No s'ha trobat cap coincidència exacta per marques?, però canviant-lo per marques ...
Resultats globals: 1 registres trobats en 0.04 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
2 p, 90.5 KB Per què consumim unes determinades marques? / Barbeta Viñas, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
Una tesi doctoral de la UAB estudia des d'un punt de vista sociològic els processos motivacionals que porten al consum de marques i els vincles que es generen al seu voltant. Els estudis de cas dels productes ecològics i de la marca Harley-Davidson han permès observar que el consum de marques s'utilitza per a la diferenciació social i simbòlica dels consumidors, tot i que segueixen estratègies diverses. [...]
Una tesis doctoral de la UAB estudia desde un punto de vista sociológico los procesos motivacionales que llevan al consumo de marcas y los vínculos que se generan entorno al mismo. Los estudios de caso de los productos ecológicos y de la marca Harley- Davidson han permitido observar que el consumo de marcas se utiliza para la diferenciación social y simbólica de los consumidores, aunque siguen estrategias distintas. [...]

2013
UAB divulga, Desembre 2013, p. 1-2
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.