Resultats globals: 7 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 7 registres trobats
Articles 7 registres trobats  
1.
28 p, 356.3 KB Nota de las editoras : Desde la intermedialidad para la intermedialidad: una didáctica de los lenguajes / Kunde, Karolin (Universitat de Girona) ; Piderit, María Fernanda (Universidad de Buenos Aires)
Literary criticism has been traditionally concentrated on the linguistic domain of literary creation and reception, with written words as the main medium for its different modulations, a fact that we observe also in the didactics of language and literature, despite its communicative approach. [...]
La crítica literària s'ha concentrat tradicionalment en el domini lingüístic de la creació i la recepció literària, amb la paraula escrita com el mitjà principal per a les seves diferents modulacions, fet que també observem en la didàctica de la llengua i la literatura, malgrat el seu enfocament comunicatiu. [...]
La crítica literaria se ha concentrado tradicionalmente en el dominio lingüístico de la creación y la recepción literaria, con la palabra escrita como el medio principal para sus diferentes modulaciones, hecho que también observamos en la didáctica de la lengua y la literatura, pese a su enfoque comunicativo. [...]
Traditionnellement, la critique littéraire s'est centrée sur la maîtrise linguistique de la création et sur la réception littéraire, le mot écrit étant le moyen principal utilisé pour ses diverses modulations, un fait que l'on observe aussi dans la didactique du langage et de la littérature, malgré son approche communicative. [...]

2021 - 10.5565/rev/jtl3.938
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 14 Núm. 1 (2021) , p. e938 (Editors' Note)  
2.
9 p, 128.0 KB Editors' Notes / Dooly Owenby, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
2017 - 10.5565/rev/jtl3.760
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 10 Núm. 4 (november-december 2017) , p. 1-8 (Editor's Note)  
3.
8 p, 114.5 KB Nota de las Editoras / Dooly Owenby, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Moore de Luca, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Como siempre es un placer anunciar la publicación de otro volumen de BJTLLL. En un momento en que el mundo de la publicación académica se enfrenta a bastantes polémicas, entre las cuales está la inequidad que surge del uso creciente de las métricas como medida de la calidad de la investigación, seguimos manteniendo nuestro compromiso de publicar nuevas investigaciones prometedoras de jóvenes que están empezando a profundizar en sus respectivos campos, manteniendo al mismo tiempo un alto nivel de calidad de su producción. [...]
As always it is our pleasure to announce the publication of another volume of BJTLLL. At a time when academic publishing is becoming rife with polemic issues, not least of which is inequity that arises from the increasing use of metrics as a measure of research quality, we continue to uphold our commitment to publishing promising new research of young scholars breaking into their respective fields while maintaining a high level of quality of output. [...]
Com sempre és un plaer anunciar la publicació d'un altre volum de BJTLLL. En un moment en què el món de la publicació acadèmica s'enfronta a bastants polèmiques, entre les quals hi ha la inequitat que sorgeix de l'ús creixent de les metriques com a mesura de la qualitat de la investigació, seguim mantenint el nostre compromís de publicar noves promeses de recerca de joves que estan començant a aprofundir en els seus respectius camps, mantenint al mateix temps un alt nivell de qualitat de la seva producció. [...]
Comme toujours, c'est un plaisir d'annoncer la publication d'un autre volume de BJTLLL. À un moment où le monde de l'édition académique fait face à beaucoup de controverse, parmi lesquelles l'inégalité découlant de l'utilisation croissante des indicateurs comme mesure de la qualité de la recherche, nous continuons à maintenir notre engagement à publier de nouvelles recherches prometteuses de les jeunes qui commencent à approfondir dans leurs domaines respectifs, tout en conservant un niveau élevé de qualité de leur production. [...]

2017 - 10.5565/rev/jtl3.745
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 10 Núm. 3 (august-september 2017) , p. 1-8 (Editor's Note)  
4.
8 p, 108.3 KB Lettre des éditeurs / Dooly Owenby, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Moore de Luca, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona)
Nous initions ce premier volume de l'année avec un article du Dr Anna Camps. Cet article se fonde sur le discours prononcé par cette dernière pour l'inauguration du Master Officiel en Recherche en Éducation en 2016/17. [...]
We begin the first volume of year with an invited article from Dr. Anna Camps. The contribution is based on Camps' 2016/17 inauguration address for the Official Master's Degree in Research in Education. [...]
Comencem el primer volum de l'any amb un article escrit per la Dra Anna Camps. La seva contribució es basa en la conferència inaugural Màster Oficial en Recerca en Educació de l'any 2016/17. Com editores, estem contents de poder oferir suport -encara que sigui d'una manera simbòlica- als nostres col·legues acadèmics assetjats a Síria; començem la secció d'articles de recerca amb un text escrit per Abidrabbo Alnassan de la Université de Dames (Síria). [...]
Empezamos el primer volumen del año con un artículo escrito por la Dra Anna Camps. Su contribución se basa en la conferencia inaugural Máster Oficial en Investigación en Educación del año 2016/17. [...]

2017 - 10.5565/rev/jtl3.722
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 10 Núm. 1 (february-march 2017) , p. 1-8 (Editor's Note)  
5.
8 p, 114.6 KB Editors' Notes / Dooly Owenby, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Moore de Luca, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona)
2016 - 10.5565/rev/jtl3.710
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 9 Núm. 4 (november-december 2016) , p. 1-8 (Editor's Note)  
6.
8 p, 110.4 KB Nota de las editoras / Dooly Owenby, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Moore de Luca, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona)
2016 - 10.5565/rev/jtl3.691
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 9 Núm. 3 (august-september 2016) , p. 1-8 (Editor's Note)  
7.
12 p, 258.3 KB Editors' Notes / Kim, Ha Ram (Hannah) (University of Illinois at Urbana-Champaign) ; Dooly Owenby, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
There is ample evidence that a shift towards more integration of web 2. 0 in education is taking place, in particular in language teaching and learning. Surveys indicate that a growing number of schools in primary, secondary and higher education have access to web 2. [...]
Existeixen probes contundents respecte de l'augment de la incorporació dels entorns web 2. 0 en l'educació, particularment en l'aprenentatge i l'ensenyament de llengües. Les enquestes indiquen que un nombre creixent d'institucions educatives primàries, secundàries i terciàries tenen accés a les eines web 2. [...]
Existen pruebas contundentes respecto del aumento de la incorporación de los entornos web 2. 0 en la educación, particularmente en el aprendizaje y la enseñanza de lenguas. Las encuestas indican que un número creciente de instituciones educativas primarias, secundarias y terciarias tienen acceso a las herramientas web 2. [...]
Il existe des preuves solides sur l'augmentation de l'incorporation des environnements Web 2. 0 dans l'éducation, en particulier dans l'apprentissage et l'enseignement des langues. Des sondages indiquent qu'un nombre croissant d'établissements d'enseignement primaire, secondaire et tertiaire ont accès à des outils Web 2. [...]

2015 - 10.5565/rev/jtl3.636
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 8 Núm. 2 (may-june 2015) , p. 1-12 (Editor's Note)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.