Resultats globals: 465 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 11 registres trobats
Llibres i col·leccions, 3 registres trobats
Documents de recerca, 34 registres trobats
Materials acadèmics, 413 registres trobats
Fons personals i institucionals, 5 registres trobats
Articles 11 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
26 p, 22.7 MB Anàlisi d'un trencaclosques tipus Rubik : un pretext per parlar de modelització, grups, geometria, computació i programació / Aguadé i Bover, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques)
2023
Materials matemàtics, 2023  
2.
9 p, 776.2 KB Més enllà de la programació i la robòtica educativa : el pensament computacional en l'ensenyament STEAM a infantil i primària / Simarro Rodríguez, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; López Simó, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Cornellà, Pere (Universitat de Girona. UdigitalEdu) ; Peracaula, Marta (Universitat de Girona. UdigitalEdu) ; Niell, Mariona (Universitat de Girona. UdigitalEdu) ; Estebanell Minguell, Meritxell (Universitat de Girona. UdigitalEdu)
El pensament computacional està guanyant cada vegada més rellevància en el món edu-catiu. Més enllà de l'interès que pot tenir desenvolupar aquesta forma de pensar i resoldre problemes en un context cada cop més informatitzat, el desenvolupament del pensament computacional pot recolzar l'aprenentatge de totes les disciplines que conformen l'STEAM (Science, Technolgoy, Engineering, Arts and Mathematics). [...]
Computational thinking is gaining increasing relevance in education. Beyond the interest that developing this way of thinking and problem-solving problems may have in an increas-ingly computerized context, the development of computational thinking can support the learning of all STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts and Mathematics) disci-plines. [...]

2016 - 10.5565/rev/ciencies.27
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 32 (Desembre 2016) , p. 38-46 (El Racó STEAM)  
3.
18 p, 2.0 MB Pensamiento computacional y programación visual por bloques en el aula de Primaria / Sáez López, José Manuel (Universidad Nacional de Educación a Distancia (Espanya)) ; Cózar Gutiérrez, Ramón (Universidad de Castilla-La Mancha)
El presente trabajo aborda la computación creativa en Primaria desde una perspectiva lúdica y activa a través de lenguajes de programación visual utilizando Scratch con un enfoque pedagógico. Se plantean actividades participativas centradas en un aprendizaje basado en el juego. [...]
Aquest treball aborda la computació creativa a Primària des d'una perspectiva lúdica i activa a través de llenguatges de programació visual utilitzant Scratch amb un enfocament pedagògic. Es plantegen activitats participatives centrades en un aprenentatge basat en el joc. [...]
This paper highlights creative computing in elementary education from a playful and active perspective through visual programming languages using Scratch with a pedagogical approach. Participatory activities focused on game-based learning were implemented. [...]

2017 - 10.5565/rev/educar.841
Educar, Vol. 53 Núm. 1 (2017) , p. 129-146 (Monográfico)  
4.
12 p, 110.8 KB Annex 3 : La programació de la ràdio local a Catalunya 2003 / Gutiérrez, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Huertas Bailén, Amparo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
2004
Quaderns del CAC, Núm. Extra (Setembre 2004) , p. 189-200  
5.
2 p, 236.9 KB El boom de la programació informàtica / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2014
Ara, Núm. 1132 (13 de gener de 2014) , p. 28-29  
6.
48 p, 276.8 KB Guerra i informació radiofònica. La programació de Ràdio Barcelona durant la Guerra Civil Espanyola (1936-1939) / Figueres, Josep M. 1950- (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona)
2005
Comunicació (Barcelona), Num. 19 (Setembre 2005) , p. 113-160  
7.
8 p, 76.5 KB La Programació radiofònica internacional en llengua catalana / Niqui, Cinto (Universitat Autònoma de Barcelona)
Durant les primeres dècades de la dictadura franquista els programes radiofònics internacionals en català, transmesos en ona curta, gairebé van ser els únics que es podien escoltar. En aquest article es recullen totes les emissions internacionals fetes en llengua catalana durant tot el segle XX. [...]
During the first decades of the Franco dictatorship, virtually all radio programs in Catalan were international programs transmitted on short wave. The present paper gives an overview of all the international broadcasts in Catalan during the 20th century -a collection that, as a whole, has received no prior study.

2007 - 10.2436/20.3008.01.26
Comunicació (Barcelona), Núm. 23 (Desembre 2007) , p. 91-98  
8.
7 p, 104.4 KB La programació cultural de la ràdio pública generalista : Catalunya Ràdio, COMRàdio i Ràdio 4 / Gutiérrez, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Huertas Bailén, Amparo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Els mitjans de comunicació són una veritable font d'informació i d'entreteniment per al ciutadà, per la qual cosa és del tot necessari l'estudi del contingut que transmeten. No en va, l'anàlisi d'aquest aspecte conforma una sòlida especialització investigadora en l'àrea de la comunicació. [...]
2005
Quaderns del CAC, Núm. 22 (Maig-Agost 2005) , p. 99-105  
9.
4 p, 85.3 KB Dos models molt particulars de programació radiofònica / Martí, Josep Maria, 1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
L'oferta de la ràdio catalana s'estructura a l'entorn de dos grans models de programació: un d'anomenat generalista, per la varietat de contingut i de gèneres que l'integren, i un altre d'anomenat especialitzat pel seu caràcter bàsicament monotemàtic. [...]
La oferta de la radio catalana se estructura alrededor de dos grandes modelos de programación: uno denominado generalista, debido a la variedad de contenidos y de géneros que lo integran, y el otro, denominado especializado, por su carácter básicamente monotemático. [...]
Catalan radio is structured into two major programming models: generalist programming, so called because of its range of contents and genres; and the specialist programming, which basically covers single issues. [...]
L'offre de la radio catalane est structurée autour de deux grands modèles de programmation : l'un est dit généraliste, compte tenu de la variété des contenus et des genres qu'il propose, et l'autre est dit spécialisé en raison de son caractère essentiellement thématique. [...]

1999
Quaderns del CAC, Núm. 4 (Abril 1999) , p. 30-33  
10.
12 p, 1.6 MB Euromonitor : tendències de la programació en el marc de la desregulació / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
La década dels anys vuitanta s'ha caracteritzat per l'explosió de nombroses transformacions en el panorama àudio-visual i, més particularment, en el sector televisiu. La base d'aquestes transformacions es troba en la desaparició dels monopolis públics i l'arribada simultània de reglaments nacionals, fets amb l'esperit de desreglamentacions per animar el mercat internacional de la comunicació.
1992
Comunicació (Barcelona), Núm. 2 (Juny 1992) , p. 93-104  

Articles : 11 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Llibres i col·leccions 3 registres trobats  
1.
306 p, 10.5 MB Programació de sistemes encastats : un altre llibre sobre el mateix / Montón i Macián, Màrius
Aquest llibre és per tot aquell que amb coneixements de programació en llenguatge C, coneixements d'arquitectures de computadors, coneixements mínims de HW i electrònica vulgui endinsar-se en la programació de sistemes encastats basats en microcontroladors.
2020  
2.
12 p, 476.7 KB Criteris de programació del estudis oficials de la Universitat Autònoma de Barcelona / Universitat Autònoma de Barcelona. Comissionat de la rectora per a la Programació Docent ; Universitat Autònoma de Barcelona. Vicerectorat de Programació Acadèmica i de Qualitat
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, [2018?]  
3.
2 p, 638.7 KB Instrucció núm. 2/2013, 12 de juny, del vicerector de Professorat i Programació Acadèmica en relació amb la docència impartida en anglès en titulacions de grau / Universitat Autònoma de Barcelona
L'objecte d'aquesta instrucció és establir els criteris per reconèixer la docència impartida en llengua anglesa a les titulacions de grau de la Universitat Autònoma de Barcelona. Aquesta instrucció està dirigida a tot el professorat de la Universitat amb responsabilitats docents en titulacions de grau.
2013  

Documents de recerca 34 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
10 p, 13.0 MB Enhancing data center performance with GPU-accelerated dynamic programming algorithms / Roca Serrano, Andreu ; Moure, Juan C, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Data generation rates for problems involving dynamic programming (DP) algorithms have grown exponentially. The inability of classical CPU architectures to cope with the ever-increasing amount of data has led Data Processing Centers (DPCs) to incorporate accelerators that can perform thousands of operations in parallel. [...]
La quantitat de dades relacionades amb problemes d'algorismes de programació dinàmica (DP) ha crescut de manera exponencial. La incapacitat de les arquitectures clàssiques de CPU per fer front a la quantitat cada cop més gran de dades ha fet que els centres de processament de dades (DPC) incorporin acceleradors que poden realitzar milers d'operacions en paral·lel. [...]
La cantidad de datos relacionados con problemas de algoritmos de programación dinámica (DP) ha crecido de forma exponencial. La incapacidad de las arquitecturas clásicas de CPU para hacer frente a la cantidad cada vez mayor de datos ha hecho que los centros de procesamiento de datos (DPC) incorporen aceleradores que pueden realizar miles de operaciones en paralelo. [...]

2024
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
11 p, 901.0 KB Desenvolupament d'un mòdul de Moodle per implementar una aula interactiva de programació / Simó Marí, Rubén ; Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte té com a objectiu crear un plugin per integrar una eina de programació que s'ha desenvolupat en projectes anteriors. Aquesta eina permet als professors crear exercicis per a que els alumnes puguin realitzar-los durant les classes. [...]
This project aims to create a plugin to integrate a programming tool that has been developed in previous projects. This tool allows teachers to create exercises so that students can perform them. The tool allows to speed up the communication between the student and the teacher because while the student is doing the activity, the teacher can see and edit in real time what the student is doing. [...]
Este proyecto tiene como objetivo crear un plugin para integrar una herramienta de programación que se ha desarrollado en proyectos anteriores. Esta herramienta permite a los profesores crear ejercicios para que los alumnos puedan realizarlos durante las clases. [...]

2024
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
14 p, 925.4 KB Sistema de micro-aprenentatge basat en Telegram : programació de micro-continguts / Nieto Núñez, Adrián ; Ponsa Mussarra, Daniel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El microlearning és una modalitat d'ensenyament que permet l'adquisició de coneixements i habilitats arrel de microcontinguts, sense saturar d'informació a l'estudiant. Diferents professors de l'Escola d'Enginyeria volen implantar un mètode per transmetre els estudiants microcontinguts a través de Telegram, però en manquen d'eines per fer-ho còmodament. [...]
Microlearning is a teaching modality that allows the acquisition of knowledge and skills based on micro-content, without suturing the student with information. Differents professors at the School of Engineering want to implement a method to transmit micro-content to students via Telegram, but they lack the tools to do so comfortably. [...]
El microlearning es una modalidad de aprendizaje que permite la adquisición de conocimientos y habilidades a raíz de microcontenidos, sin saturar de información al estudiante. Diferentes profesores de la Escuela de Ingeniería quieren implantar un método para transmitir a los estudiantes microcontenidos a través de Telegram, pero carecen de herramientas para hacerlo cómodamente. [...]

2023
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
11 p, 893.4 KB Integració d'Aula de programació interactiva amb Caronte / Becerra Moreno, Erik ; Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest TFG es centra en la integració de l'eina d'Aula Interactiva (desenvolupada per Youssef Assbaghi, Arman Pipoyan i Lluis Galante) amb el Caronte, que és la plataforma que actualment s'utilitza en assignatures com Metodologia de la Programació. [...]
This Final Degree Project is focused on integrating the interactive tool ¨Aula Interactiva", (developed by Youssef Assbaghi, Arman Pipoyan and Lluis Galante) with Caronte, the platform currently used in subjects like Programming Methodology. [...]
Este TFG se centra en la integración de la herramienta Aula Interactiva (desarrollada por Youssef Assbaghi, Arman Pipoyan y Lluis Galante) con Caronte, que es la plataforma actualmente utilizada en asignaturas como Metodología de la Programación. [...]

2024
Enginyeria Informàtica [958]  
5.
40 p, 7.9 MB Visor y Plataforma de Gestión para consulta y actualización de Vértices Geodésicos y Cotas de Marea del Servicio Hidrográfico y Oceanográfico de la Armada de Chile, utilizando programación web tradicional y herramientas no-code / Bravo Cuvi, Fausto ; Szczerban Llatas, Wladimir, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'article present comparteix l'experiència de com es va construir un visor web consultable i una plataforma de gestió no-code, d'ús intern institucional, que centralitza en un sol lloc la informació de disponibilitat, ubicació i monografies (fitxes) dels vèrtexs i cotes de marea administrades pel Servei Hidrogràfic i Oceanogràfic de l'Armada de Xile (SHOA), amb la capacitat de ser actualitzat de manera semiautomàtica, utilitzant programació web tradicional i eines de desenvolupament de software no-code. [...]
El presente artículo, comparte la experiencia de cómo se construyó un visor web consultable y una plataforma de gestión no-code, de uso interno institucional y que centraliza en un solo lugar la información de disponibilidad, ubicación y monografías (fichas) de los vértices y cotas de marea administradas por el Servicio Hidrográfico y Oceanográfico de la Armada de Chile (SHOA), con la capacidad de ser actualizado de manera semiautomatizada, utilizando programación web tradicional y herramientas de desarrollo de software no-code. [...]
This article shares the experience of building a searchable web map viewer, for institutional use, that centralizes the information on availability, location, and PDF certificates of the geodetic vertices and tidal heights managed by the Hydrographic and Oceanographic Service of the Chilean Navy (SHOA). [...]

Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Geoinformació [1373]  
6.
10 p, 733.2 KB Avaluació de la qualitat del codi en exercicis de programació / Rodriguez Penin, Hugo ; Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
A l'hora d'aprendre programació és molt important el feedback que l'estudiant rep dels treballs fets durant una assignatura per tal de millorar les seves capacitats. Actualment, a la Universitat Autònoma de Barcelona no es disposa de cap eina que ens permeti avaluar els aspectes referents a la qualitat del codi, com pot ser l'estil de codificació seguint una guia d'estil. [...]
A la hora de aprender programación es muy importante el feedback que el estudiante recibe de los trabajos realizados durante una asignatura para mejorar sus capacidades. Actualmente, en la Universidad Autónoma de Barcelona no se dispone de ninguna herramienta que nos permita evaluar los aspectos referentes a la calidad del código, como puede ser el estilo de codificación siguiendo una guía de estilo. [...]
When it comes to learning programming, the feedback that students receive on their assignments during a course is crucial to improve their skills. Currently, at the Autonomous University of Barcelona, there is no tool available to assess aspects related to code quality, such as coding style following a style guide. [...]

2023
Enginyeria Informàtica [958]  
7.
10 p, 909.0 KB Aula de programació interactiva / Galante Causanilles, Lluís ; Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte s'enfoca en la millora i expansió de les capacitats d'una plataforma web existent, que té com a objectiu brindar un entorn d'ensenyament virtual per a matèries relacionades amb la programació. [...]
This project focuses on improving and expanding the capabilities of an existing web platform, which aims to provide a virtual teaching environment for subjects related to programming. The aim is to achieve a more complete and advanced version, which solves problems identified in the previous version and improves interaction and collaboration between teachers and students. [...]
Este proyecto se enfoca en la mejora y expansión de las capacidades de una plataforma web existente, que tiene como objetivo brindar un entorno de enseñanza virtual para materias relacionadas con la programación. [...]

2023
Enginyeria Informàtica [958]  
8.
11 p, 1.1 MB Design and implementation of a programming language with LLVM / Domingo Catafal, Josep Maria ; Sánchez Pujadas, Francisco Javier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
This article presents the design and development of a new programming language called Craft, using Rust and LLVM. The goal of the project is to gain a deeper understanding of how compilers work by creating one from scratch using these tools. [...]
Aquest article presenta el disseny i desenvolupament d'un nou llenguatge de programació anomenat Craft, utilitzant Rust i LLVM. L'objectiu del projecte és aconseguir una millor comprensió de com funcionen els compiladors creant-ne un des de zero amb aquestes eines. [...]
Este artículo presenta el diseño y desarrollo de un nuevo lenguaje de programación llamado Craft, utilizando Rust y LLVM. El objetivo del proyecto es conseguir una mejor comprensión de cómo funcionan los compiladores, creando uno desde cero con estas herramientas. [...]

2023
Enginyeria Informàtica [958]  
9.
15 p, 1.0 MB Sistema automàtic de correcció d'examens de programació / Domingo Capellà, Jordi ; Roca i Marvà, Francesc Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En aquest document es presenta l'anàlisi, el disseny i el desenvolupament d'un programa que té el propòsit de permetre als professors corregir qualsevol tipus d'exàmens de programació. L'objectiu principal és ajudar al professorat a poder avaluar els estudiants d'una manera més ràpida i eficaç, a partir d'una eina que ofereix una visió global de l'examen i indica, de manera precisa, on es troba l'error, quin tipus d'error és i perquè està passant. [...]
This paper presents the analysis, design, and development of a program that is intended to allow teachers to correct any type of programming exam. The main goal is to help teachers assess students more quickly and effectively, from a tool that provides an overview of the exam and indicates, precisely, where the error is. [...]
En este documento se presenta el análisis, diseño y desarrollo de un programa que tiene el propósito de permitir a los profesores corregir cualquier tipo de exámenes de programación. El objetivo principal es ayudar al profesorado a poder evaluar a los estudiantes de una manera más rápida y eficaz, a partir de una herramienta que ofrece una visión global del examen e indica, de forma precisa, dónde se encuentra el error, qué tipo de error es y porqué está pasando. [...]

2022
Enginyeria Informàtica [958]  
10.
12 p, 1.0 MB Aula de programació interactiva / Pipoyan Paronyan, Arman ; Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu d'aquest projecte és augmentar les funcionalitats d'una eina de suport docent integrant diferents tecnologies existents com GitHub, Jupyter o Moodle i afegir altres funcionalitats que no requereixen mòduls externs. [...]
The goal of this project is to increase the functionalities of a teaching support tool by integrating different existing technologies such as GitHub, Jupyter or Moodle and adding other functionalities that do not require external modules. [...]
El objetivo de este proyecto es aumentar las funcionalidades de una herramienta de apoyo docente integrando diferentes tecnologías existentes como GitHub, Jupyter o Moodle y añadir otras funcionalidades que no requieren módulos externos. [...]

2022
Enginyeria Informàtica [958]  

Documents de recerca : 34 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 413 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
6 p, 108.9 KB Tècniques de Programació [43851] / Szczerban Llatas, Wladimir ; Ros Visus, Carles ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Les tècniques de programació són l'àrea de la informàtica que es dedica al desenvolupament d'aplicacions. Alguns dels temes que aborda aquesta àrea són la programació orientada a objectes, la programació funcional, la programació recursiva i la programació d'aplicacions web, entre d'altres. [...]
Programming techniques are the field of computer science dedicated to software applications development. Some of the subjects it encompasses are object-oriented programming, functional programming, recursive programming and web applications programming, among others. [...]
Las técnicas de programación son la área de la informática que se dedica al desarrollo de aplicaciones. Algunos de los temas que aborda esta área son la programación orientada a objetos, la programación funcional, la programación recursiva y la programación de aplicaciones web, entre otros. [...]

2023-24
Geoinformació [1373]
3 documents
2.
7 p, 114.4 KB Programació Paral·lela [106557] / Sikora, Anna Barbara ; César Galobardes, Eduardo ; Guzman Ruiz, Christian ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu d'aquesta assignatura és conèixer els sistemes de còmput d'altes prestacions i paral·lels, sistemes multiprocessador i multicomputador, paradigmes de programació paral·lela, aprendre a desenvolupar les aplicacions amb pas de missatges o memòria compartida i analitzar els prestacions d'execució d'aquestes aplicacions. [...]
The objective of this subject is to know high performance and parallel computing systems, multiprocessor and multi-computing systems, paradigms of parallel programming, learn to develop applications using message passing or shared memory and analyze the performance of these applications. [...]
El objetivo de esta asignatura es conocer los sistemas de cómputo de altas prestaciones y paralelos, sistemas multiprocesador y multicomputadores, paradigmas de programación paralela, aprender a desarrollar aplicaciones con paso de mensajes o memoria compartida y analizar los prestaciones de ejecución de estas aplicaciones. [...]

2023-24
Grau en Intel·ligència Artificial / Artificial Intelligence [1497]
3 documents
3.
6 p, 110.2 KB Programació Distribuïda [106556] / Espinosa, Antonio ; Montoto González, Manuel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu d'aquesta assignatura és poder fer servir sistemes de computació al núvol i ser capaç de desenvolupar aplicacions informàtiques i administrar els sistemes al núvol. Per això cal conèixer els sistemes al núvol, les tecnologies que fan servir, els serveis que proporcionen i cal entendre el seu funcionament.
The objective of this course is to be able to use cloud computing systems and be able to develop computer applications and manage cloud systems. That is why it is necessary to know the systems in the cloud, the technologies they use, the services they provide and it is necessary to understand how they work.
El objetivo de esta asignatura es poder utilizar sistemas de computación en la nube y ser capaz de desarrollar aplicaciones informáticas y administrar los sistemas en la nube. Por eso hay que conocer los sistemas en la nube, las tecnologías que utilizan, los servicios que proporcionan y hay que entender su funcionamiento.

2023-24
Grau en Intel·ligència Artificial / Artificial Intelligence [1497]
3 documents
4.
6 p, 113.1 KB Fonaments de Programació II [106554] / Sikora, Anna Barbara ; Montoto González, Manuel ; Gonzalez Cuevas, Antonio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest curs és la continuació de Fonaments de Programació I, i els objectius generals són: Comprendre diferents estructures de dades, com piles, cues i llistes. Comprendre diferents estructures de dades més complexes, com taules hash, arbres i grafs. [...]
This course is the continuation of Fundamentals of Programming I, and the general objectives are: Understanding different data structures such as stacks, queues, and lists. Understanding different more complex data structures such as hash tables, trees, and graphs. [...]
Este curso es la continuación de Fundamentos de Programación I, y los objetivos generales son: Comprender diferentes estructuras de datos, como pilas, colas y listas. Comprender diferentes estructuras de datos más complejas, como tablas hash, árboles y grafos. [...]

2023-24
Grau en Intel·ligència Artificial / Artificial Intelligence [1497]
3 documents
5.
5 p, 108.9 KB Fonaments de Programació I [106553] / Fornes Bisquerra, Alicia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquesta assignatura pretén oferir una introducció general a la programació. Els objectius generals són: Comprensió del cicle de vida del programari: anàlisi del problema, disseny, implementació i prova. [...]
This subject aims to provide a general introduction to programming. The general objectives are: Understanding the life cycle of software: analysis of the problem, design, implementation, and test. Designing algorithms for problem solving, with a rigorous structured programming methodology. [...]
Esta asignatura pretende proporcionar una introducción general a la programación. Los objetivos generales son: Comprender el ciclo de vida del software: análisis del problema, diseño, implementación y prueba. [...]

2023-24
Grau en Intel·ligència Artificial / Artificial Intelligence [1497]
3 documents
6.
4 p, 102.3 KB Programació d'Aplicacions per a Dispositius Mòbils [106399] / Casado Martinez, Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En aquesta assignatura aprendrem a programar aplicacions per a dispositius mòbils. Utilitzarem HTML + CSS + JavaScript amb un host multiplataforma com PhoneGap, que ens permetrà compilar l'aplicació i generar codi nadiu per als diferents sistemes operatius d'SmartPhones.
In this subject we will learn how to program applications for mobile devices. We will use HTML + CSS + JavaScript with a multiplatform host like PhoneGap, which will allow us to compile the application and generate native code for the different SmartPhones operating systems.
En esta asignatura aprenderemos a programar aplicaciones para dispositivos móviles. Utilizararemos HTML + CSS + JavaScript con un host multiplataforma como PhoneGap, que nos permitirá compilar la aplicación y generar código nativo para los diferentes sistemas operativos de SmartPhone.

2023-24
Pla d' Estudis d'Empresa i Tecnologia [948]
3 documents
7.
5 p, 105.9 KB Programació d'Aplicacions en Tecnologia Web [104740] / Voces Merayo, Ramon ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conèixer les metodologies, tècniques, tecnologies i eines disponibles per al desenvolupament d'aplicacions web. Reconèixer les exigències tècniques necessàries per al desenvolupament d'aplicacions web i la seva posada en funcionament. [...]
Know the methodologies, techniques, technologies and tools available for the development of Web applications. Recognize the technical requirements necessary for the development of web applications and their implementation. [...]
Conocer las metodologías, técnicas, tecnologías y herramientas disponibles para el desarrollo de aplicaciones Web. Reconocer las exigencias técnicas necesarias para el desarrollo de aplicaciones web y su puesta en funcionamiento. [...]

2023-24
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
8.
4 p, 103.3 KB Programació d'Aplicacions Mòbils [104554] / Lopez Jimenez, Ivan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Coneixerem les tecnologies existents i veurem diverses formes d'introduir-nos en el disseny web, per aprendre a crear webs atractius, visualitzables des de diversos navegadors/dispositius i fent servir les tècniques de posicionament en els cercadors. [...]
We will work with the different web technologies and we will see different ways to introduce ourselves in web design, to create attractive websites, visualizable from different browsers / devices and using search engine positioning techniques. [...]
Conoceremos las tecnologías existentes y veremos varias formas de introducirnos en el diseño web, para aprender a crear webs atractivos, visualizables desde varios navegadores/dispositivos y utilizando las técnicas de posicionamiento en los buscadores. [...]

2023-24
Grau en Gestió de Ciutats Intel·ligents i Sostenibles [1395]
3 documents
9.
6 p, 110.3 KB Programació Avançada [104338] / Casas Roma, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquesta assignatura s'ha de veure com la continuació lògica de l'assignatura de "Fonaments de Programació". L'objectiu principal és ampliar les nocions bàsiques de programació introduïdes a "Fonaments de Programació" i completar-les amb els principis de la programació orientada a objectes (POO). [...]
This subject must be regarded as the logical continuation of the subject of "Fundamentals of Programming". The basic objective is to expand the basic notions of programming introduced in "Fundamentals of Programming" and to complete them with the principles of object-oriented programming (OOP). [...]
Esta asignatura debe verse como la continuación lógica de la asignatura de "Fundamentos de Programación". El objetivo básico es ampliar las nociones básicas de programación introducidas en Fundamentos de Programación y completarlas con los principios de la programación orientada a objetos (POO). [...]

2023-24
Enginyeria de Dades [1394]
3 documents
10.
10 p, 112.4 KB Fonaments de Programació [102154] / Malet Munté, Roger ; Moreno Font, Vanessa ; Carreras Sala, Sergi ; Vallribera Ros, Marc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Els objectius d'aquesta assignatura són els d'introduir els conceptes bàsics de la programació d'aplicacions informàtiques per resoldre problemes que es poden donar en l'àmbit empresarial. La idea d'aquest curs és poder implementar algorismes en un llenguatge de programació per tal de poder generar solucions finals que resolguin problemes concrets i automatitzar certs processos informàtics que es donen a l'entorn de les empreses. [...]
The goals of this subject are to introduce the basic concepts of the programming of computer applications to solve problems that can occur in the business field. The idea of this course is to be able to implement algorithms in a programming language in order to be able to generate final solutions that solve specific problems and automate certain computer processes that occur in the companies. [...]
Los objetivos de esta asignatura son los de introducir los conceptos básicos de la programación de aplicaciones informáticas para resolver problemas que se pueden dar en el ámbito empresarial. La idea de este curso es poder implementar algoritmos en un lenguaje de programación para poder generar soluciones finales que resuelvan problemas concretos y automatizar ciertos procesos informáticos que se dan en el entorno de las empresas. [...]

2023-24
Pla d' Estudis d'Empresa i Tecnologia [948]
3 documents

Materials acadèmics : 413 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Fons personals i institucionals 5 registres trobats  
1.
61 p, 20.0 MB Programació Olímpica I / Morera i Viura, Enric ; Cobla La Principal de Llobregat ; Esbart Dansaire de Rubí ; Societat del Gran Teatre del Liceu
1991 (Temporada 1991-1992)
2 documents
2.
3 p, 2.3 MB Petició de A. Vergés de canvi de programació / Vergés, Amadeo ; Vilumara, José ; Societat del Gran Teatre del Liceu
Barcelona : 1864  
3.
48 p, 276.8 KB Guerra i informació radiofònica. La programació de Ràdio Barcelona durant la Guerra Civil Espanyola (1936-1939) / Figueres, Josep M. 1950- (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona)
2005
Comunicació (Barcelona), Num. 19 (Setembre 2005) , p. 113-160  
4.
2 p, 606.1 KB Correu electrònic del Departament d'ECM de la UB a diversos destinataris amb la programació del Pla de Doctorat de Física Avançada / Universitat de Barcelona. Departament d'Estructura i Constituents de la Matèria
23 setembre 1999  
 Accés restringit a la UAB
5.
2 p, 493.8 KB Carta de Blai Sanahuja, Vicedegà de la Facultat de Física, amb la programació de la instal·lació de conductes a les aules de la Facultat de Físiques / Universitat de Barcelona. Deganat Facultat de Física
16 desembre 1996  
 Accés restringit a la UAB

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.