Resultats globals: 1 registres trobats en 0.06 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
10 p, 164.3 KB Nous formats de publicitat interactiva en televisió : una proposta per a la seva anàlisi i classificació / Aymerich Franch, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
L'article s'endinsa en el terreny de la publicitat interactiva en televisió, un fenomen emergent poc explorat per la literatura, que presenta perspectives importants de desenvolupament. Els resultats exposats es basen en els obtinguts en el marc del treball de recerca "Nous formats publicitaris en televisió interactiva" (Aymerich 2007), on es van desenvolupar i validar una sèrie de paràmetres per a l'anàlisi de productes de publicitat interactiva en televisió i es va presentar una proposta de classificació dels principals formats de publicitat interactiva en televisió del mercat actual. [...]
2008
Quaderns del CAC, Núm. 30 (Gener-Juny 2008) , p. 103-112  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.