Resultats globals: 169 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 2 registres trobats
Materials acadèmics, 166 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
10 p, 1006.5 KB Convivència entre les enquestes i els nous mètodes d'investigació de les pautes de mobilitat : perspectiva històrica i oportunitats futures / Pérez, Maite (Institut d'Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona)
Aquest article tracta, en primer lloc, la història de les metodologies tradicionals (enquestes de mobilitat i censos) realitzades a nivell català, estatal i europeu; per continuar amb una descripció bàsica dels nous mètodes que han sorgit per conèixer les pautes de mobilitat de les persones i quines aplicacions tenen. [...]
Este artículo trata, en primer lugar, la historia de las metodologías tradicionales (encuestas de movilidad y censos) realizadas a nivel catalán, estatal y europeo; para continuar con una descripción básica de los nuevos métodos que han surgido para conocer las pautas de movilidad de las personas y qué aplicaciones tienen. [...]

2017
Papers : Regió Metropolitana de Barcelona : Territori, estratègies, planejament, Núm. 59 (Novembre 2017) , p. 142-151 (Articles)
2 documents

Contribucions a jornades i congressos 2 registres trobats  
1.
9 p, 65.7 KB Desenvolupament de competències de comunicació i cooperació en l'aprenentatge de Mètodes d'Investigació / Portell Vidal, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Boixadós Anglès, Mercè (Universitat Oberta de Catalunya. Estudis de Psicologia i Ciències de l'Educació) ; Vives Brosa, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut)
El projecte aborda la problemàtica vinculada al procés d'ensenyament-aprenentatge de la matèria "Mètodes, Dissenys i Tècniques d'Investigació" en Psicologia (MeDiTI). La finalitat és produir recursos didàctics en suport digital sobre MeDiTI per afavorir en els estudiants: (1) L'adquisició de competències específiques mitjançant l'ús formatiu d'una plataforma docent virtual, i l'autoavaluació continuada; especialment per afavorir la retroalimentació del coneixement adquirit de forma autònoma abans de les sessions presencials. [...]
The present project deals with the troublesome teaching-learning process of the subject "Research Methods, Designs and Techniques" in Psychology (ReMeDeT). The main purpose is to create educational resources on a digital support (e-learning) about ReMeDeT on the side of students: (1) Acquisition of specific competencies by using an educational virtual platform and continued assessments; in order to promote feedback on the self-acquired learning before the attending sessions. [...]

2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 5es : 2008  
2.
8 p, 48.9 KB Recursos d'autoaprenentatge de mètodes d'investigació en entorns virtuals / Vives Brosa, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Boixadós Anglès, Mercè (Universitat Oberta de Catalunya. Estudis de Psicologia. Psicobiologia i Metodologia de les Ciències de la Salut) ; Portell Vidal, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut)
El nou marc derivat de l'EEES implica, entre d'altres coses, un model educatiu en el qual l'estudiant guanya protagonisme i autonomia. Així s'espera que prengui un paper més actiu en un aprenentatge basat en competències en el qual les habilitats i actituds adquireixen molta importància. [...]
The new educational framework resulting of the European Space of Higher Education implies, among other things, an educational model in which students take a more active role in a competence based learning in which skills and attitudes acquire much importance. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  

Materials acadèmics 166 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 104.1 KB Mètodes i Fonts d'Investigació en Comunicació [105014] / Molina Rodríguez-Navas, Pedro Manuel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de Mètodes i Fonts d'Investigació en Comunicació és que l'alumnat tingui els coneixements i competències suficients per poder desenvolupar (avaluar) un estudi amb rigor científic. Aquesta és una assignatura obligatòria. [...]
The objective of Reserach Methods and Sources in Communication is that students obtain the knowledge and skills they need to develop (or to evaluate) a reserch. The main objective is to help students to: a) Face up (and evaluate) a scientific research in the field of communication (know how to act) b) Develop critical and self-critical ability to analyse communcative practices (know how).
El objetivo de Métodos y Fuentes de Investigación en Comunicación es que el alumnado obtenga el conocimiento y las competencias necesarias para poder desarrollar (evaluar) un estudio con rigor científico. [...]

2023-24
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
2.
6 p, 108.1 KB Mètodes d'investigació en logopèdia [101691] / Vives Brosa, Jaume ; Losilla Vidal, Jose Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
S' espera que al finalitzar l'assignatura l'estudiant sigui capaç de: 1. Comprendre els supòsits en els que es basa la lògica de la investigació científica. 2. Diferenciar les alternatives metodològiques usades en la investigació en logopèdia. [...]
At the end of the course the student will be able to: 1. Understand the assumptions on which the logic of scientific research is based. 2. Differentiate the methodological alternatives used in speech therapy research. [...]
Se espera que al finalizar la asignatura el estudiante sea capaz de: 1. Comprender los supuestos en los que se basa la lógica de la investigación científica. 2. Diferenciar las alternativas metodológicas usadas en la investigación en logopedia. [...]

2023-24
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
3.
8 p, 117.8 KB Mètodes, Dissenys i Tècniques d'Investigació [102566] / Granero Perez, Rosario ; Fornieles Deu, Albert ; Portell Vidal, Mariona ; Ayala-Rojas, Rocío Elena ; Vives Brosa, Jaume ; Pardo Garrido, Alfredo ; Redolar Ripoll, Diego ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
"Mètodes, dissenys i tècniques d'investigació" és la primera assignatura metodològica del pla d'estudis de Psicologia i pertany a la matèria "Estadística". S'imparteix el segon semestre de primer curs. [...]
"Methods, Designs and Research Techniques" is the first methodological subject of the Psychology syllabus, and it belongs to the area of "Statistics". It is scheduled for the second semester of the first year of the syllabus, in order to facilitate transfer of the methodological competences to the other subjects. [...]
"Métodos, diseños y técnicas de investigación" es la primera asignatura metodológica del plan de estudios de psicología, y pertenece a la materia "Estadística". Se imparte en el segundo semestre de primer curso. [...]

2023-24
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
4.
2 p, 726.4 KB Mètodes i Tècniques d'Investigació Musicals [28739] / Bonastre, Francesc 1944- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2010-11
Llicenciat en Teoria de la Literatura i Literatu [578]  
5.
2 p, 726.4 KB Mètodes i Tècniques d'Investigació Musicals [28739] / Bonastre, Francesc 1944- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2010-11
Llicenciat en Història i Ciències de la Música [513]  
6.
7 p, 115.8 KB Mètodes, Dissenys i Tècniques d'Investigació [102566] / Granero Pérez, Rosario ; Fornieles Deu, Albert ; Portell Vidal, Mariona ; Vall-llovera Llovet, Montse ; Ordeix Cordón, Lídia ; Zamora Solé, Rocio ; Vives Brosa, Jaume ; Pardo Garrido, Alfredo ; Redolar Ripoll, Diego ; Lorente Sanchez, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
"Mètodes, dissenys i tècniques d'investigació" és la primera assignatura metodològica del pla d'estudis de Psicologia i pertany a la matèria "Estadística". S'imparteix el segon semestre de primer curs. [...]
"Methods, Designs and Research Techniques" is the first methodological subject of the Psychology syllabus, and it belongs to the area of "Statistics". It is scheduled for the second semester of the first year of the syllabus, in order to facilitate transfer of the methodological competences to the other subjects. [...]
"Métodos, diseños y técnicas de investigación" es la primera asignatura metodológica del plan de estudios de psicología, y pertenece a la materia "Estadística". Se imparte en el segundo semestre de primer curso. [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
7.
6 p, 108.3 KB Mètodes d'investigació en logopèdia [101691] / Vives Brosa, Jaume ; Losilla Vidal, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
S' espera que al finalitzar l'assignatura l'estudiant sigui capaç de: 1. Comprendre els supòsits en els que es basa la lògica de la investigació científica. 2. Diferenciar les alternatives metodològiques usades en la investigació en logopèdia. [...]
At the end of the course the student will be able to: 1. Understand the assumptions on which the logic of scientific research is based. 2. Differentiate the methodological alternatives used in speech therapy research. [...]
Se espera que al finalizar la asignatura el estudiante sea capaz de: 1. Comprender los supuestos en los que se basa la lógica de la investigación científica. 2. Diferenciar las alternativas metodológicas usadas en la investigación en logopedia. [...]

2022-23
Grau en Logopèdia [1383]
Grau en Logopèdia [828]
3 documents
8.
5 p, 104.3 KB Mètodes i Fonts d'Investigació en Comunicació [105014] / Molina Rodríguez-Navas, Pedro ; Menéndez Signorini, Jesica Ana Florencia ; Ferrer, Iliana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de Mètodes i Fonts d'Investigació en Comunicació és que l'alumnat tingui els coneixements i competències suficients per poder desenvolupar (avaluar) un estudi amb rigor científic. Aquesta és una assignatura obligatòria. [...]
The objective of Reserach Methods and Sources in Communication is that students obtain the knowledge and skills they need to develop (or to evaluate) a reserch. The main objective is to help students to: a) Face up (and evaluate) a scientific research in the field of communication (know how to act) b) Develop critical and self-critical ability to analyse communcative practices (know how).
El objetivo de Métodos y Fuentes de Investigación en Comunicación es que el alumnado obtenga el conocimiento y las competencias necesarias para poder desarrollar (evaluar) un estudio con rigor científico. [...]

2022-23
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
9.
5 p, 106.1 KB Mètodes d'investigació en logopèdia [101691] / Vives Brosa, Jaume ; Losilla Vidal, Josep Maria ; Oliveras Boté, Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
S' espera que al finalitzar l'assignatura l'estudiant sigui capaç de: 1. Comprendre els supòsits en els que es basa la lògica de la investigació científica. 2. Diferenciar les alternatives metodològiques usades en la investigació en logopèdia. [...]
At the end of the course the student will be able to: 1. Understand the assumptions on which the logic of scientific research is based. 2. Differentiate the methodological alternatives used in speech therapy research. [...]
Se espera que al finalizar la asignatura el estudiante sea capaz de: 1. Comprender los supuestos en los que se basa la lógica de la investigación científica. 2. Diferenciar las alternativas metodológicas usadas en la investigación en logopedia. [...]

2021-22
Grau en Logopèdia [1383]
Grau en Logopèdia [828]
3 documents
10.
7 p, 115.6 KB Mètodes, Dissenys i Tècniques d'Investigació [102566] / Portell Vidal, Mariona ; Fornieles Deu, Albert ; Oliveras Boté, Isabel ; Ordeix Cordón, Lídia ; Zamora Solé, Rocio ; Granero Pérez, Rosario ; Vives Brosa, Jaume ; Pardo Garrido, Alfredo ; Redolar Ripoll, Diego ; Lorente Sanchez, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
"Mètodes, dissenys i tècniques d'investigació" és la primera assignatura metodològica del pla d'estudis de Psicologia i pertany a la matèria "Estadística". S'imparteix el segon semestre de primer curs. [...]
"Methods, Designs and Research Techniques" is the first methodological subject of the Psychology syllabus, and it belongs to the area of "Statistics". It is scheduled for the second semester of the first year of the syllabus, in order to facilitate transfer of the methodological competences to the other subjects. [...]
"Métodos, diseños y técnicas de investigación" es la primera asignatura metodológica del plan de estudios de psicología, y pertenece a la materia "Estadística". Se imparte en el segundo semestre de primer curso. [...]

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents

Materials acadèmics : 166 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.