Results overview: Found 1 records in 0.08 seconds.
Articles, 1 records found
Articles 1 records found  
1.
14 p, 119.5 KB La participación como bien de consumo : una aproximación conceptual a las formas de implicación de los usuarios en proyectos audiovisuales colaborativos / Roig Telo, Antoni (Universitat Oberta de Catalunya. Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació)
Este artículo centra su atención en el concepto de participación, ampliamente utilizado -y también discutido- para hacer referencia a la implicación de los usuarios en la creación de contenidos audiovisuales en Internet. [...]
This paper focuses on the concept of participation, widely used -and also contested- in relation to the engagement of users in the creation of media content. on the Internet. Particularly, our interest lies in the participation of publics in the design, development and diffusion of complex media products, such as feature films, webseries or transmedia projects. [...]

2010 - 10.7238/a.v0i40.1147
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 40 (2010) , p. 101-114  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.