Resultats globals: 40 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 6 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Publicacions periòdiques, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 4 registres trobats
Documents de recerca, 4 registres trobats
Materials didàctics, 3 registres trobats
Materials acadèmics, 21 registres trobats
Articles 6 registres trobats  
1.
18 p, 797.8 KB Reflexions i orientacions per al desplegament del nou currículum de ciències a l'ESO / Domènech Casal, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Es descriuen els marcs i ítems del nou currículum i es fa una anàlisi i propostes per al desplegament i el disseny i seqüenciació d'unitats didàctiques i programacions anuals. Es comenten aspectes relatius a la seqüenciació de continguts en forma de progressions d'aprenentatges i la definició de les competències específiques i la seva concreció en objectius i criteris d'avaluació. [...]
Se describen los marcos e ítems del nuevo currículum y se realiza un análisis y propuestas para el despliegue y el diseño y secuenciación de unidades didácticas y programaciones anuales. Se comentan aspectos relativos a la secuenciación de contenidos en forma de progresiones de aprendizajes y la definición de las competencias específicas y su concreción en objetivos y criterios de evaluación. [...]
The frameworks and items of the new curriculum are described and an analysis and proposals are made for the deployment and design and sequencing of teaching units and anual programs. Aspects related to the sequencing of contents as of learning progressions and the definition of specific competences and their concretion in objectives and evaluation criteria are discussed. [...]

2022 - 10.5565/rev/ciencies.468
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 45 (2023) , p. 55-72 (Reflexions i recerques sobre l'ensenyament de les ciències)
2 documents
2.
18 p, 443.0 KB El análisis del gerundio : revisión y orientaciones para su enseñanza / Rodríguez Ramalle, Teresa María (Universidad Complutense de Madrid)
El estudio del gerundio en el aula no solo permite trabajar aspectos concretos que afectan a las formas no flexivas (por ejemplo, el tipo e identificación de sus sujetos), sino también poner en contacto al estudiante con estructuras sintácticas más generales: predicativos, complementos circunstanciales, cláusulas mínimas, etc. [...]
L'estudi del gerundi a l'aula no només permet treballar aspectes concrets que afecten les formes no flexives (per exemple, el tipus i identificació dels seus subjectes), sinó també posar en contacte l'estudiant amb estructures sintàctiques més generals: predicatius, complements circumstancials, clàusules mínimes, etc. [...]
The study of gerunds allows to analyze not only specific aspects related to the categorial status of gerunds (for example, the type and identification of subject position), but also the syntactic structures in which gerunds can be documented in Spanish: small clauses, predicatives structures, adverbial modification, etc. [...]

2021 - 10.5565/rev/regroc.46
ReGroc : revista de gramática orientada a las competencias, Vol. 4 Núm. 1 (2021) , p. 72-89 (Actualización gramatical)  
3.
6 p, 195.7 KB Propostes i orientacions per a la lectura del Prometeu encadenat / Torné i Teixidó, Ramon (Institut Ferran Casablancas (Sabadell))
L'autor proposa cinc aspectes que, al seu parer, caldria abordar a les aules d'ensenyament secundari per a la lectura de la tragèdia d'Èsquil, El Prometeu encadenat. Es tracta d'una variada riquesa antropològica, religiosa, artística que convé mostrar als joves lectors mitjançant algunes notes. [...]
2019
Methodos, Núm. 4 (2019) , p. 41-46  
4.
36 p, 125.1 KB El Primer llibre d'estil de les emissores radiofòniques de la Coorporació Catalana de Ràdio i Televisió (I) : orientacions per a l'ús de la llengua a Catalunya Ràdio i RAC (1986) / Casals i Martorell, Daniel, 1969- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
Daniel Casals analitza el manual 'Orientacions per a l'ús de la llengua a Catalunya Ràdio i RAC', que fou adoptat com a llibre d'estil per Catalunya Ràdio i Ràdio Associació de Catalunya a partir de l'any 1986, enfront del model més purista utilitzat pel diari 'Avui' i Ràdio 4 ja des de l'acabament del franquisme. [...]
2001
Llengua & literatura, Núm. 12 (2001) , p. 339-374  
5.
4 p, 367.2 KB Concursos d'animals de corral: orientacions / Rossell i Vilar, Pere Màrtir
1921
Agricultura: revista agrícola catalana, Vol. 5, Núm. 4 ( 1921) , p. 99-102  
6.
12 p, 76.3 KB La geografía rural, entre el peso de la regulación y las orientaciones constructivistas / Paniagua Mazorra, Ángel
Sólo desde hace relativamente pocos años se ha iniciado un claro debate sobre la construcción social de «lo rural» dentro de la perspectiva geográfica, sobre las bases de análisis de clases rurales. [...]
Només des de fa relativament pocs anys s'ha iniciat un clar debat sobre la construcció social «del món rural» dins la perspectiva geogràfica, sobre les bases de l'anàlisi de classes rurals. En aquesta àrea específica d'investigació, les qüestions ambientals prenen un notable relleu, tant de forma directa com indirecta, amb especial atenció a quatre àrees principals: la perspectiva de l'estil de vida; l'enfocament de producció; el punt de vista més clàssic associat als recursos naturals i culturals, i, finalment, la perspectiva lligada a l'esperit de comunitat. [...]
Depuis quelques années nous assistons, dans l'approche géographique, au début d'un débat sur la construction sociale «du rural», sur les bases de l'analyse des classes rurales. Dans ce domaine de recherche les questions relatives à l'environnement ont pris une importance notable de façon directe ou indirecte, mais particulièrement par rapport à: l'approche du mode de vie; l'approche de la production; le plus classique point de vue concernant les ressources naturelles et culturelles; et finalement l'approche lié à l'esprit de communauté. [...]
Only in relatively recent years has a clear debate started on the social construction of the «rural», with much of the work informed by rural class analysis. In this specific research area environmental questions make an appearance in both direct and indirect forms, with insights focused on four main areas: the perspective as a individual lifestyle or way of life; the perspective of production; the more classic view that is associated with natural and cultural resources; and the perspective associate with the spirit of rural community. [...]

2004
Documents d'anàlisi geogràfica, N. 43 (2004) , p. 123-134  

Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
4 p, 19.3 KB L'ensenyament AICLE a Catalunya. Orientacions i recursos / Carrillo Monsó, Núria (Departament d'Ensenyament) ; Farré Espar, Pilar (Departament d'Ensenyament) ; Maldonado Martín, Natalia (Departament d'Ensenyament) ; Margelí Ribera, Jordi (Departament d'Ensenyament) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 320-323  

Publicacions periòdiques 1 registres trobats  
1.
8 p, 1.8 MB Orientacions / Front Universitari de Catalunya
Barcelona : FUC, 1945-
25 documents

Llibres i col·leccions 4 registres trobats  
1.
101 p, 67.4 MB Per la Bellesa de la llar humil : recull d'orientacions / Foment de les Arts Decoratives
Recull d'orientacions sobre decoració d'interiors a Catalunya i a l'estranger. Conté els projectes presentats al concurs pel decorat de l'habitació humil, convocat pel Foment de les Arts Decoratives. [...]
Recopilación de orientaciones sobre decoración de interiores en Cataluña y en el extranjero. Contiene los proyectos presentados al concurso por el decorado de la habitación humilde, convocado por el Fomento de las Artes Decorativas. [...]
Collection of guidelines on interior decoration in Catalonia and abroad. Contains the projects submitted to the contest for the decor of the humble room, called by the Promotion of Decorative Arts. Illustrated with images of furniture and rooms.

Barcelona : Foment de les Arts Decoratives, 1924 (Biblioteca Digital d'Història de l'Art Hispànic)  
2.
86 p, 414.7 KB De l'aula d'acollida a l'aula ordinària. Orientacions per a la transició / Benito Pérez, Ricard (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; González Motos, Sheila (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Fundació Jaume Bofill
Aquest informe fa una anàlisi del mecanisme d'acollida que en els darrers anys s'ha configurat com el principal dispositiu d'atenció a l'alumnat d'origen estranger als centres de secundària: les aules d'acollida. [...]
Barcelona : Fundació Jaume Bofill, 2010 (Informes breus. Educació ; 28)  
3.
65 p, 661.0 KB CLIL FAQs. : Orientacions per introduir l'anglès en la docència universitària / Espinet, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González-Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Junyent i Pubill, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Masats, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Moore de Luca, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Valdés Sánchez, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona)
Recull d'orientacions per al professorat universitari que ha d'introduir una llengua estrangera a la seva assignatura. Aquestes orientacions parteixen de l'experiència i de la reflexió del grup de docents implicats en el projecte MQD 2010: 'Desenvolupament de material didàctic en anglès per a la integració de les competències lingüístiques i científiques en assignatures dels graus d'Educació Infantil i Primària'.
2015  
4.
136 p, 593.0 KB Guia pràctica per a professionals municipals sobre la mediació familiar amb perspectiva de gènere : anàlisi i orientacions per a la intervenció local / Bonet Esteva, Margarita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Casas Vila, Glòria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Ortiz Amaro, Lucía (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Antígona (Dret i Societat en Perspectiva de Gènere) ; Barcelona (Catalunya : Província). Diputació Provincial
[Barcelona : Diputació de Barcelona], 2010  

Documents de recerca 4 registres trobats  
1.
130 p, 2.5 MB Espai de millora contínua dels plans locals de prevenció de drogues 2018. Orientacions aplicades per a la millora dels plans municipals de drogues / Unitat de Polítiques de Drogues ; Martínez Oró, David Pere, 1981- ; Parés Franquero, Òscar ; Carceller, Natàlia ; Bruna, Gema ; Duran, Ester ; Ambrós, Mireia
El present document és el resultat final de 'l'espai de millora contínua dels plans locals de prevenció de drogues 1', un espai de formació gestionat per la Subsecció de Projectes i Programes del Servei de Suport de Programes Socials de l'Àrea d'Atenció a les Persones de la Diputació de Barcelona i executat per la Unitat de Polítiques de Drogues de la Facultat de Psicologia de la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
Barcelona : Diputació de Barcelona, 2018  
2.
26 p, 3.5 MB Les competències transversals de pensament crític i compromís ètic per a la millora de l'aprenentatge : aproximació conceptual i orientacions metodològiques / Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Innovació Docent ; Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Autònoma Solidària
L'any 2016 la Fundació Autònoma Solidària (FAS) va proposar a l'Oficina de Qualitat Docent (OQD) impulsar una formació adreçada al professorat per abordar el pensament crític i el compromís ètic, dues competències transversals presents en tots els plans d'estudi de la UAB i fonamentals en la formació de l'alumnat universitari compromès i responsable. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019  
3.
77 p, 864.0 KB Una Estratègia de desenvolupament sostenible per a l'Euroregió Pirineus-Mediterrània : orientacions bàsiques / Morata, Francesc ; Cots Serra, Francesc (Institut Universitari d'Estudis Europeus) ; Roca, David (Université de Perpignan. Centre d'Études et de Recherches sur les Transformations de l'Action publique)
The study presents sets out to formulate the necessary requirements for putting in place a strategy aimed at the sustainable development of the Pyreness-Mediterranean Euroregion. This is a cross-border regional cooperation project promoted by the former President of the Generalitat, Honorable Mr. [...]
L'estudi té per objecte formular els requisits necessaris per posar en marxa una estratègia per al desenvolupament sostenible de l'Euroregió Pirineus-Mediterrània. Aquest és un projecte de cooperació transfronterera regional promogut per l'expresident de la Generalitat, Honorable Sr Pasqual Maragall, que, a més de Catalunya, inclou Aragó, Illes Balears, Llenguadoc-Rosselló i Migdia-Pirineus. [...]

Institut Universitari d'Estudis Europeus & Generalitat de Catalunya 2007 (Informes del CADS ; 3)  
4.
775 p, 3.0 MB La Recerca avaluativa d'un programa de l'assignatura de didàctica de les ciències experimentals dissenyat prenent com a marc teòric el paradigma de la complexitat : orientacions per al canvi / Bonil, Josep ; Pujol, Rosa M., (Rosa Maria), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Finalitat: La recerca portada a terme s'insereix en el marc del paradigma de la complexitat, aportant elements per a la seva definició i la seva relació amb la ciència escolar, té per finalitat: - Avançar en l'avaluació de programes que orienten els processos d'ensenyament aprenentatge en la formació inicial de mestres, des de l'assignatura de Didàctica de les Ciències Experimentals, prenent com a referent el paradigma de la complexitat. [...]
Finality The investigation is part of the complexity paradigm, bringing forward elements for its definition and its relationship with the school science. It has as a purpose: - Come along with the programmes evaluation, which ones orient the teaching learning processes of the first grade of teacher formation, from the subject of Experimental Science Didactics', taking as a referent the paradigm of the complexity. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2006  

Materials didàctics 3 registres trobats  
1.
11 p, 355.6 KB Guia d'Orientacions per una Avaluació Ètica dels Aprenentatges ; 1a edició / Ion, Georgeta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez-Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene, col. ; Arnau-Sabatés, Laura, col. ; Barrera-Corominas, Aleix, col. ; Castro Ceacero, Diego, col. ; Díaz Vicario, Anna, col. ; Duran-Bellonch, Mar, col. ; Mercader, Cristina, col. ; Morodo, Andy, col. ; Salat Llorente, Esther, col. ; Suárez, Cecilia Inés, col. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent
Guia destinada al conjunt del professorat, que recull un seguit de recomanacions d'integritat associades al disseny, el desenvolupament, la implementació i la interpretació de l'avaluació educativa. [...]
Bellaterra : Oficina de Qualitat Docent UAB, juny 2022 (ARPA - Aula de Recursos per a l'Avaluació)  
2.
58 p, 14.4 MB Pràcticum I del Grau d'Educació Social : programa per a l'estudiant i orientacions pel tutor/a de Facultat / Arnau-Sabatés, Laura, coord. ; Jariot, Mercè ; Agud Morell, Ingrid ; Martín Díaz, Laura ; Minguella, Lourdes ; Ion, Georgeta ; Navío Gámez, Antonio ; Ortega, Daniel ; Rodríguez, Sara ; Urrea, Aida ; Sánchez, Angelina ; Iglesias Vidal, Edgar
UAB , 2017  
3.
60 p, 14.4 MB Pràcticum II del Grau d'Educació Social : programa per a l'estudiant i orientacions pel tutor/a de Facultat / Arnau-Sabatés, Laura, coord. ; Jariot, Mercè ; Minguella, Lourdes ; Agud Morell, Ingrid ; Martín Díaz, Laura ; Ion, Georgeta ; Navío Gámez, Antonio ; Ortega, Daniel ; Rodríguez, Sara ; Urrea, Aida ; Sánchez, Angelina ; Iglesias Vidal, Edgar
UAB , 2017  

Materials acadèmics 21 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 120.6 KB Fonaments i Orientacions Metodològiques en Psicologia Social [42780] / Iñiguez Rueda, Lupicinio ; Elejabarrieta Olabarri, Francisco Javier ; Pujol Tarres, Juan ; Martinez Martinez, Luz Maria ; Cubells Serra, Jenny ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
- Conèixer fonaments teòrics i les bases pràctiques que sustenten els sistemes d'obtenció d'informació per tal de poder implementar-los en l'estudi i acostament a la realitat social. - Adquirir les bases teorico-pràctiques per a la selecció i ús de recursos metodològics dirigits a l'obtenció d'informació en la Psicologia social actual. [...]
- To know the theoretical foundations and practical bases that support information gathering systems in order to be able to implement them in the study and approach to social reality. - To acquire the theoretical and practical bases for the selection and use of methodological resources aimed at obtaining information in current social psychology. [...]
- Conocer los fundamentos teóricos y las bases prácticas que sustentan los sistemas de obtención de información a fin de poder implementarlos en el estudio y acercamiento a la realidad social. - Adquirir las bases teórico-prácticas para la selección y uso de recursos metodológicos dirigidos a la obtención de información en la psicología social actual. [...]

2023-24
Màster Universitari en Recerca i Intervenció Psicosocial [1131]
3 documents
2.
5 p, 105.2 KB Orientacions i Recerques en els Estudis Literaris Catalans [42499] / Gomez Martin, Francesc Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest mòdul ofereix instruments d'anàlisi per comprendre com s'ha construït la història de la literaura catalana. L'objectiu és que el futur investigador identifiqui les metodologies subjacents als conceptes d'època, de període i de cànon i la rendibilitat d'aquests conceptes per a la comprensió de la literatura (part UB). [...]
This course offers analytical tools to understand how the history of Catalan literature has been built over the years. The aim is for the future researcher to identify the methodologies underlying the concepts of age, period and canon and the usefulness of these concepts for the understanding of literature (UB traching in particular). [...]
Este módulo ofrece instrumentos de análisis para comprender cómo se ha construido la historia de la literaura catalana. El objetivo es que el futuro investigador identifique las metodologías subyacentes a los conceptos de época, de período y de canon y la rentabilidad de estos conceptos para la comprensión de la literatura (parte UB). [...]

2023-24
Màster Universitari en Estudis Avançats de Llengua i Literatura Catalanes [1124]
3 documents
3.
4 p, 119.1 KB Fonaments i Orientacions Metodològiques en Psicologia Social [42780] / Iñiguez Rueda, Lupicinio ; Elejabarrieta, Fran ; Pujol Tarres, Joan ; Martinez Martinez, Luz María ; Cubells Serra, Jenny ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
- Conèixer fonaments teòrics i les bases pràctiques que sustenten els sistemes d'obtenció d'informació per tal de poder implementar-los en l'estudi i acostament a la realitat social. - Adquirir les bases teorico-pràctiques per a la selecció i ús de recursos metodològics dirigits a l'obtenció d'informació en la Psicologia social actual. [...]
- To know the theoretical foundations and practical bases that support information gathering systems in order to be able to implement them in the study and approach to social reality. - To acquire the theoretical and practical bases for the selection and use of methodological resources aimed at obtaining information in current social psychology. [...]
- Conocer los fundamentos teóricos y las bases prácticas que sustentan los sistemas de obtención de información a fin de poder implementarlos en el estudio y acercamiento a la realidad social. - Adquirir las bases teórico-prácticas para la selección y uso de recursos metodológicos dirigidos a la obtención de información en la psicología social actual. [...]

2022-23
Màster Universitari en Recerca i Intervenció Psicosocial [1131]
3 documents
4.
5 p, 105.0 KB Orientacions i Recerques en els Estudis Literaris Catalans [42499] / Cabré, Lluís ; Quintana, Lluís 1953- ; Foguet i Boreu, Francesc 1971- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest mòdul ofereix instruments d'anàlisi per comprendre com s'ha construït la història de la literaura catalana. L'objectiu és que el futur investigador identifiqui les metodologies subjacents als conceptes d'època, de període i de cànon i la rendibilitat d'aquests conceptes per a la comprensió de la literatura (part UB). [...]
This course offers analytical tools to understand how the history of Catalan literature has been built over the years. The aim is for the future researcher to identify the methodologies underlying the concepts of age, period and canon and the usefulness of these concepts for the understanding of literature (UB traching in particular). [...]
Este módulo ofrece instrumentos de análisis para comprender cómo se ha construido la historia de la literaura catalana. El objetivo es que el futuro investigador identifique las metodologías subyacentes a los conceptos de época, de período y de canon y la rentabilidad de estos conceptos para la comprensión de la literatura (parte UB). [...]

2022-23
Màster Universitari en Estudis Avançats de Llengua i Literatura Catalanes [1124]
3 documents
5.
4 p, 123.2 KB Fonaments i Orientacions Metodològiques en Psicologia Social [42780] / Vázquez Sixto, Félix ; Elejabarrieta, Fran ; Pujol Tarrés, Joan ; Martínez Martínez, Luz María ; Cubells Serra, Jenny ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
- Conèixer fonaments teòrics i les bases pràctiques que sustenten els sistemes d'obtenció d'informació per tal de poder implementar-los en l'estudi i acostament a la realitat social. - Adquirir les bases teorico-pràctiques per a la selecció i ús de recursos metodològics dirigits a l'obtenció d'informació en la Psicologia social actual. [...]
- To know the theoretical foundations and practical bases that support information gathering systems in order to be able to implement them in the study and approach to social reality. - To acquire the theoretical and practical bases for the selection and use of methodological resources aimed at obtaining information in current social psychology. [...]
- Conocer los fundamentos teóricos y las bases prácticas que sustentan los sistemas de obtención de información a fin de poder implementarlos en el estudio y acercamiento a la realidad social. - Adquirir las bases teórico-prácticas para la selección y uso de recursos metodológicos dirigidos a la obtención de información en la psicología social actual. [...]

2021-22
Màster Universitari en Recerca i Intervenció Psicosocial [1131]
3 documents
6.
7 p, 113.1 KB Orientacions i Recerques en els Estudis Literaris Catalans [42499] / Cassany Cels, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest mòdul ofereix instruments d'anàlisi per comprendre com s'ha construït la història de la literaura catalana i com funciona la valoració que realitza la crítica de la producció dels escriptors. [...]
This module offers analytical tools to understand how the history of Catalan literature has been built and how the critical evaluation of the production of the writers works. The aim is for the future researcher to identify the methodologies underlying the concepts of age, period and canon and the usefulness of these concepts for the understanding of literature. [...]
Este módulo ofrece instrumentos de análisis para comprender cómo se ha construido la historia de la literaura catalana y cómo funciona la valoración que realiza la crítica de la producción de los escritores. [...]

2021-22
Màster Universitari en Estudis Avançats de Llengua i Literatura Catalanes [1124]
3 documents
7.
3 p, 98.9 KB Fonaments i Orientacions Metodològiques en Psicologia Social [42780] / Elejabarrieta, Fran ; Pujol Tarrés, Joan ; Vázquez Sixto, Félix ; Martínez Martínez, Luz María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Català . - Identificar les tècniques més adequades per a la recollida de dades qualitatives d'acord al pla d'investigació propi . - Realitzar el treball de camp d'acord amb els objectius establerts prèviament . [...]
. - Identificar las técnicas más adecuadas para la recogida de datos cualitativos de acuerdo al plan de investigación propio . - Realizar el trabajo de campo de acuerdo con los objetivos establecidos previamente . [...]

2020-21
Màster Universitari en Recerca i Intervenció Psicosocial [1131]
3 documents
8.
7 p, 114.4 KB Orientacions i Recerques en els Estudis Literaris Catalans [42499] / Cassany Cels, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest mòdul ofereix instruments d'anàlisi per comprendre com s'ha construït la història de la literaura catalana i com funciona la valoració que realitza la crítica de la producció dels escriptors. [...]
Este módulo ofrece instrumentos de análisis para comprender cómo se ha construido la historia de la literaura catalana y cómo funciona la valoración que realiza la crítica de la producción de los escritores. [...]

2020-21
Màster Universitari en Estudis Avançats de Llengua i Literatura Catalanes [1124]
3 documents
9.
3 p, 98.7 KB Fonaments i Orientacions Metodològiques en Psicologia Social [42780] / Elejabarrieta, Fran ; Pujol Tarrés, Joan ; Vázquez Sixto, Félix ; Martínez Martínez, Luz María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Català . - Identificar les tècniques més adequades per a la recollida de dades qualitatives d'acord al pla d'investigació propi . - Realitzar el treball de camp d'acord amb els objectius establerts prèviament . [...]
. - Identificar las técnicas más adecuadas para la recogida de datos cualitativos de acuerdo al plan de investigación propio . - Realizar el trabajo de campo de acuerdo con los objetivos establecidos previamente . [...]

2019-20
Màster Universitari en Recerca i Intervenció Psicosocial [1131]
3 documents
10.
8 p, 115.5 KB Orientacions i Recerques en els Estudis Literaris Catalans [42499] / Cassany Cels, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest mòdul ofereix instruments d'anàlisi per comprendre com s'ha construït la història de la literaura catalana i com funciona la valoració que realitza la crítica de la producció dels escriptors. [...]
Este módulo ofrece instrumentos de análisis para comprender cómo se ha construido la historia de la literaura catalana y cómo funciona la valoración que realiza la crítica de la producción de los escritores. [...]

2019-20
Màster Universitari en Estudis Avançats de Llengua i Literatura Catalanes [1124]
3 documents

Materials acadèmics : 21 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.