Resultats globals: 1 registres trobats en 0.20 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
51 p, 8.5 MB Teacher strategies to elicit knowledge from students in the CLIL classroom : the purpose of questions in controlled patterns of teacher-student interaction / Pallarès i Bertran, Laura ; Evnitskaya, Natalia, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This Master Dissertation comprises two parts: a personal reflection and an empirical study. The personal reflection reviews the process of professionalization undergone by its author throughout the Master. [...]
Aquest Treball de fi de Màster inclou dues parts: una reflexió personal i un estudi empíric. La reflexió personal revisa el procés de professionalització de l'autora durant el Màster. L'estudi empíric aborda les estratègies del professor per obtenir coneixements dels estudiants a la classe AICLE i més específicament la finalitat de les preguntes en models controlats d'interacció. [...]

2010  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.