Resultats globals: 40 registres trobats en 0.11 segons.
Materials acadèmics, 40 registres trobats
Materials acadèmics 40 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 106.2 KB Mètodes de Recerca en Comunicació Persuasiva [104899] / Huertas Bailén, Amparo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura forma part del bloc formatiu Investigació en Comunicació, juntament amb Investigació de mercats i del consumidor. L'objectiu final de l'assignatura és contribuir al fet que l'alumnat pugui: (a) Afrontar (i avaluar) una investigació científica a l'àmbit de la comunicació persuasiva i la publicitat (saber actuar) (b) Desenvolupar capacitat crítica i autocrítica davant la pràctica comunicativa (saber ser) (c) Aprendre a realitzar presentacions orals (saber defensar idees pròpies).
The subject is part of the Communication Research area, along with Market and Consumer Research. The main objective is to help students to: a) Face up (and evaluate) a scientific research in the field of persuasive communication and advertising (know how to act) b) Develop critical and self-critical ability to analyze communicative practices (know how) c) Learn to make oral presentations (know how to defend own ideas).
La asignatura forma parte del bloque formativo Investigación en Comunicación, juntamente con Investigación de mercados y del consumidor. El objetivo final de la asignatura es contribuir a que el alumnado pueda: (a) Afrontar (y evaluar) una investigación científica en el ámbito de la comunicación persuasiva y la publicidad (saber actuar) (b) Desarrollar capacidad crítica y autocrítica ante la práctica comunicativa (saber ser). [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
2.
6 p, 111.5 KB Mètodes Bàsics de Recerca en Comunicació [104773] / Tous, Anna ; Peres Garzezi, Luiz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura es realitza a tercer curs, durant el segon semestre, i pertany al bloc formatiu de la matèria "Investigació en comunicació". Els objectius formatius de l'assignatura són: a) Explicar les diferents formes d'aproximació al coneixement científic i els mètodes i tècniques quantitatius i qualitatius aplicats a l'anàlisi de la comunicació. [...]
The course is taken in the third year, during the second semester, and belongs to the training block of the subject "Research in Communication". The training objectives of the course are: a) To explain the different ways of approaching scientific knowledge and the quantitative and qualitative methods and techniques applied to the analysis of communication. [...]
La asignatura se realiza en el tercer curso, durante el segundo semestre, y pertenece al bloque formativo de la materia "Investigación en comunicación". Los objetivos formales de la asignatura son: a) Explicar las diferentes formas de aproximación al conocimiento científico y los métodos y técnicas cuantitativas y cualitativas aplicadas al análisis de la comunicación. [...]

2023-24
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
3.
6 p, 109.1 KB Mètodes de Recerca en Comunicació [103858] / Simelio i Solà, Núria ; Peres Garzezi, Luiz ; Cervi, Laura ; Tous Rovirosa, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius formatius de l'assignatura són: a) Explicar les diferents formes d'aproximació al coneixement científic i els mètodes i tècniques quantitatius i qualitatius aplicats a l'anàlisi de la comunicació i el periodisme. [...]
The course has the following main learning objectives:: a) To explain the different ways of approaching the scientific knowledge b) To explain the quantitative and qualitative methods and techniques applied to the analysis of communication and journalism. [...]
Los objetivos formativos de la asignatura son: a) Explicar las diferentes formas de aproximación al conocimiento científico y los métodos y técnicas cuantitativos y cualitativos aplicados al análisis de la comunicación y el periodismo. [...]

2023-24
Grau en Periodisme [1432]
Grau en Periodisme [971]
3 documents
4.
5 p, 105.9 KB Mètodes de Recerca en Comunicació Persuasiva [104899] / Huertas Bailén, Amparo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura forma part del bloc formatiu Investigació en Comunicació, juntament amb Investigació de mercats i del consumidor. L'objectiu final de l'assignatura és contribuir al fet que l'alumnat pugui: (a) Afrontar (i avaluar) una investigació científica a l'àmbit de la comunicació persuasiva i la publicitat (saber actuar) (b) Desenvolupar capacitat crítica i autocrítica davant la pràctica comunicativa (saber ser) (c) Aprendre a realitzar presentacions orals (saber defensar idees pròpies).
The subject is part of the Communication Research area, along with Market and Consumer Research. The main objective is to help students to: a) Face up (and evaluate) a scientific research in the field of persuasive communication and advertising (know how to act) b) Develop critical and self-critical ability to analyze communicative practices (know how) c) Learn to make oral presentations (know how to defend own ideas).
La asignatura forma parte del bloque formativo Investigación en Comunicación, juntamente con Investigación de mercados y del consumidor. El objetivo final de la asignatura es contribuir a que el alumnado pueda: (a) Afrontar (y evaluar) una investigación científica en el ámbito de la comunicación persuasiva y la publicidad (saber actuar) (b) Desarrollar capacidad crítica y autocrítica ante la práctica comunicativa (saber ser). [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
5.
6 p, 110.7 KB Mètodes Bàsics de Recerca en Comunicació [104773] / Tous, Anna ; Peres Garzezi, Luiz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura es realitza a tercer curs, durant el segon semestre, i pertany al bloc formatiu de la matèria "Investigació en comunicació". Els objectius formatius de l'assignatura són: a) Explicar les diferents formes d'aproximació al coneixement científic i els mètodes i tècniques quantitatius i qualitatius aplicats a l'anàlisi de la comunicació. [...]
The course is taken in the third year, during the second semester, and belongs to the training block of the subject "Research in Communication". The training objectives of the course are: a) To explain the different ways of approaching scientific knowledge and the quantitative and qualitative methods and techniques applied to the analysis of communication. [...]
La asignatura se realiza en el tercer curso, durante el segundo semestre, y pertenece al bloque formativo de la materia "Investigación en comunicación". Los objetivos formales de la asignatura son: a) Explicar las diferentes formas de aproximación al conocimiento científico y los métodos y técnicas cuantitativas y cualitativas aplicadas al análisis de la comunicación. [...]

2022-23
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
6.
5 p, 107.6 KB Mètodes de Recerca en Comunicació [103858] / Simelio i Solà, Núria ; Peres Garzezi, Luiz ; Cervi, Laura ; Tous Rovirosa, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius formatius de l'assignatura són: a) Explicar les diferents formes d'aproximació al coneixement científic i els mètodes i tècniques quantitatius i qualitatius aplicats a l'anàlisi de la comunicació i el periodisme. [...]
The course has the following main learning objectives:: a) To explain the different ways of approaching the scientific knowledge b) To explain the quantitative and qualitative methods and techniques applied to the analysis of communication and journalism. [...]
Los objetivos formativos de la asignatura son: a) Explicar las diferentes formas de aproximación al conocimiento científico y los métodos y técnicas cuantitativos y cualitativos aplicados al análisis de la comunicación y el periodismo. [...]

2022-23
Grau en Periodisme [1432]
Grau en Periodisme [971]
3 documents
7.
6 p, 110.4 KB Mètodes Bàsics de Recerca en Comunicació [104773] / Tous, Anna ; Peres-Neto, Luiz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura es realitza a tercer curs, durant el segon semestre, i pertany al bloc formatiu de la matèria "Investigació en comunicació". Els objectius formatius de l'assignatura són: a) Explicar les diferents formes d'aproximació al coneixement científic i els mètodes i tècniques quantitatius i qualitatius aplicats a l'anàlisi de la comunicació. [...]
The course is taken in the third year, during the second semester, and belongs to the training block of the subject "Research in Communication". The training objectives of the course are: a) To explain the different ways of approaching scientific knowledge and the quantitative and qualitative methods and techniques applied to the analysis of communication. [...]
La asignatura se realiza en el tercer curso, durante el segundo semestre, y pertenece al bloque formativo de la materia "Investigación en comunicación". Los objetivos formales de la asignatura son: a) Explicar las diferentes formas de aproximación al conocimiento científico y los métodos y técnicas cuantitativas y cualitativas aplicadas al análisis de la comunicación. [...]

2021-22
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
8.
5 p, 128.5 KB Mètodes de Recerca en Comunicació [103858] / Simelio i Solà, Núria ; Peres-Neto, Luiz ; Cervi, Laura ; Tous Rovirosa, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius formatius de l'assignatura són: a) Explicar les diferents formes d'aproximació al coneixement científic i els mètodes i tècniques quantitatius i qualitatius aplicats a l'anàlisi de la comunicació i el periodisme. [...]
The course has the following main learning objectives:: a) To explain the different ways of approaching the scientific knowledge b) To explain the quantitative and qualitative methods and techniques applied to the analysis of communication and journalism. [...]
Los objetivos formativos de la asignatura son: a) Explicar las diferentes formas de aproximación al conocimiento científico y los métodos y técnicas cuantitativos y cualitativos aplicados al análisis de la comunicación y el periodismo. [...]

2021-22
Grau en Periodisme [1432]
Grau en Periodisme [971]
3 documents
9.
4 p, 103.4 KB Mètodes de Recerca en Comunicació Persuasiva [104899] / Huertas Bailén, Amparo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura forma part del bloc formatiu Investigació en Comunicació, juntament amb Investigació de mercats i del consumidor. L'objectiu final de l'assignatura és contribuir al fet que l'alumnat pugui: (a) Afrontar (i avaluar) una investigació científica a l'àmbit de la comunicació persuasiva i la publicitat (saber actuar) (b) Desenvolupar capacitat crítica i autocrítica davant la pràctica comunicativa (saber ser) (c) Aprendre a realitzar presentacions orals (saber defensar idees pròpies).
The subject is part of the Communication Research area, along with Market and Consumer Research. The main objective is to help students to: a) Face up (and evaluate) a scientific research in the field of persuasive communication and advertising (know how to act) b) Develop critical and self-critical ability to analyze communicative practices (know how) c) Learn to make oral presentations (know how to defend own ideas).
La asignatura forma parte del bloque formativo Investigación en Comunicación, juntamente con Investigación de mercados y del consumidor. El objetivo final de la asignatura es contribuir a que el alumnado pueda: (a) Afrontar (y evaluar) una investigación científica en el ámbito de la comunicación persuasiva y la publicidad (saber actuar) (b) Desarrollar capacidad crítica y autocrítica ante la práctica comunicativa (saber ser). [...]

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
10.
4 p, 103.8 KB Mètodes de Recerca en Comunicació Persuasiva [104899] / Guimerà Orts, Josep Àngel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura forma part del bloc formatiu Investigació en Comunicació, juntament amb Investigació de mercats i del consumidor. Objectius formatius de l'assignatura: - Estudiar els mètodes i tècniques quantitatives i qualitatives d'investigació en comunicació i publicitat. [...]
La asignatura forma parte del bloque formativo Investigación en Comunicación, juntamente con Investigación de mercados y del consumidor. Objetivos formativos de la asignatura: - Estudiar los métodos y técnicas cuantitativos y cualitativos de investigación en comunicación y publicidad. [...]

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents

Materials acadèmics : 40 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.