús de la tecnologia. The security of our data must be a priority. This priority should not only belong to the developers, but it should also be ours. Both application developers must be able to protect our data, but users must also be able, with the tools given by developers, to protect or mitigate some sensitive aspects of our use of technology. La seguridad de nuestros datos debe ser una prioridad. Esta prioridad no sólo debe ser de los desarrolladores, sino que también debe ser nuestra. Tanto los desarrolladores de aplicaciones deben ser capaces de proteger nuestros datos, como los usuarios también debemos ser capaces, con las herramientas dadas por los desarrolladores, de proteger o mitigar algunos aspectos delicados de nuestro uso de la tecnología.
2023 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
2.
|
10 p, 477.3 KB |
Creació d'una llibreria de Python per a l'anonimització de dades
/
Folquer Covarrubias, Nil ;
Navarro-Arribas, Guillermo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
La recopilació de dades personals és un dels temes més populars avui dia a la nostra societat i dels més polèmics. Estem vivint una era on tothom està connectat i això fa que les empreses facin negoci amb les dades que deixem al nostre pas a internet. [...] The collection of personal data is one of the most popular topics in our society today and one of the most controversial. We live in an era in which we are connected and that makes it possible for companies to negotiate with the people who let us pass through the Internet. [...] La recogida de datos personales es uno de los temas más populares en nuestra sociedad actual y uno de los más controvertidos. Vivimos en una era en la que estamos conectados y eso hace posible que las empresas negocien con las personas que nos dejan pasar por Internet. [...]
2023 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
3.
|
15 p, 1.3 MB |
Implementing from scratch an easy-to-use Deep Learning library and experimenting with the internal neural networks pipeline
/
García Romera, Abel ;
Lumbreras Ruiz, Felipe, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Deep Learning (DL) is acquiring more and more applications in the industry, but not all professionals who need it have knowledge on the topic. For this reason, I have developed my own DL library for Python that includes multilayer perceptrons and convolutional neural networks, completely from scratch and with the aim of being easy to use, as I have shown when it has been used by some students from my old high school. [...] El Deep Learning (DL) está siendo cada vez más usado en la industria, pero no todos los profesionales que lo necesitan tienen conocimientos sobre el tema. Por ello, he desarrollado mi propia librería de DL para Python que incluye perceptrones multicapa y redes neuronales convolucionales, completamente desde cero y con el objetivo de que sea fácil de usar, como he demostrado cuando la han utilizado algunos alumnos de secundaria de mi antiguo instituto. [...] El Deep Learning (DL) està sent cada vegada més utilitzat a la indústria, però no tots els professionals que ho necessiten tenen coneixements sobre el tema. Per això, he desenvolupat la meva pròpia llibreria de DL per a Python que inclou perceptrons multicapa i xarxes neuronals convolucionals, completament des de zero i amb l'objectiu que sigui fàcil d'usar, com he demostrat quan l'han fet servir alguns alumnes de secundària del meu antic institut. [...]
2021 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
4.
|
344.6 KB |
Spectral Library of Rooftop Urban Materials
/
Zambrano Prado, Perla (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ;
Josa Garcia-Tornel, Alejandro (Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Civil i Ambiental) ;
Rieradevall, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ;
Gassó Domingo, Santiago (Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Civil i Ambiental) ;
Gabarrell Durany, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Grup de Recerca Sostenibilitat i Prevenció Ambiental - SosteniPrA
The Spectral Library of Rooftop Urban Materials (SLyRUM) is divided into 6 sections according to material classes, including different types of ceramics, metals, plastics, roofing tile, rocks, concrete, and wood. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona 2017 - 10.5565/ddd.uab.cat/196065
2 documents
|
|
5.
|
10 p, 1.7 MB |
IE2KinectSupport : llibreria d'abstracció del SDK de Kinect per al motor InvasionEngine 2
/
Castell Vilches, A. ;
Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
El mon dels videojocs está en constant canvi i una de les coses que més està canviant és el seu desenvolupament. Empreses que abans necesitaven equips de moltes persones amb vàries disciplines per poder desenvolupar un joc, a dia d'avui es veuen superades per produccions realitzades per nombres reduïts de persones, en ocasions persones que han portat tot el desenvolupament per compte pròpia. [...] The gaming world is in constant change and one of the things that is changing most is the development, years before companiesneed many people with various disciplines to develop a game, today these developments are surpassed by productions made by small numbers of people, sometimes appear people who have taken all the development for their own. [...] El mundo de los videojuegos está en constante cambio y una de las cosas que más se ve afectada es su desarrollo. Empresas que anteriormente necesitaban de equipos de muchas personas con varias disciplinas para desarrollar un juego, a día de hoy se ven superadas por producciones realizadas por grupos reducidos de personas, en ocasiones incluso hay personas que llevan todo el desarrollo por cuenta propia. [...]
2017-06-27 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
6.
|
47 p, 2.1 MB |
La indústria documental valenciana : anàlisi dels documentals valencians al catàleg de la Biblioteca Nacional d'Espanya
/
Piera Tur, Aina ;
Figueres, Josep M., 1950-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El gènere documental és l'únic gènere cinematogràfic que intenta mostrar una realitat. Podem dir, per tant, que el documental és un dels reflexos audiovisuals més representatius d'una societat. [...] El género documental es el único género cinematográfico que intenta mostrar una realidad. Podemos decir, entonces, que el documental es uno de los reflejos audiovisuales más representativos de una sociedad. [...] The documentary genre is the only cinematic genre that tries to show a reality. We could say that documentaries are one of the most representative audio-visual reflexes of a society. This paper creates, using the catalogue of the Biblioteca Nacional de España, a database with all the valencian documentaries with a legal deposit number, to study this valencian industry using quantitative methods. [...]
2017 Grau en Periodisme [971]
|
|
7.
|
13 p, 1.8 MB |
Ampliació d'una llibreria en MAGMA : propietats i distància mínima de codis q-aris
/
Vicent Ferrer, Erik ;
Villanueva, M., (Mercè) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Aquest projecte té com a objectiu principal contribuir en el desenvolupament d'una llibreria en el sistema Magma per treballar amb codis q-aris no lineals de forma eficient. El que es pretén és analitzar i millorar l'eficiència de funcions ja implementades dins el propi paquet, i implementar-ne de noves eficientment. [...] This project aims to contribute to the main development of the Magma system, specifically the library for nonlinear q-ary codes efficiently. The aim is to analyze and improve the efficiency of functions already implemented within the packet and deploy new features optimally. [...] Este proyecto tiene como objetivo principal contribuir en el desarrollo de una librería en el sistema Magma para trabajar con códigos q-arios no lineales de forma eficiente. Se pretende analizar y mejorar la eficiencia de funciones ya implementadas dentro del propio paquete e implementar nuevas funciones de forma eficiente. [...]
2017-02-08 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
8.
|
9 p, 846.0 KB |
Ampliació d'una llibreria en MAGMA per a codis Z2Z4-lineals
/
Diéguez Martí, Cristina ;
Fernández Córdoba, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Un codi Z₂ Z₄-additiu és un subgrup de Zᵅ₂ x Zᵝ₄, on les paraules-codi són una tupla formada per un vector a Zᵅ₂ i un vector a Zᵝ₄. Es creen una sèrie de funcions per poder treballar amb codis sobre aquest anell Zᵅ₂ x Zᵝ₄ i així calcular, en MAGMA, el pes mínim de Lee, la distància mínima de Lee, les paraules-codi de pes mínim i la distribució de pesos usant un algorisme basat en la força bruta i un algorisme basat en el còmput de kernel. [...] A Z₂ Z₄-additive code, C, is a subgroup of Zᵅ₂ x Zᵝ₄ in which codewords are determined by a tuple based on a vector on Zᵅ₂ and a vector on Zᵝ₄. A set of functions on this ring, Zᵅ₂ x Zᵝ₄, is presented for computing, in MAGMA, the minimum Lee weight, the minimum Lee distance, the minimum weight codewords and the weight distribution using an algorithm based on brute force and a kernel-based algorithm. [...] Un código Z₂ Z₄-aditivo es un subgrupo de Zᵅ₂ x Zᵝ₄, en el cual las palabras-código son una tupla formada por un vector a Zᵅ₂ y un vector a Zᵝ₄. Se crean una serie de funciones para poder trabajar con códigos sobre este anillo Zᵅ₂ x Zᵝ₄ y así calcular, en MAGMA, el peso mínimo de Lee, la distancia mínima de Lee, las palabras-código de peso mínimo y la distribució de pesos usando un algoritmo basado en la fuerza bruta y un algoritmo basado en el cómputo de kernel. [...]
2016-06-29 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
9.
|
10 p, 1.5 MB |
Biblioteca de graficación estereoscópica
/
Serrano Leiva, Marc ;
Carrabina Bordoll, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
En los últimos años se ha producido un gran avance en la tecnología 3D como se puede observar tanto en productos destinados al público como proyectos internos de grandes empresas. Este trabajo se centra en la generación de diversos tipos de gráficos haciendo uso de la estereoscopia para dotarlos de profundidad y darle al usuario la sensación que el gráfico no solamente está proyectado en las dos dimensiones de la pantalla sino que se ayuda de la tercera dimensión para crear el efecto de que realmente tiene profundidad. [...] In recent years there has been a breakthrough in 3D technology as seen in products for public and internal companies projects. This work focuses on the generation of various types of charts using stereoscopy to give them depth and give to the user the feeling that the chart not only is projected in two dimensions of the screen but it helps by the third dimension to create an effect that really has depth. [...] En els últims anys s'ha produït un gran avenç en la tecnologia 3D como es pot observar tant en productes destinats al públic com projectes interns de grans empreses. Aquest treball es centra en la generació de diversos tipus de gràfics fent ús de l'estereoscòpia per dotar-los de profunditat i donar-li al usuari la sensació que el gràfic no només esta projectat en les dues dimensions de la pantalla sinó que s'ajuda de la tercera dimensió per crear el efecte de que realment té profunditat. [...]
2015-06-30 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
10.
|
|