No s'ha trobat cap coincidència exacta per Science, learning and teaching conception analysis from Colombian college teachers results comparison against chilean and spanish teachers, però canviant-lo per Science learning and teaching conception analysis from Colombian college teachers results comparison against chilean and spanish teachers...
Resultats globals: 1 registres trobats en 0.12 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
20 p, 209.5 KB Coherencia epistemológica entre ciencia, aprendizaje y enseñanza de profesores universitarios colombianos : comparación de resultados con profesores chilenos y españoles / Briceño Martínez, John Jairo (Colombia. Ministerio de Tecnologías de la Información y las Comunicaciones) ; Benarroch Benarroch, Alicia (Universidad de Granada. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales) ; Marín Martínez, Nicolás (Universidad de Almería. Departamento de Didáctica de las Matemáticas y de las Ciencias Experimentales)
Dentro del paradigma mediacional centrado en el profesor, una de las líneas de trabajo más fructíferas es la que considera que las creencias del docente actúan como mediadores no racionales o inconscientes de su actuación en el aula. [...]
Within the mediational paradigm focused on the teacher, one of the most productive lines is that which considers that the beliefs of the teacher act as non-rational or subconscious mediators of his performance in the classroom. [...]

2013 - 10.5565/rev/ec/v31n2.741
Enseñanza de las ciencias, Vol. 31, Núm. 2 (2013) , p. 54-74  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.