Resultats globals: 2 registres trobats en 0.03 segons.
Llibres i col·leccions, 2 registres trobats
Llibres i col·leccions 2 registres trobats  
1.
40 p, 490.9 KB Manual d'identitat corporativa / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
El conjunt de signes que identifiquen la UAB i que componen la marca són: el símbol, l'acrònim, el logotip i els colors corporatius. Els tres primers s'utilitzen gairebé en la totalitat dels suports com un conjunt identificador de la UAB. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona 2017  
2.
2 p, 205.1 KB Manual d'identitat corporativa : síntesi / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
El conjunt de signes que identifiquen la UAB i que componen la marca són: el símbol, l'acrònim, el logotip i els colors corporatius. Els tres primers s'utilitzen gairebé en la totalitat dels suports com un conjunt identificador de la UAB. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona 2009  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.