Warning: Ignoring empty title search term.
Resultats globals: 72 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 14 registres trobats
Publicacions periòdiques, 37 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 10 registres trobats
Materials acadèmics, 10 registres trobats
Articles 14 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
13 p, 723.0 KB The sound of responsibility : evolution of the use of radio advertising as a corporate social responsibility (CSR) communication channel before and after Covid-19. A significant increase / Barrio Fraile, Estrella (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Enrique, Ana Mª (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fajula, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barbeito Veloso, Ma. Luz (María Luz) (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Perona Páez, Juan José (Universitat Autònoma de Barcelona)
Radio is an audio communication medium that has always stood out for its credibility and close relationship to its audience, which makes it an appealing option for organizations that want to make their responsible behavior known. [...]
La radio es un medio de comunicación sonoro que siempre ha destacado por su credibilidad y cercanía con la audiencia, lo que la convierte en una interesante opción para las organizaciones que quieren dar a conocer sus actuaciones responsables. [...]

2022 - 10.3145/epi.2022.sep.21
El Profesional de la información, Vol. 31 Núm. 5 (2022)
2 documents
2.
18 p, 346.3 KB Responsabilidad social corporativa y crisis sanitaria de la Covid-19 : la comunicación de las empresas energéticas españolas en Twitter Corporate / Zeler, Ileana Lis (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Oliveira, Andrea (Universitat de Girona) ; Triano Morales, Raquel
La Responsabilidad Social Corporativa (RSC) es considerada una actividad legitimadora para las organizaciones y un valor esencial para la reputación fundamentalmente en situaciones de crisis. Las redes sociales, especialmente Twitter, son herramientas beneficiosas para la comunicación de la RSC. [...]
Corporate Social Responsibility (CSR) is considered a legitimizing activity for organizations and an essential value for reputation fundamentally in crises. Social networks, especially Twitter, are beneficial tools for CSR communication. [...]

2022 - 10.26441/RC21.1-2022-A23
Revista de Comunicacion, Vol. 21 Núm. 1 (2022) , p. 451-468  
3.
17 p, 333.6 KB La Comunicación estratégica de la responsabilidad social corporativa / Orozco Toro, Jaime Alberto (Universidad Pontificia Bolivariana) ; Ferré Pavia, Carme, 1969- (Universitat Autònoma de Barcelona)
Las campañas de publicidad y de comunicación de la Responsabilidad Social Corporativa han impactado de manera sustancial a los stakeholders de las empresas que implementan estas acciones estratégicas. [...]
2013
Razón y palabra, Vol. 17 Núm. 83 (2013) , p. 242-258  
4.
16 p, 643.1 KB The strategic value of corporate social responsibility CSR : the present and future of its management / Barrio Fraile, Estrella (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Enrique, Ana Mª (Ana María) (Universitat Abat Oliba CEU)
Corporate social responsibility (CSR) has in recent years become the central theme of many debates on the role of organizations in society. The voluntary incorporation of strategies that influence economic profitability and in turn on social and environmental issues is already a reality in companies. [...]
La responsabilidad social corporativa (RSC) se ha convertido en los últimos años en el tema central de muchos debates que giran en torno al rol de las organizaciones en la sociedad. La incorporación voluntaria de estrategias que influyen en la rentabilidad económica y a su vez en cuestiones sociales y medioambientales es ya un hecho en las empresas. [...]

2021 - 10.3145/epi.2021.may.12
El Profesional de la información, Vol. 30 Núm. 3 (Maig 2021) , p. e300312
2 documents
5.
20 p, 141.7 KB Responsabilidad social corporativa : estudio sobre la identificación y clasificación de los stakeholders / Barrio Fraile, Estrella (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Enrique, Ana Mª (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona)
Desde hace unos años estamos siendo testigos del auge de la Responsabilidad Social Corporativa (RSC) debido a una serie de fenómenos que están cambiando el panorama empresarial. Un fenómeno clave sin el que no se puede entender el apogeo de la RSC es la redefinición de la empresa desde la teoría de los stakeholders de Freeman, que concibe las organizaciones como un ente formado por diversos actores clave que afectan y son afectados por éstas. [...]
In the last years, we have witnessed the rise of Corporate Social Responsibility (CSR) due to a series of phenomena that are changing the business context. One of these phenomena without which the CSR rise cannot be understood is the company's redefinition from the Freeman's stakeholder theory, which conceives organizations as entities made up of different key actors that affect and are affected by them. [...]

2018 - 10.7263/adresic-017-02
AD Research ESIC (International Journal of Communication Research), Vol. 17 Núm. 17 (2018) , p. 90-109  
6.
14 p, 232.2 KB La Responsabilidad social corporativa en las empresas y su relación con los públicos de interés : los casos de Unilever y Nestlé / Barrio Fraile, Estrella (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Enrique, Ana Mª (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona)
Las últimas décadas han sido testigo del auge de la implementación de la Responsabilidad Social Corporativa (RSC) por parte de las empresas y de su estudio desde la Academia. Algunas investigaciones muestran el creciente interés de las empresas por comunicar sus acciones de RSC especialmente a través de las webs corporativas. [...]
The previous decades have seen the boom of the implementation of Corporate Social Responsibility by companies and the study of it by the Academy. Some investigations show a growing interest by the companies to report on actions of CSR especially through corporate webs. [...]

2015
AD Research ESIC (International Journal of Communication Research), Vol. 11 Núm. 11 (2015) , p. 26-39  
7.
33 p, 544.2 KB La percepción de la reputación corporativa de los stakeholders de una empresa de comunicación: cómo afecta a Televisió de Catalunya comunicar una acción de responsabilidad social corporativa / Orozco Toro, Jaime Alberto (Universidad Pontificia Bolivariana) ; Ferré Pavia, Carme, 1969- (Universitat Autònoma de Barcelona)
Esta investigación se centra en determinar cómo la comunicación de la responsabilidad social corporativa incide en la percepción de reputación corporativa de las empresas de comunicación, tomando como objeto de análisis toda su cadena de valor, lo cual es novedoso en el campo. [...]
This research focuses on how the communication of corporate social responsibility affects the perception of corporate reputation of communication companies, taking the entire value chain as an object of analysis, which is novel in the field. [...]

2017 - 10.5294/pacla.2017.20.2.8
Palabra clave, Vol. 20 Núm. 2 (2017) , p. 473-505  
8.
4 p, 235.0 KB Responsabilidad social corporativa : de la noción a la gestión / Barrio Fraile, Estrella (Universitat Autònoma de Barcelona)
Obra ressenyada: Estrella BARRIO FRAILE, Responsabilidad Social Corporativa. De la noción a la gestión. Barcelona : Editorial UOC, 2019.
Este libro consiste en un manual dirigido a estudiantes, investigadores y profesionales del ámbito de la RSC (Responsabilidad Social Corporativa) en el que la autora realiza un repaso teórico y práctico de la RSC y su gestión. [...]
This book consists of a manual aimed at students, researchers and professionals in the field of CSR (Corporate Social Responsibility) in which the author performs a theoretical and practical review of CSR and its management. [...]

2019 - 10.5565/rev/qp.332
Questiones publicitarias, Vol. 2 Núm. 24 (2019) , p. 103-104 (Reseñas)  
9.
10 p, 369.2 KB La gestión de la responsabilidad social corporativa : propuesta de un modelo teórico / Barrio Fraile, Estrella (Universitat Autònoma de Barcelona)
En el presente artículo se realiza una revisión de la literatura que aborda la gestión de la Responsabilidad Social Corporativa (RSC), con el objetivo de realizar una propuesta de modelo teórico de la gestión de la RSC. [...]
En el present article es realitza una revisió de la literatura que aborda la gestió de la Responsabilitat Social Corporativa (RSC), amb l'objectiu de realitzar una proposta de model teòric de la gestió de la RSC. [...]
In the present article a review of the literature dealing with the management of Corporate Social Responsibility (CSR) is carried out, with the aim of making a proposal for a theoretical model of CSR management. [...]

2018 - 10.5565/rev/qp.311
Questiones publicitarias, Vol. 1 Núm. 22 (2018) , p. 59-68 (Ensayos)  
10.
22 p, 1.6 MB La responsabilidad social corporativa, nuevos contenidos para la comunicación empresarial / Rodríguez Centeno, Juan Carlos (Universidad de Sevilla)
La Responsabilidad Social Corporativa (RSC) ha irrumpido en el ámbito empresarial de una forma tan rápida y extendida que se ha convertido en el concepto de mayor implantación en la política de empresas e instituciones en los últimos años. [...]
The corporative social responsibility has burst in into the business world of a so fost and extended form that it has become the concept of greater implanta­ tion in the policy of companies and institutions in the last years. [...]

2005 - 10.5565/rev/qp.155
Questiones publicitarias, Núm. 10 (2005) , p. 143-164 (Artículos de investigación)  

Articles : 14 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Publicacions periòdiques 37 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
38 p, 9.2 MB Informe de responsabilidad social corporativa / CODERE
[Lloc de publicació no identificat]: [Editor no identificat], 2015-
2 documents
2.
104 p, 2.2 MB Informe de responsabilidad social corporativa ... / Banco Mare Nostrum
[S. l.]: BMN, 2012-
2 documents
3.
43 p, 3.1 MB Informe de responsabilidad social corporativa / Self Bank by Singular Bank
Madrid : Self Bank, [201-?]-
5 documents
4.
18 p, 137.7 KB Responsabilidad social corporativa / Uralita (Firma)
[S.l.]: Uralita 2005-2009
5 documents
5.
93 p, 2.8 MB Memoria de responsabilidad social corporativa / Caja de Ahorros y Monte de Piedad de Gipuzkoa y San Sebastián
[San Sebastián?]: Kutxa, [200?]-
4 documents
6.
55 p, 2.9 MB Informe de responsabilidad social corporativa / Fábrica Española de Productos Químicos y Farmacéuticos (Bilbao, País Basc)
Madrid : Faes Farma, [200-?]-
5 documents
7.
14 p, 408.5 KB Responsabilidad social corporativa / Indo (Firma)
[Sant Cugat del Vallès?] : Indo, [200-?]-  
8.
132 p, 6.8 MB Memoria de responsabilidad social corporativa / Caja de Ahorros de Galicia
[La Corunya] : Caixa Galicia, [2009]-  
9.
103 p, 8.0 MB Memoria de responsabilidad social corporativa / Banco de Santander
[Santander] : Banco de Santander, 2003-2004
2 documents
10.
122 p, 8.1 MB Informe de Responsabilidad Social Corporativa / Amadeus IT Holding
2010-
3 documents

Publicacions periòdiques : 37 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
15 p, 564.7 KB La comunicación de las acciones de responsabilidad social corporativa a través de las webs corporativas / Barrio Fraile, Estrella (Universitat Autònoma de Barcelona)
Estamos ante un nuevo modelo de gestión empresarial donde el protagonismo de los productos y servicios ha dado paso al auge de los valores intangibles, entre los cuales destaca la Responsabilidad Social Corporativa (RSC). [...]
Santiago de Compostela IBERCOM, AssIBERCOM, AGACOM 2013
Libro de Actas. XIII Congreso Internacional Ibercom: comunicación, cultura e esferas de poder, 2013, p. 1190-1202  

Documents de recerca 10 registres trobats  
1.
108 p, 4.5 MB Comunicació de la Responsabilitat Social Corporativa a Instagram, el cas del sector cosmètic / Cruz García, Alba ; Barrio Fraile, Estrella, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En els últims anys, les organitzacions han apostat cada vegada més per la Responsabilitat Social Corporativa com a element de valor important, i un dels sectors més influenciats per aquest auge ha estat el cosmètic. [...]
En los últimos años, las organizaciones han apostado cada vez más por la Responsabilidad Social Corporativa como elemento de valor importante, y uno de los sectores más influenciados por este auge ha sido el cosmético. [...]
In the recent years, organizations have increasingly opted for Corporate Social Responsibility as an element of important value, and one of the sectors most influenced by this boom has been cosmetics. [...]

2022
Grau en Periodisme [1432]  
2.
271 p, 3.9 MB El impacto de las tendencias ecosistémicas en la construcción de Brand Equity. Hacia un modelo de medición del valor de marca con perspectiva de Responsabilidad Social Corporativa / Gutiérrez Gutiérrez, María Margarita ; Perona Páez, J. J., dir.
Aquesta tesi evidencia la necessitat de disposar d'un model de «brand equity» que expliqui el valor de marca -VM- en relació amb les tendències ecosistèmiques que imperen en el món actual, entre les quals destaca la Responsabilitat Social Corporativa -RSC-. [...]
Esta tesis evidencia la necesidad de disponer de un modelo de «brand equity» que explique el valor de marca -VM- en relación con las tendencias ecosistémicas que imperan en el mundo actual, entre las que destaca la Responsabilidad Social Corporativa -RSC-. [...]
This dissertation confirms the necessity of providing a model of «brand equity» that explains brand value in relation to influential ecosystem tendencies, while specially highlighting Corporate Social Responsibility -CSR-. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Comunicació Estratègica, Publicitat i Relacions Públiques.

2022  
3.
469 p, 3.7 MB La Intervención Administrativa en la Industria Farmacéutica. La Gestión de la Prevención de Riesgos Laborales, el Reglamento REACH, la Gestión Medioambiental y la Responsabilidad Social Corporativa en la industria farmacéutica / Obrador Ruiz, Bartolomé ; Martínez Quirante, Roser, dir.
En aquesta tesi doctoral el nostre objectiu és desenvolupar l'aplicació del marc normatiu en Prevenció de Riscos laborals (d'ara endavant PRL), la Gestió Mediambiental (d'ara endavant GMA), el Reglament REACH i la Responsabilitat Social Corporativa (d'ara endavant RSC) en l'àmbit de la indústria farmacèutica. [...]
En esta tesis doctoral nuestro objetivo es desarrollar la aplicación del marco normativo en Prevención de Riesgos laborales (en adelante PRL), la Gestión Medioambiental (en adelante GMA), el Reglamento REACH y la Responsabilidad Social Corporativa (en adelante RSC) en el ámbito de la industria farmacéutica. [...]
In this doctoral thesis our objective is to develop the application of the regulatory framework in Occupational Risk Prevention (hereinafter PRL), Environmental Management (hereinafter GMA), the REACH Regulation and Corporate Social Responsibility (hereinafter CSR) in the field of the pharmaceutical industry. [...]

2022
2 documents
4.
44 p, 451.4 KB La responsabilidad social corporativa : análisis y revisión teórica / Royo Paredes, Laura ; Antentas, Josep Maria, 1976-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Las organizaciones son el actor de la sociedad con la mayor capacidad de contribución y transformación del entorno que le rodea en los ámbitos económicos, sociales y legales al mismo tiempo. Pero, este hecho también implica asumir las consecuencias y responsabilidades de sus acciones. [...]
2020
Grau en Relacions Laborals [806]  
5.
114 p, 2.9 MB El sistema de gestión ambiental y la responsabilidad social corporativa de McDonald's España : situación actual y propuestas de mejora en un caso concreto / Lora Lara, Mireia ; Sanchez, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
2018
Grau en Ciències Ambientals [959]  
6.
282 p, 24.2 MB La Responsabilitat Social Corporativa en marques de moda de luxe i baix cost / Corbalán Santos, Marta ; Barrio Fraile, Estrella, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest TFG consisteix en una investigació en forma d'estudi de cas sobre la gestió i la comunicació de la Responsabilitat Social Corporativa de les marques de la indústria de la moda. Per a dur a terme l'estudi s'han escollit dues marques de moda: una de luxe, Burberry, i una de baix cost, H&M, per tal de comparar quines diferències existeixen entre elles a nivell de RSC.
Este TFG consiste en una investigación en forma de estudio de caso sobre la gestión y la comunicación de la Responsabilidad Social Corporativa de las marcas de moda de la indústria de la moda. Para llevar a cabo el estudio se han escogido dos marcas de moda: una de lujo, Burberry, y una de bajo coste, H&M, con tal de comparar qué diferencias existen entre ellas a nivel de RSC.
This final thesis consists of a research shaped as a study case about the management and communication of the Corporate Social Responsibility of fashion industry brands. To carry out this case study, two fashion brands have been chosen: a luxury brand, Burberry, and a low-cost brand, H&M, in order to compare the differences between in therms of CSR.

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
152 p, 2.1 MB La responsabilidad social corporativa : Una aproximación en el sector bancario / Truñó Gual, Jordi ; Rialp Criado, Josep, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa
La Responsabilidad Social Corporativa (RSC) es un tema de interés en la literatura académica actual y en la gestión empresarial, las empresas están incluyendo cada vez más estos aspectos en su actividad habitual. [...]
Corporate Social Responsibility (CSR) is an interesting topic in the current academic literature and business management; companies are increasingly including these aspects in their daily activity. Specifically, the financial sector, although it is the least studied in the literature, It's one of the most investments in CSR globally applying different policies of social and environmental responsibility in their business. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
8.
524 p, 5.8 MB La gestión de la responsabilidad social corporativa : el caso Unilever España / Barrio Fraile, Estrella ; Morales Serrano, Francisca, dir. ; Enrique, Ana Mª, (Ana María) dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
En los últimos años hemos visto que, tanto en nuestro país como a nivel internacional, han salido a la luz escándalos empresariales que han provocado una creciente desconfianza de la ciudadanía hacia las empresas. [...]
In the last years we have seen that, in our country and at international level as well, some corporate scandals has raised-up, which has created an up-growing lack of confidence from the citizenship towards corporations. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
9.
182 p, 35.1 MB La Responsabilitat Social Corporativa a les empreses de moda espanyoles: Els casos d' Inditex i Mango / Moure Soler, Carla ; Enrique, Ana Mª, (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La Responsabilitat Social Corporativa s'ha convertit en un dels intangibles amb una major projecció de futur a les grans empreses. En aquest treball d'investigació s'estudia com gestionen les empreses espanyoles la RSC, i en concret les companyies del sector de la moda, un dels que ha de fer front a més reptes en el camp de la sostenibilitat. [...]
La Responsabilidad Social Corporativa se ha convertido en uno de los intangibles con mayor proyección de futuro en las grandes empresas. En este trabajo de investigación se estudia cómo gestionan las empresas españolas la RSC, y en concreto las compañías del sector de la moda, uno de los que debe hacer frente a más desafíos en el campo de la sostenibilidad. [...]
Corporate Social Responsibility has become one of the intangibles with better future growing prospects. In this research it's examined how Spanish companies manage CSR, particularly companies in the fashion industry, one of the sectors that must deal with more challenges in the field of sustainability. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  
10.
92 p, 1.8 MB Estudio de la responsabilidad social corporativa : el caso Nestlé / Pujol Saiz, Miriam ; Balsebre, Armand, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En les últimes dècades, la importància de la RSC ha anat en augment. Cada cop més, les empreses opten per gestionar els seus negocis de manera socialment responsable, obtenint així una millor reputació i percepció per part dels seus stakeholders. [...]
En las últimas décadas, la importancia de la RSC ha ido en aumento. Cada vez más, las empresas optan por gestionar sus negocios de manera socialmente responsable y obtener así una mejor reputación y percepción por parte de sus stakeholders. [...]
Over the last decades, the importance of the CSR has increased substantially. Today, more and more companies are choosing to manage business in a social responsibly way with the aim of achieving a better reputation and stakeholders' perception. [...]

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Materials acadèmics 10 registres trobats  
1.
4 p, 98.1 KB Responsabilitat Social Corporativa i Informes de Sostenibilitat [44450] / Rovira Val, Maria Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
El curs té per objectiu introduir a l'estudiant als informes de sostenibilitat de les organitzacions (principalment empreses) en base a la normativa de la Unió Europea.
The course aims to introduce the student to the sustainability reports of organizations (mainly companies) based on European Union regulations.
El curso tiene por objetivo introducir al estudiante en los informes de sostenibilidad de las organizaciones (principalmente empresas) en base a la normativa de la Unión Europea.

2023-24
Màster Universitari en Auditoria de Comptes i Comptabilitat [1480]
3 documents
2.
5 p, 109.9 KB Responsabilitat Social Corporativa [43059] / Rovira Val, Maria Rosa ; Pont Castejón, Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
El curs té per objectiu introduir a l'estudiant als temes clau de sostenibilitat en l'àmbit de les organitzacions (principalment empreses): Rsponsabilitat social corporativa (RSC), canvi climàtic, economia circular, European Green Deal, 8è programa d'acció ambiental 2030 de la Unió Europea.
The course aims to introduce students to key topics of sustainability in the field of organizations (mainly companies): Corporate social responsibility (CSR), climate change, circular economy, European Green Deal, 8th 2030 environmental action program of the European Union.
El curso tiene por objetivo introducir al estudiante en los temas clave de sostenibilidad en el ámbito de las organizaciones (principalmente empresas): Responsabilidad social corporativa (RSC), cambio climático, economía circular, European Green Deal, 8º programa de acción ambiental 2030 de la Unión Europea.

2023-24
Màster Universitari en Estudis Interdisciplinaris en Sostenibilitat Ambiental, Econòmica i Social [1341]
3 documents
3.
6 p, 115.0 KB Responsabilitat Social Corporativa [104788] / Barrio Fraile, Estrella ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer la disciplina des dels seus fonaments teòrics, conceptualització i orígens històrics. - Definir què és la responsabilitat social corporativa i saber identificar les seves dimensions i les seves àrees temàtiques. [...]
- Know the discipline from its theoretical foundations, conceptualization and historical origins. - Define what corporate social responsibility is and know how to identify its dimensions and thematic areas. [...]
- Conocer la disciplina desde sus fundamentos teóricos, conceptualización y orígenes históricos. - Definir qué es la responsabilidad social corporativa y saber identificar sus dimensiones y sus áreas temáticas. [...]

2023-24
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
4.
5 p, 109.4 KB Responsabilitat Social Corporativa [43059] / Rovira Val, Maria Rosa ; Pont Castejón, Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
El curs té per objectiu introduir a l'estudiant als temes clau de sostenibilitat en l'àmbit de les organitzacions (principalment empreses): Rsponsabilitat social corporativa (RSC), canvi climàtic, economia circular, European Green Deal, 8è programa d'acció ambiental 2030 de la Unió Europea.
The course aims to introduce students to key topics of sustainability in the field of organizations (mainly companies): Corporate social responsibility (CSR), climate change, circular economy, European Green Deal, 8th 2030 environmental action program of the European Union.
El curso tiene por objetivo introducir al estudiante en los temas clave de sostenibilidad en el ámbito de las organizaciones (principalmente empresas): Responsabilidad social corporativa (RSC), cambio climático, economía circular, European Green Deal, 8º programa de acción ambiental 2030 de la Unión Europea.

2022-23
Màster Universitari en Estudis Interdisciplinaris en Sostenibilitat Ambiental, Econòmica i Social [1341]
3 documents
5.
6 p, 113.2 KB Responsabilitat Social Corporativa [104788] / Barrio Fraile, Estrella ; Salvat Sangra, Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer la disciplina des dels seus fonaments teòrics, conceptualització i orígens històrics. - Definir què és la responsabilitat social corporativa i saber identificar les seves dimensions i les seves àrees temàtiques. [...]
- Know the discipline from its theoretical foundations, conceptualization and historical origins. - Define what corporate social responsibility is and know how to identify its dimensions and thematic areas. [...]
- Conocer la disciplina desde sus fundamentos teóricos, conceptualización y orígenes históricos. - Definir qué es la responsabilidad social corporativa y saber identificar sus dimensiones y sus áreas temáticas. [...]

2022-23
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
6.
5 p, 109.2 KB Responsabilitat Social Corporativa [43059] / Rovira Val, Maria Rosa ; Pont Castejón, Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
El curs té dues parts diferenciadas. Una part es una introducció a la Responsabilidad Social Corporativa (RSC) que inclou la dimensió mediambiental, social y de govern corporatiu de l'activitat d'una organizació. [...]
The course has two differenciate parts. One part is an introduction to Corporate Social Responsibility (CSR) of organisations including the environmental, social and governance (ESG) dimensions of the organisation's activity. [...]
El curso tiene dos partes diferenciadas. Una parte es una introducción a la Responsabilidad Social Corporativa (RSC) que engloba la dimensión mediambiental, social y de gobierno corporativo de la actividad de una organización. [...]

2021-22
Màster Universitari en Estudis Interdisciplinaris en Sostenibilitat Ambiental, Econòmica i Social [1341]
3 documents
7.
5 p, 110.9 KB Responsabilitat Social Corporativa [104788] / Barrio Fraile, Estrella ; Ribeiro Dos Santos Oliveira, Evandro Samuel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer la disciplina des dels seus fonaments teòrics, conceptualització i orígens històrics. - Definir què és la responsabilitat social corporativa i saber identificar les seves dimensions i les seves àrees temàtiques. [...]
- Know the discipline from its theoretical foundations, conceptualization and historical origins. - Define what corporate social responsibility is and know how to identify its dimensions and thematic areas. [...]
- Conocer la disciplina desde sus fundamentos teóricos, conceptualización y orígenes históricos. - Definir qué es la responsabilidad social corporativa y saber identificar sus dimensiones y sus áreas temáticas. [...]

2021-22
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
8.
5 p, 106.1 KB Responsabilitat Social Corporativa [43059] / Rovira Val, Maria Rosa ; Pont Castejón, Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
El curs té dues parts diferenciadas. Una part es una introducció a la Responsabilidad Social Corporativa (RSC) que inclou la dimensió mediambiental, social y de govern corporatiu de l'activitat d'una organizació. [...]
El curso tiene dos partes diferenciadas. Una parte es una introducción a la Responsabilidad Social Corporativa (RSC) que engloba la dimensión mediambiental, social y de gobierno corporativo de la actividad de una organización. [...]

2020-21
Màster Universitari en Estudis Interdisciplinaris en Sostenibilitat Ambiental, Econòmica i Social [1341]
3 documents
9.
4 p, 105.2 KB Responsabilitat Social Corporativa [43059] / Rovira Val, Maria Rosa ; Pont Castejón, Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
El curs té dues parts diferenciadas. Una part es una introducció a la Responsabilidad Social Corporativa (RSC) que inclou la dimensió mediambiental, social y de govern corporatiu de l'activitat d'una organizació. [...]
El curso tiene dos partes diferenciadas. Una parte es una introducción a la Responsabilidad Social Corporativa (RSC) que engloba la dimensión mediambiental, social y de gobierno corporativo de la actividad de una organización. [...]

2019-20
Màster Universitari en Estudis Interdisciplinaris en Sostenibilitat Ambiental, Econòmica i Social [1159]
3 documents
10.
4 p, 79.7 KB Responsabilitat Social Corporativa [43059] / Rovira Val, Maria Rosa ; Pont Castejón, Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
El curs té dues parts diferenciadas. Una part es una introducció a la Responsabilidad Social Corporativa (RSC) que inclou la dimensió mediambiental, social y de govern corporatiu de l'activitat d'una organizació. [...]
The course has two differenciate parts. One is an introduction to Corporate Social Responsibility (CSR) of organisations including the environmental, social and governance dimensions of the organisation's activity. [...]
El curso tiene dos partes diferenciadas. Una parte es una introducción a la Responsabilidad Social Corporativa (RSC) que engloba la dimensión mediambiental, social y de gobierno corporativo de la actividad de una organización. [...]

2018-19
Màster Universitari en Estudis Interdisciplinaris en Sostenibilitat Ambiental, Econòmica i Social [1159]
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.