Resultats globals: 368 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 2 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Materials didàctics, 2 registres trobats
Materials acadèmics, 362 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
13 p, 83.3 KB La formación de los agentes intervinientes en el Prácticum de Magisterio en Medios y Recursos Educativos / Martínez Serrano, María del Carmen (Universidad de Murcia. Facultad de Educación)
La investigación que aquí se presenta pretende conocer el grado de formación en medios convencionales, audiovisuales y tecnológicos que poseen los agentes que intervienen en el prácticum de magisterio, a saber, supervisores, maestros-tutores y estudiantes de magisterio; así como si esta varía en función de una serie de variables tales como la titularidad del centro educativo, la experiencia en el campo de las prácticas y la especialidad de magisterio en la que se están formando. [...]
La investigació que es presenta pretén conèixer el grau de formació en mitjans convencionals, audiovisuals i tecnològics que tenen els agents que intervenen en el pràcticum de magisteri: supervisors, mestres-tutors i estudiants de magisteri, així com si aquesta varia segons una sèrie de variables, com la titularitat del centre educatiu, l'experiència en el camp de les pràctiques i l'especialitat de magisteri en la qual s'estan formant. [...]
The investigation, that here appears, tries to know the grade of training in conventional, audio-visual and technological media and resources of the agents (supervisors, teachers - tutors and students of teaching) that intervene in the practicum of teaching possess, as well as if this one changes according to a series of such variables as the entitlement of the educational centre, the experience in the field of the practices of teaching and the speciality of teaching in which they are forming. [...]

2006 - 10.5565/rev/educar.176
Educar, N. 38 (2006) p. 227-239  

Contribucions a jornades i congressos 2 registres trobats  
1.
5 p, 52.5 KB La simulació de procediments judicials amb estudiants de practicum i (llicenciatura en dret) : un cas d'aprenentatge cooperatiu / Cañabate Pérez, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques)
Tradicionalment l'ensenyament del dret ha sofert un endarreriment en relació a d'altres disciplines no només dins de l'àmbit de les Ciències socials sinó també amb la resta de sabers universitaris. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  
2.
4 p, 81.2 KB Un Practicum per a la formació de mestres innovadors, reflexius i crítics / Casas i Vilalta, Montserrat coord. ; Creus Solà, Teresa ; Valls, Carme ; Bosch Mestres, Dolors ; Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Camps, Anna ; Font, Raquel ; López del Castillo, Lluís ; Prat Grau, Maria ; Ribas Seix, Teresa ; Sanmartí, Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
En aquesta comunicació es presenta una experiència feta amb alumnes de formació inicial de magisteri que es troben ja en el tercer curs. Especialitat Educació Primària. Es pretén dissenyar un model que faciliti la formació de mestres reflexius i decidits per una metodologia innovadora. [...]
2004
Jornades d'Innovació Docent de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 1es : 2004  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
40 p, 1.8 MB El Pràcticum PIV-PV del Grau d'Educació Primària de la UAB : Una mirada a la complexitat i la gestió / Fontich, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest document té per objectiu descriure per escrit el funcionament del PIV-PV, el pràcticum que es porta a terme a 4t curs del Grau d'Educació Primària (GEP) de la UAB. Aquest objectiu respon al fet que aquest pràcticum ha estat observat habitualment com un àmbit bastant disfuncional i complex de gestionar en el context concret de la titulació del Grau. [...]
2024  

Materials didàctics 2 registres trobats  
1.
58 p, 14.4 MB Pràcticum I del Grau d'Educació Social : programa per a l'estudiant i orientacions pel tutor/a de Facultat / Arnau-Sabatés, Laura, coord. ; Jariot, Mercè ; Agud Morell, Ingrid ; Martín Díaz, Laura ; Minguella, Lourdes ; Ion, Georgeta ; Navío Gámez, Antonio ; Ortega, Daniel ; Rodríguez, Sara ; Urrea, Aida ; Sánchez, Angelina ; Iglesias Vidal, Edgar
UAB , 2017  
2.
60 p, 14.4 MB Pràcticum II del Grau d'Educació Social : programa per a l'estudiant i orientacions pel tutor/a de Facultat / Arnau-Sabatés, Laura, coord. ; Jariot, Mercè ; Minguella, Lourdes ; Agud Morell, Ingrid ; Martín Díaz, Laura ; Ion, Georgeta ; Navío Gámez, Antonio ; Ortega, Daniel ; Rodríguez, Sara ; Urrea, Aida ; Sánchez, Angelina ; Iglesias Vidal, Edgar
UAB , 2017  

Materials acadèmics 362 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
6 p, 110.8 KB Pràcticum [44309] / Margallo Gonzalez, Ana Maria ; Sanahuja Gavaldà, José María ; Moore de Luca, Emilee Sarah ; Birello, Marilisa ; Gonzalez Monfort, Maria de las Neus ; Marbà Tallada, Anna ; Viladot Vallverdu, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'estructura del mòdul és comuna a totes les especialitats, tot i que el coordinador/a de pràctiques de cada especialitat proporcionarà informació sobre les concrecions del mòdul a cada especialitat. [...]
This module is compulsory for the various specializations offered in this master's degree. The structure and the contents of this module linked to the areas of psychology, pedagogy and social education are common to all specializations. [...]
La estructura del módulo es la misma en todas las especialidades aunque el/la coordinador/a de prácticas de cada especialidad proporcionará información sobre las concreciones del módulo a cada especialidad. [...]

2023-24
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1141]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1216]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1217]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1218]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1514]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1515]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1516]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1517]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1518]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1519]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1520]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1521]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1522]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1523]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1524]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1525]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1526]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1527]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1528]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [931]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [933]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [934]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [935]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [936]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [937]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [940]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [941]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [942]
3 documents
2.
5 p, 105.0 KB Pràcticum [43198] / Albarracín Gordo, Lluís ; Deulofeu Piquet, Jordi ; Guevara Casanova, Iolanda ; Gamboa Rojas, Genaro ; Morera Ubeda, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El treball que l'estudiant realitzarà al llarg del mòdul ha de servir-li per tenir un contacte amb la realitat de la professió, i per aquest motiu es desenvolupa en gran part en un centre d'educació secundària. [...]
The work that the student will carry out throughout the module must serve to give him/her contact with the reality of the profession, and for this reason it takes place to a large extent in a secondary education centre. [...]
El trabajo que el estudiante realizará a lo largo del módulo tiene que servirle para tener un contacto con la realidad de la profesión, y por este motivo se desarrolla en gran parte en un centro de educación secundaria. [...]

2023-24
Màster Universitari en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1459]
Màster Universitari en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1529]
3 documents
3.
4 p, 103.2 KB Pràctiques de Paleobiologia II [44794] / Fortuny Terricabras, Josep ; Martinez Alba, David ; De Esteban-Trivigno, Soledad ; Nacarino Meneses, Carmen ; Figuerola Gimenez-Coral, Pere ; Casanovas i Vilar, Isaac ; Robles Gimenez, Jose Maria ; Bolet, Arnau ; Aymerich Núñez de Arenas, Xènia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Adquisició de metodologies i tècniques específiques pel camp de la paleontologia de vertebrats. Així mateix, aquest mòdul potenciarà l'estudi de fòssils amb exemples pràctics en diversos grups de vertebrats i es complementarà amb sortides a jaciments paleontològics de vertebrats, així com la visita a un laboratori de preparació de fòssils de vertebrats i de col·leccions paleontològiques dedicades als vertebrats.
Acquisition of specific methodologies and techniques for the field of vertebrate paleontology. Likewise, this module will enhance the study of vertebrate fossils with practical examples in various vertebrate groups and will be complemented by fieldtrips to paleontological vertebrate sites, as well as visits to a preparation lab devoted to vertebrate fossils and a paleontological vertebrate collection.
Adquisición de metodologías y técnicas específicas para el campo de la paleontología de vertebrados. Asimismo, este módulo potenciará el estudio de fósiles con ejemplos prácticos en diversos grupos de vertebrados y se complementará con salidas a yacimientos paleontológicos de vertebrados, así como la visita a laboratorio de preparación de fósiles de vertebrados y de colecciones paleontológicas dedicadas a los vertebrados.

2023-24
Màster Universitari en Paleobiologia i Registre Fòssil [1534]
3 documents
4.
5 p, 104.2 KB Pràctiques de Paleobiologia I [44793] / Furió Bruno, Marc ; Marigó Cortés, Judit ; Belaústegui Barahona, Zain ; Delclos Martinez, Xavier ; Tomas Lafaja, Sara ; Mercedes Martin, Ramon ; Madurell Malapeira, Joan ; Hernandez Lujan, Angel ; Sanjuan Girbau, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Referits a coneixements - Reconèixer els principals grups de fòssils de plantes, invertebrats, icnofòssils i microfòssils de visu en el 1 - Reconèixer els principals grups de fòssils de plantes, invertebrats, icnofòssils i microfòssils de visu en el camp i mitjançant microscopi o lupa binocular en el gabinet. [...]
Referred to knowledges. To recognize the main groups of plant fossils, invertebrates, ichnofossils and microfossils in rock samples, in 1 To recognize the main groups of plant fossils, invertebrates, ichnofossils and microfossils in rock samples, in the field or by observation under the microscope. [...]
Referidos a conocimientos - Reconocer los principales grupos de fósiles de plantas, invertebrados, icnofósiles y microfósiles de visu en el 1 - Reconocer los principales grupos de fósiles de plantas, invertebrados, icnofósiles y microfósiles de visu en el campo y mediante microscopio o lupa binocular en el gabinete. [...]

2023-24
Màster Universitari en Paleobiologia i Registre Fòssil [1534]
3 documents
5.
11 p, 126.5 KB Pràcticum IV [104694] / Ramos Manjarin, Simon ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Prevenció i Seguretat Integral ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
Els objectius formatius que es pretén assolir a l'assignatura son els següents: Introduir l'alumne en els aspectes generals de seguretat integral aplicats a les infraestructures logístiques i de transport, prenent com a exemple el transport per ferrocarril. [...]
The training objectives that are intended to achieve in the subject are the following: Introduce the student in the general aspects of integral security applied to the logistics and transport infrastructures, taking as an example the transport by rail. [...]
Los objetivos formativos que se pretende conseguir en la asignatura son los siguientes: Introducir al alumno en los aspectos generales de seguridad integral aplicados a las infraestructuras logísticas y de transporte, tomando como ejemplo el transporte por ferrocarril. [...]

2023-24
Grau en Prevenció i Seguretat Integral (modalitat no presencial) [1279]
Grau en Prevenció i Seguretat Integral [1438]
3 documents
6.
6 p, 110.5 KB Pràcticum II [104692] / Sierra Baz, Juan Antonio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Prevenció i Seguretat Integral ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
El projecte de seguretat és una eina bàsica per al professional de seguretat, pública o privada, variant els enfocaments i eines aplicatives en funció de la tipologia de riscos i la naturalesa dels espais (oberts o tancats) i les activitats que s'hi realitzen (públiques, privades o mixtes). [...]
The security project is a basic tool for the security professional, public or private, varying the approaches and application tools depending on the type of risks and the nature of the spaces (open or fenced) and the activities carried out in it. [...]
El proyecto de seguridad es una herramienta básica para el profesional de seguridad, pública o privada, variando los enfoques y herramientas aplicativas en función de la tipología de riesgos y la naturaleza de los espacios (abiertos o cercados) y las actividades que en ella se realizan (públicas, privadas o mixtas). [...]

2023-24
Grau en Prevenció i Seguretat Integral (modalitat no presencial) [1279]
Grau en Prevenció i Seguretat Integral [1438]
3 documents
7.
6 p, 111.1 KB Pràcticum I [104691] / Sierra Baz, Juan Antonio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Prevenció i Seguretat Integral ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
El projecte de seguretat és l'eina bàsica que ha de fer servir el professional de la seguretat privada, especialment en la seva vessant de gestió o direcció de seguretat, en empreses usuàries, han d'estar continguts des de l'anàlisi de risc, - els estudis estadístics sobre successos i causes, - el marc legal amb les obligacions i imperatius inexcusables, però també les limitacions, - l'organització i models de gestió tant de recursos materials com humans, - la presa de decisions, -el coneixement de l'estat de les arts de la tecnologia aplicable, - els procediments d'actuació; l'entroncament amb la filosofia i ètica empresarial o social, fins a l'anàlisi cost benefici de les mesures de seguretat implantades i així mateix, per no ser exhaustius, altres elements que formen part del currículum del curs. [...]
The security project is the basic tool that has to be handled by the private security professional, especially in its management aspect or security management, in user companies, they must be contained from the risk analysis, - the statistical studies on events and causes, - the legal framework with the inexcusable obligations and imperatives, but also the limitations, - the organization and management models of both material and human resources, - decision making, - knowledge of the state of the arts of technology applicable, - the procedures for action; the connection with the business or social philosophy and ethics, up to the cost benefit analysis of the implemented security measures and likewise, not to be exhaustive, other elements that are part of the course curriculum. [...]
El proyecto de seguridad es la herramienta básica que tiene que manejar el profesional de la seguridad privada, especialmente en su vertiente de gestión o dirección de seguridad, en empresas usuarias, tienen que estar contenidos desde el análisis de riesgo, - los estudios estadísticos sobre sucesos y causas, - el marco legal con las obligaciones e imperativos inexcusables, pero también las limitaciones, - la organización y modelos de gestión tanto de recursos materiales como humanos, - la toma de decisiones, -el conocimiento del estado de las artes de la tecnología aplicable, - los procedimientos de actuación; el entronque con la filosofía y ética empresarial o social, hasta el análisis coste beneficio de las medidas de seguridad implantadas y así mismo, para no ser exhaustivos, otros elementos que forman parte del currículum del curso. [...]

2023-24
Grau en Prevenció i Seguretat Integral (modalitat no presencial) [1279]
Grau en Prevenció i Seguretat Integral [1438]
3 documents
8.
10 p, 126.0 KB Pràcticum IV [104690] / Ramos Manjarin, Simon ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Prevenció i Seguretat Integral ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
Els objectius formatius que es pretén assolir a l'assignatura son els següents: Introduir l'alumne en els aspectes generals de seguretat integral aplicats a les infraestructures logístiques i de transport, prenent com a exemple el transport per ferrocarril. [...]
The training objectives that are intended to achieve in the subject are the following: Introduce the student in the general aspects of integral security applied to the logistics and transport infrastructures, taking as an example the transport by rail. [...]
Los objetivos formativos que se pretende conseguir en la asignatura son los siguientes: Introducir al alumno en los aspectos generales de seguridad integral aplicados a las infraestructuras logísticas y de transporte, tomando como ejemplo el transporte por ferrocarril. [...]

2023-24
Grau en Prevenció i Seguretat Integral [1437]
Grau en Prevenció i Seguretat Integral [831]
3 documents
9.
6 p, 110.0 KB Pràcticum II [104688] / Sierra Baz, Juan Antonio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Prevenció i Seguretat Integral ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
El projecte de seguretat és una eina bàsica per al professional de seguretat, pública o privada, variant els enfocaments i eines aplicatives en funció de la tipologia de riscos i la naturalesa dels espais (oberts o tancats) i les activitats que s'hi realitzen (públiques, privades o mixtes). [...]
The security project is a basic tool for the security professional, public or private, varying the approaches and application tools depending on the type of risks and the nature of the spaces (open or fenced) and the activities carried out in it. [...]
El proyecto de seguridad es una herramienta básica para el profesional de seguridad, pública o privada, variando los enfoques y herramientas aplicativas en función de la tipología de riesgos y la naturaleza de los espacios (abiertos o cercados) y las actividades que en ella se realizan (públicas, privadas o mixtas). [...]

2023-24
Grau en Prevenció i Seguretat Integral [1437]
Grau en Prevenció i Seguretat Integral [831]
3 documents
10.
6 p, 110.7 KB Pràcticum I [104687] / Sierra Baz, Juan Antonio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Prevenció i Seguretat Integral ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
El projecte de seguretat és l'eina bàsica que ha de fer servir el professional de la seguretat privada, especialment en la seva vessant de gestió o direcció de seguretat, en empreses usuàries, han d'estar continguts des de l'anàlisi de risc, - els estudis estadístics sobre successos i causes, - el marc legal amb les obligacions i imperatius inexcusables, però també les limitacions, - l'organització i models de gestió tant de recursos materials com humans, - la presa de decisions, -el coneixement de l'estat de les arts de la tecnologia aplicable, - els procediments d'actuació; l'entroncament amb la filosofia i ètica empresarial o social, fins a l'anàlisi cost benefici de les mesures de seguretat implantades i així mateix, per no ser exhaustius, altres elements que formen part del currículum del curs. [...]
The security project is the basic tool that has to be handled by the private security professional, especially in its management aspect or security management, in user companies, they must be contained from the risk analysis, - the statistical studies on events and causes, - the legal framework with the inexcusable obligations and imperatives, but also the limitations, - the organization and management models of both material and human resources, - decision making, - knowledge of the state of the arts of technology applicable, - the procedures for action; the connection with the business or social philosophy and ethics, up to the cost benefit analysis of the implemented security measures and likewise, not to be exhaustive, other elements that are part of the course curriculum. [...]
El proyecto de seguridad es la herramienta básica que tiene que manejar el profesional de la seguridad privada, especialmente en su vertiente de gestión o dirección de seguridad, en empresas usuarias, tienen que estar contenidos desde el análisis de riesgo, - los estudios estadísticos sobre sucesos y causas, - el marco legal con las obligaciones e imperativos inexcusables, pero también las limitaciones, - la organización y modelos de gestión tanto de recursos materiales como humanos, - la toma de decisiones, -el conocimiento del estado de las artes de la tecnología aplicable, - los procedimientos de actuación; el entronque con la filosofía y ética empresarial o social, hasta el análisis coste beneficio de las medidas de seguridad implantadas y así mismo, para no ser exhaustivos, otros elementos que forman parte del currículum del curso. [...]

2023-24
Grau en Prevenció i Seguretat Integral [1437]
Grau en Prevenció i Seguretat Integral [831]
3 documents

Materials acadèmics : 362 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.