No s'ha trobat cap coincidència exacta per s’apropia, però canviant-lo per s apropia...

No s'ha trobat cap coincidència exacta per l’art, però canviant-lo per l art...
Resultats globals: 1 registres trobats en 0.08 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
80 p, 14.3 MB Quan la publicitat s'apropia de l'art : la interpretació de l'anunci gràfic en relació al capital cultural / Marzo Baron, Paula ; Battista, Gianluca, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball pretén analitzar la relació entre la interpretació d'un anunci que conté l'apropiació d'una referència artística i el nivell de capital cultural de l'individu. S'empra la metodologia d'enquesta amb una mostra de 75 estudiants universitaris que representen diferents nivells de capital cultural respectivament. [...]
Este trabajo pretende analizar la relación entre la interpretación de un anuncio que contiene la apropiación de una referencia artística y el nivel de capital cultural del individuo. Se emplea la metodología de encuesta con una muestra de 75 estudiantes universitarios que representan diferentes niveles de capital cultural respectivamente. [...]
This project analises the relation between the interpretation of graphic advertising with an artistic reference and the cultural capital. The content analysis method was developed with a sample of 75 university students. [...]

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.